New Beatrice - Antwerpen

Voormalig lid 34754

Toogplakker
23 dec 2022
181
97
Hey ik heb geen link gezet mr ze is makkelijk te vinden. New Beatrice op redlights neukt zonder vrij lage prijzen
Maar heeft niemand ervaring met haar? Is die kontje echt zo strak. Lijkt mij oude foto's

Voormalig lid 34754

Toogplakker
23 dec 2022
181
97
Ik vraag het want ik had haar vorig maand gesproken met en andere nummer. Ik vroeg toen en gezichtfoto en toen kreeg ik een foto doorgestuurd. En nu heb ik dat nog is gevraagd met en andere nummer en deze keer kreeg ik iemand anders. Dus ik denk dat het rondsirculerende foto's zijn. Want 2 verschillende gezichtfotos

In ieder geval ik weet dat de profiel fake is. Daarom vraag ik is iemand al geweest ziet zij er degelijk uit. Of niet

slimdifia

Toogplakker
16 apr 2023
144
53
Die meisjes met new in hun naam, New liza/New margo/New beatrice/new sonya etc zijn 3dames die andere dames hun fotos gebruiken. Ben er 2 keer naar toe gegaan en waren allesinds niet de dames op de fotos maar meer 30-40jarige die ook wat voller zijn dus ben maar terug naar buiten gegaan. Eerste keer was het voor Sonya en die was wel iets te dik, 2de keer was Liza, die was doenbaar maar dacht als je fake fotos gaat gebruiken ook geen zin meer.

denk dat je inderdaad gelijk gaat hebben dat er geen dame is die zoals op de fotos zal zijn.

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333
Ik vraag me dan altijd af waarom doen die dames dat, denken ze je hebt zo'n volle zak je gaat wel naar binnen?
Voor mij des te meer reden er weg te blijven dank je voor de tip! Scheelt weer een eind rijden
Wel jammer want ze ziet er idd lekker uit op de foto's

Cumloader2.0

Snuffelaar
28 jan 2025
21
12
Ik had er wel mee afesproken in Oktober als ik me niet vergis was dat in leuven en ben wel binnen gegaan. Niet de vrouw van de foto idd maar kon er zeker nog mee door. Haar kamergenote en colega/buurvrouw van iets verder op de gang ging naar buiten bij mijn aankomst en haar andere colega keek verder naar tv. Naar de slaapkamer gegaan en om een nieuw laken gevraagd omdat ze het niet wou omdraaien en er een grote zweet/vocht plek te zien was en ik daar niet ging op liggen. Heeft ze voor mij toch gedaan na wat zeuren en nam dan het geld met veel plezier aan.
Stonk niet maar rook ook niet fris maar geen wratten of zo te zien dus heb ik haar gevraagd bare te nemen was nog eens 50 erbij en omdat ik 30 min koos mocht ik 2 keer van haar.
Na nog geen 3 min waren er klanten voor haar colega die een vluggertje deden in de zetel daardoor mocht ik nog iets langer blijven tot de 2 afgewerkt waren. Ze zij elke keer wel van niet in maar op haar klaar te komen maar helaas weer telaat en 3/4 lading er in en de laatste druppeltjes op haar buikje. 2de keer na de masage van 5 min weer hetzelfde probleem, moet echt wat leren rapper zijn.
Wie deze wandelaren ook waren dank u voor de extra ball. Nog een 3de keer gemogen dankzij jullie deze keer gewoon alles er in nadat ze het begon door te hebben dat het redelijk wat lekte bij haar en ze met haar benen mij in en worstelgreep vast hield. was een geslaagde afspraak wel 120km moeten rijden en dat is er meestal te veel aan. Als ze naar de westhoek komt ziet ze mij terug maar zal waarschijnlijk niet meer zo goed zijn.

Terug
Naar boven