Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Afgesproken met deze dame, tijdens afspreken was het eerlijk gezegt dramatisch. Ik heb vorige week afgesproken met haar, maar ik stond voor de gesloten deur en reageert niks meer op mijn berichten. Ik wou haar nog een kans geven, dus een dag later terug met haar afgesproken maar toen kreeg ik een nieuw adres. Toen ik aankwam, ontvangt nata mij in plaats van alissia en kwam een andere dame new liza tevoorschijn . Dus ik keer rechtstreeks naar huis, en dan heb ik een berichtje gestuurt dat ik liever de dame wilt hebben op de fottos. Ze stuurte een bericht terug, dat alissa bezig was met een klant, dus ik mocht dan terugkomen. Toen ik aankwam, is de dame van de fottos aanwezig. Ik heb voor 60 euro voor 30 minuten betaalt, zij pijpte mij lekker rustig, maar zij wou niet op mij rijden dus dan maar eerste standje missionaris want ik had geen zin om haar te beffen want haar poes zag er niet smakelijk uit. Daarna heb ik ook lekker lang in doggie genomen, en lekker klaargemomen. Er is ook mogelijk de 2de ronde te kunnen beginnen maar ik heb de 2de ronde geskipt. Ik heb tegen haar vertelt dat de prijzen spotgoedkoop was, dat de weinig dames zulke prijzen aanbieden. Ik kleed terug aan, dus zij was eerder aangekleed dus zij hing efkes weg naar de andere dames toen zij terug aankwam kreeg ik 30 euro terug, dat heb ik nog nooit meegemaakt dat een dvp 30 euro terug gaf... het was gezellig, maar geen hethalings vatbaar voor dezs groep dames. Na de date heb ik een berichtje gestuurt om haar te kunnen bedanken, maar ze hebben mij wel geblokkeerd want de bericht kwam niet aan op WhatsApp.