A
Anonymous
Guest
2 weken geleden was ik op de achterdam op zoek naar een leuke dame, maar het was zo ontzettend druk mede door de voetbal wedstrijd van az tegen Willem 2 dat net afegelopen was dus het hele centrum was druk met mensen waardoor ik alweer weg wilde gaan. Iets In me zei me laat me maar naar nela gaan voor nmc en pzc. Ik vroeg meteen aan de deur how much, ze zei 35 ik zei do you have extra services, ze deed dr wijsvinger op dr mond zo van ssssttt en ja knikkend kom naar binnen dan praten we beter. Zo gezegd zo gedaan ze zei toen pzc condom in totaal 51 euro
wat ik opzich een hele vreemde bedrag vind , ik bedoel maar van waar slaat die 51op zeg dan gewoon 50 of desnoods 55 maar goed ik gaf haar 70 euro en vroeg of ze nog meer services had en op dat moment kon ik dr gwn zien denken van hmm hier kan ik meer geld uithalen en ze zei of course what else do you want en ik zei anal or normal fuck without condom toen zei nee op anal maar neuken zonder condoom kon wel alleen mag je niet in de klaar komen en ook niet in dr mond want ze moet kotsen van sperma zegt ze. Ik dacht eerst dat nela geen nzc doet aangezien dat al meerdere malen op dit forum is aangegeven, maar blijkbaar is alles mogelijk als je een paar tientjes extra betaald.
Is dit voor herhaling vatbaar???? Voor mij is het antwoord zeker nee want er zijn een aantal dingen die me tegen staan en dat zijn:
- de kamer rook muf het stonk
- ze is een beetje een weirdo
- er zijn betere dames voor die prijs. Alleen nzc maakt het enigzins de moeite waard
- ze is bijna nooit bezet wat al geen goed teken is
- ze is ook niet heel aantrekkelijk. En je mag wel nzc , maar niet in haar klaarkomen dan is de lol er ook vanaf voor mij
Is dit voor herhaling vatbaar???? Voor mij is het antwoord zeker nee want er zijn een aantal dingen die me tegen staan en dat zijn:
- de kamer rook muf het stonk
- ze is een beetje een weirdo
- er zijn betere dames voor die prijs. Alleen nzc maakt het enigzins de moeite waard
- ze is bijna nooit bezet wat al geen goed teken is
- ze is ook niet heel aantrekkelijk. En je mag wel nzc , maar niet in haar klaarkomen dan is de lol er ook vanaf voor mij