Nauty Milf - Brussel

iluzera

Ervaringsdeskundige
13 apr 2016
250
171
Toch maar even opletten als alles aangevinkt is. Je bent zo te zien vrij nieuw hier en hebt misschien nog niet zoveel gelezen hier. Dan zou je kunnen zien dat wanneer alles aangevinkt is dat dikwijls geen al te best teken is. Je kan even wachten op recensies of zelf op date gaan en hier een bijdrage plaatsen. Je ziet maar wat je ermee doet.

Groeten

jeanlezero

Toogplakker
30 apr 2022
48
0
Ik ben vrij nieuw hier op het forum ja … maar toch al wat ervaring met bare daten hoor. De bekendste bare hoer van de Aarschotstraat heeft al heel wat ladingen zaad naar binnen gekregen van mij.
Ja, het is altijd opletten geblazen met nieuwe profielen hè. Langs een kant ben ik dan ook wat achterdochtig en vroeg mij gewoon af of er al ervaringen waren met haar. Ik plan zelf een bezoekje maar zal pas voor volgende week of erna zijn.

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Beste jeanlezero,
gelieve deze topic: https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=168&t=11462 eens goed door te lezen en dan ook toe te passen bij een volgende bijdrage.

Gebruik de correcte manier om een titel aan te maken.
Plaatst je bericht in de correcte rubriek; als er nog geen recensie van is, is dat: 'Wie heeft ervaring met ...?' aub

Met vriendelijke groeten,
het moderatorteam.

frutoos

Snuffelaar
22 mei 2018
24
6
Lang niet alle opties zijn aangevinkt. Deze dame wekt ook mijn interesse.
Lijkt mij een echte advertentie...

jeanlezero

Toogplakker
30 apr 2022
48
0
Afspraak gemaakt, haar adres door gegeven … maar dag van de afspraak annuleerde ze met de woorden 'ik stop ermee'. Gewoon fake denk ik. Iemand nog dezelfde ervaring?

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
Ik krijg gewoon helemaal geen reactie.

Fijn te lezen dat er toch iemand een reactie krijgt.
Om eerlijk te zijn denk ik niet dat ze fake is eerder dat ze of er genoeg van heeft of genoeg verdiend heeft.
In het laatste geval ga ik er ook vanuit dat ze later wel weer eens opduikt

Terug
Naar boven