Nette_Dame34 - Heinsberg

duitselull

Snuffelaar
1 mei 2024
23
30
Hoie Collega's, heeft er al iemand ervaringen over deze dame uit Heinsberg.
Aanbod cardate of outdoor date in de buurt.
Pijpen en doggy 30min vor 100. NZC inclusief, CIP is haar vorkeur!

Link naar ad

Link profiel

Ik ben haar gisterenmiddag spontaan gaan opzoeken. Ik haalde haar op bij haar huis en toen reden we 10 minuten en begonnen met een blowjob buiten midden op de weide, ongestoord.

Ze kon hem niet helemaal in haar keel krijgen, maar hij was wel behoorlijk diep; mijn 18 cm was blijkbaar genoeg voor haar. 🤣

Toen vroeg ik haar om bij de auto te staan en voorover te buigen zodat ik haar doggystyle kon neuken. Dat ging soepel zonder rubber. Ze wilde de hele lading in haar kutje en liet me vol genot klaarkomen.

Een snelle schoonmaakbeurt met een nat doekje en de 30 minuten voor 100 euro waren voorbij. Ik bracht haar naar huis en reed zelf ook weer naar huis.

Conclusie: goed om de druk te verlichten of een hete neukbeurt buiten, maar voor mij is het meer een herhaling 50% omdat ze niet mijn type is met 172 cm en een geschatte 85-90 kg. Maar ze was erg spraakzaam en erg vriendelijk. Een vrouw met karakter en waarden, eerlijk en rechtvaardig.

duitselull

Snuffelaar
1 mei 2024
23
30
Had ze ook in de auto gewild? Of wil ze perse buiten? Is het daar engiszinds afgeschermd?
Het was zo als gezegd! Midden op de weide! 🤣 Eén Boer was op zijn veld bezig ik denk 250m ver weg. Ze wil het outdoor niet in de auto. De van haar gekozen plaats is perfect daar voor. 👌🏻

michaell

Ervaringsdeskundige
5 jul 2021
346
161
Gefeliciteerd , ik heb met haar wekenlang gesproken op de chat , destijds kwam ze uit Uetterath. Nooit had ze tijd vanwege de kids .
Wel aangenaam dat ze nu haar gezicht laat zien , inderdaad niet verkeerd als de nood hoog is .

Terug
Naar boven