Neosurf bende

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
Er zijn veel advertenties op kinky van +32 of 097 nummers waar na een beetje heen en weer geapp opeens alleen een date mogelijk is via betaal kaarten.

Is er niets tegen dit soort Ads te doen.
De betrouwbaarheid van kinky gaat er niet op vooruit. Fake advertentie, of echte advertentie maar verschrikkelijk service.

De laatste tijd heb ik alleen maar die neosurf troep of na een week aar dagen dreig berichten dat ik heel snel iets moet oplossen. Ik doe nu dus extra suiker in mijn koffie of thee.

vovin_2

Ervaringsdeskundige
5 okt 2020
307
350
Vanuit NL kan je ads met die nummers dus meteen al skippen. Verwacht niet dat Kinky er serieus iets aan doet.

Hansvh

Ervaringsdeskundige
8 jan 2022
380
343
Ja… negeren doe ik wel.
Maar irritant dat het niet in de advertentie staat. Ik sla het nummer op, moet een berichtje dichten, beetje heen en weer ouwehoeren.
En als we het eens zijn over de opties en de prijs, komen ze met die kut kaart.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Lijkt me vrij aannemelijk dat Kinky zelf ook nep advertenties plaatst.
Te herkennen aan maar 2 tot 3 foto's, bloedmooie meid en een telefoonnummer dat met 087 begint.
Uiteraard wordt de telefoon nooit opgenomen.

Wanneer je al een paar nutteloze trips hebt mee gemaakt leer je snel waar je op letten moet bij Kinky.
Het wordt er niet leuker op nu ook privé adressen volop geshopte foto's plaatsen.
De prijzen stijgen de kwaliteit daalt.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Kinky en SJ hebben dezelfde eigenaar.
Alles is er op gericht aan deze platforms zoveel mogelijk te verdienen.
De kwaliteit van de dienstverlening interesseert het management van deze platforms niets.
Hun betrokkenheid houdt op bij het plaatsen van de advertenties.

Ik kijk nu en dan op Kinky, SJ boeit me minder.
Ruw geschat 20 % van de adverteerders plaatst zinvolle informatie en komt na wat ze beloven.
Foto's een beetje aanpassen doen ze bijna allemaal. Veel dames plaatsen voor het gemak jeugdfoto's.
Bijna allemaal hebben ze moeite met hun geboortejaar. In één advertentie soms drie verschillende leeftijden.

Lees een beetje tussen de regels door, leer waaraan je photoshop manipulaties kunt herkennen.
Na een tijdje lukt het aardig het kaf van het koren te scheiden.
Dit hobby forum helpt aardig om valkuilen te vermijden bij gebrek aan een site als hookers.

GertG

Legende
23 sep 2023
1.213
1.287
Omdat de meeste andere manieren op de een of andere manier te herleiden zijn naar degene die betaalt.

R8!

Snuffelaar
13 dec 2023
13
4
Op Telegram stikt het ervan. Spoofen de locatie en moet screenshot sturen van de Neosurf kaart.

Terug
Naar boven