Negatieve praatjes op GR

JohnnyBare

Ervaringsdeskundige
8 mei 2025
265
534
GR zitten veel van die aanbidders die de dames de hemel in prijzen in denk dan vaak worden ze betaald en als ik soms die prijzen lees daar kun je de beste bare dames ook voor neuken. Prima forum verder en veel meer activiteit dan hier in vind dit forum nogal doods weinig recensies dat doet GR better.

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Volgens mij valt het met die recensies daar ook wel mee. Er wordt meer gereageerd in de mooiste op straat of de leukste op het strand en dat soort berichten. Recensies lijken er niet zoveel te worden geschreven. Meer zinloze beoordelingen van foto's.

Befchamp

Toogplakker
23 dec 2015
115
78
Dat klopt helemaal Pastore

Dr hoeft maar een dame iets te schrijven,
Al is het maar bijvoorbeeld het woord , ja.
En krijgt ze al zoveel likes van sommigen.
Ik denk dat ze ook hopen op een gratis beurt van de dames. Ze komen dan zogenaamd heel vrouwvriendelijk over,
Denken ze

turducken

Snuffelaar
28 jun 2024
2
6

Ik denk dat ze ook hopen op een gratis beurt van de dames. Ze komen dan zogenaamd heel vrouwvriendelijk over,
Denken ze
Dan heb je het niet begrepen. Maar had ik ook nlet verwacht van iemand met het iq van een doperwt.

Dr is niks mis met in gesprek gaan met een dame, daar is ook dames aan het woord voor.

Geen van de heren die genoemd worden zijn zogeheten white Knights die een gratis beurt verwachten.

Ze zijn gewoon vriendelijk tegen de dame, kunnen jij en de andere eencelligen hier nog wat van leren.

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.105

Denken ze
Hoogtepunt was toen een hoertje daar een topic had met een hele schare slaafse volgelingen.
Miss Tiffany werd er consequent "de miss" genoemd en er waren zelfs plannen om met haar volgelingen op reis of naar de Efteling te gaan 🤣
Ineens had de miss natuurlijk de liefde gevonden en was ze verdwenen...
Haar volgelingen met de totale leegte achterlatend tot er weer een nieuw hoertje een topic begon.
Momenteel lopen ze allemaal te geilen op een zekere Aphrodita.🤣

turducken

Snuffelaar
28 jun 2024
2
6
Hoogtepunt was toen een hoertje daar een topic had met een hele schare slaafse volgelingen.
Miss Tiffany werd er consequent "de miss" genoemd en er waren zelfs plannen om met haar volgelingen op reis of naar de Efteling te gaan 🤣
Ineens had de miss natuurlijk de liefde gevonden en was ze verdwenen...
Haar volgelingen met de totale leegte achterlatend tot er weer een nieuw hoertje een topic begon.
Momenteel lopen ze allemaal te geilen op een zekere Aphrodita.🤣
Dat soort gesprekken en topics zal je hier never nooit tegenkomen..

Niveau op GR ligt namelijk een stuk hoger.
Een dusdanig niveau wat hier never ever bereikt zal worden.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Alsof wij hier dan niet reageren op een dame als die zich meld op ons forum?
Moet je eens kijken als een dame een oproep doet hier: pagina`s vol met: ik ook!.....ik ook!.....ik ook!
Of: ik ben er ook bij, ik doe mee, ik heb interesse.
En uiteraard komt er nooit wat van, in 99% zeker niet.
Dus ook op dit forum lopen er genoeg slaafs achter een dame aan die zich meld.
En ook hier zijn er leden die een dame flink omhoog halen met hun schrijven, willen die ook gratis? Kan best.
Ik begrijp de hetze tegen GR echt niet.
Het is op dat forum gewoon veel minder nzc maar verder niet veel anders dan hier hoor.

JohnnyBare

Ervaringsdeskundige
8 mei 2025
265
534
Ik begrijp de hetze tegen GR echt niet.
Het is op dat forum gewoon veel minder nzc maar verder niet veel anders dan hier hoor.
Ik vind dat nogal een stelling ik respecteer je mening en status op dit forum maar daar vind ik je ook direct de fout in gaan door dit forum te vergelijken met GR. Ik vind dit forum veel ruwer en eerlijker hier wordt veel beter gewaarschuwd voor slechte ervaringen en de recensies zijn hier misschien wat lomper maar raken veel meer de kern geen sugar Coating de ruwe waarheid terwijl GR meer een reclame zuil lijkt voor dames en nog niet te spreken over citygirl wat helemaal droevig is. Nee ik zeg je eerlijk het valt me een beetje van je tegen iemand met zo'n status op dit forum zou ik verwachten het toch wat meer op te nemen voor dit forum

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ik neem het zeker op voor dit forum maar ik - mijn mening dus - vind dat het
wel meevalt op GR.
Van een paar bekende dames hier vindt je daar ook recensies oa Angelina.
Reclame voor dames kom ik hier ook tegen.
Wel is dit forum interessanter want hier zo goed als alles nzc, wat ook mijn hobby is.
Maar ik ga niet mee in de negativiteit, maar andere meningen zijn uiteraard ook mogelijk.
Ik geef de mijne en die is dus anders dan de jouwe, het zij zo, moet kunnen lijkt mij.
Maar ook dat vindt niet iedereen.

Terug
Naar boven