Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Roxas 5865 berichten en 4 recensies... wtf ?
Dit is een Pastor of iemand in een scootmobile?
Bekijk bijlage 22233
Als je hier op de onderwerpen kijkt die over soa`s gaan kom je ook veel domheid tegen.Ja Roxas, daar krijg je geen soa's van...![]()
Ga maar eens naar de eerste de beste dame en vertellen dat je een recensie schrijft op GR. Ze trapt je eruit en je hoeft nooit meer te komen.
Kan het iets minder grof en wat respectvoller?En ik hemel dit forum niet op. Hoe kom je daarbij? Dat is dus keihard liegen en dat noem je zielig en schijnheilig? Ben je gvd gek geworden. Je sluit je ogen voor dat clubje. Ga maar eens naar de eerste de beste dame en vertellen dat je een recensie schrijft op GR. Ze trapt je eruit en je hoeft nooit meer te komen.
Hoor je mij niet zeggen maar hier wordt dit forum niet misbruikt om bv korting te eisen en om vreemdelingen haat te promoten. Daar hebben ze een sectie dames aan het woord. Geen idee waarom of gaan die ook girls reviewer? Er zit wel een Nederlandse die veel klaagt dat de hoerenlopers naar buitenlandse dames gaan ipv naar haar. Dat zie je hier niet.En de dames die hier besproken worden staan erom te springen dat je over ze schrijft op nzcforum?![]()
Komen natuurlijk weer heel veel reacties ophttps://www.girlsreview.nl/threads/de-mooiste-braless-zonder-bh.7095/
plus een beetje plagen moet kunnen toch kijk daar de onderste post is van mij hahahahaha
Kerel, zit niet zo te zeuren over alles, je gaat maar door, lijkt wel een missie van je.Er wordt door dat GR over dit forum geklaagd en ze doen daar het beste jongetje van de klas. We worden in dat topic afgezeken. Hier wordt door leden gemeld dat ze daar anti buitenlander zijn en meer van dat soort ellende en jij gaat het voor ze opnemen hier? Jouw hobby wordt daar als iets smerigs beschouwd en als je daar teveel bare recensies schrijft krijg je een ban. En jij gaat het voor ze opnemen hier? Die lui daar haten je. En jij gaat het voor ze opnemen hier? En jij zegt dat ik gewoon moet doen? Heel vreemd ook dat je in dat dit-forum-afzeik topic daar stil bent. Overigens noem je mij schijnheilig en dan nog respect eisen? Wat denk jezelf.
Hoor je mij niet zeggen maar hier wordt dit forum niet misbruikt om bv korting te eisen en om vreemdelingen haat te promoten. Daar hebben ze een sectie dames aan het woord. Geen idee waarom of gaan die ook girls reviewer? Er zit wel een Nederlandse die veel klaagt dat de hoerenlopers naar buitenlandse dames gaan ipv naar haar. Dat zie je hier niet.