Voormalig lid 38743
Toogplakker
- 23 jul 2023
- 53
- 18
Nzc is best heerlijk maar omdat met elke vrouw tedoen nee lekker in iemands
anders zijn zooi te zitten nee bah
I
I
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik begrijp jou volkomen , ik ken nog veel mensen die zelfs als ze op stap gaan in hun broek schijten , omdat ze niet op het toilet van het cafe willen gaan zitten , want wie heeft daar al allemaal opgezeten !!! Bah !! stel je voor ! ... ( waar gaat dit over ....)in iemands
I
Er zijn hier veel.kerels die hun hersenen op een verkeerde plek moeten ze zelf weten maar dek 90% droom.verhalen droom droomWat probeer je te bereiken met dit bericht?
Het moge duidelijk zijn dat ncz meerdere facetten heeft. Iedereen geeft een andere smaak qua vrouw. En "in iemands anders zijn zooi te zitten" spreekt meer mannen niet aan, je bent daar echt niet de enige in. Zelf heb ik er ook niets mee.
Niets nieuws onder de zon en dus een zinloos onderwerp wat mij betreft.
Hou het lekker bij 1 op 1 ontmoetingen om de kleinste kans te hebben om contact met "zooi" te hebben en dan zal je nzc hopelijk heerlijk blijven vinden. Deel vervolgens die ervaring, ook als die misschien minder/niet heerlijk was en waarom, zodat iedereen daar zijn voordeel mee kan doen.