Natte kutjes

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Als liefhebber van bare sex houd ik natuurlijk ook van natte kutjes. Puur natuur, zonder zo'n klodder glijmiddel die, net als een condoom, het gevoel wegneemt. Door de jaren heen heel wat kutjes meegemaakt en de mate van vochtigheid verschilt behoorlijk per vrouw, tijd van de maand (en de stand van de maan) spelen natuurlijk ook mee En niet te vergeten de mate van opgewondenheid . Heb een lijstje gemaakt: de lekkerste natte kutjes (van lekker tot lekkerste)

Monique (Massagerie Veendam / De Roos Hogezand) Al hele tijd uit beeld. Heerlijke vrouw, werd lekker nat en voelde echt heerlijk glad aan (zie ook topic Monique in verhalenrubriek) Vanaf begin bare kunnen nemen. Werd zo nat en liet zo veel toe dat ik vroeg of het zonder kon. Hij zat er zo bare in en daarna behoorlijk wat keren bare gehad. Lichaam, kutje, alles voelde geweldig aan.

Sofie (Chinese, massage Rotterdam) In 2018 en 2019 veelvuldig beschreven op dit forum. Topic van de 2 dames is destijds verwijderd. De keren dat ik Sofie bezocht, was ze kleddernat. Bij het voorspel eerst een beetje, maar bij het goed afpalen op de massagetafel denk ik dat men in de kamer er naast haar kutje kon horen klotsen.Een van de weinige dames die me tijdens een bezoekje 2 keer kon laten klaarkomen. Leuke, lieve meid ook.

Blonde Friend With Benefits. Sex op de werkvloer. Of toch niet helemaal in deze Coronatijd. Leuk contact met collega via chat op werk. Ging stuk verder op WhatsApp. Keertje thuis geweest bij haar. Beetje zoenen eerste keer, meer niet. Ze wist niet precies wat mn plannen waren. Ze maakte duidelijk alleen FWB relatie te willen, niets meer. Voor mij prima. Dus bij 2e bezoek ging het helemaal los. Leuke nederlandse dame. Gewoon normale vrouw waarvan je eigenlijk geen hete sex verwacht. Heerlijk natte kut, zo nat te krijgen en goed hoorbaar tijdens de sex.

Dame topic "bijzondere band" verhalen rubriek. Sporadisch nog contact mee. Nog wel sex, maar niet meer bare. Sinds ik haar niet meer bare doe, lijkt ze ook minder opgewonden dan vroeger. In tijd dat ik haar bare deed was mn hele buik soms dwijlnat als ze me bereed. Na klaarkomen ook vaak lekker naknijpen met kutje om het zaad er uit te knijpen. Nu dus alleen nog sporadisch sex met condoom. Je voelt dan het vocht veel minder vanwege dat stomme stuk rubber. Klaarkomen gaat ook moeilijker en soms zelfs niet. Gelukkig kan ze wel goed pijpen en/of handjob geven. En de sex is nu gratis, dus kom ik nu met alleen een lege zak buiten, en geen lege portemonnee.

Dame topic "Afrikaanse parel" Maar 1x geneukt tot mijn spijt. Hele jonge dame, leeftijdsverschil eigenlijk veel te groot. Geen pay date, maar uit de hand gelopen vriendschap. Zeer sporadisch via app nog contact mee. Date was ruim 2 jaar geleden in een hotel. Ze kroop het bed in met BH uit, slipje nog aan. Toen ik bezig ging met haar tietjes ging mijn hand haar slipje in. Echt dwijl nat en ook glibberig nat. Vocht voelde wat dikker en slijmeriger aan dan wat ik doorgaans meemaak. Verder heerlijk schoon, dus ook beffen was geen straf.(Was haar eerste likbeurt ooit, ze vroeg nog "isnt that dirty?" Nou, zelf vond ze van niet. Sappen liepen langs mn kin. Bij de penetratie sopte het of het een lieve lust was, al werd dat overstemd door haar gekreun. Beddengoed was dwijlnat na de daad. Schaamde ze zich beetje voor, ook voor het lawaai dat ze maakte (Was i too loud?) Denk vaak, en met plezier, aan haar terug. Zal altijd wel bij die ene keer blijven. Heeft nu vriendje, en weet dat vreemd gaan voor haar een no go is. maar die ene keer pakken ze niet meer van me af.

Mijn eigen dame. Aaach.... Ja, oost west, thuis best, zoals het kutje thuis sopt, sopt het nergens. Een relatie met de nodige ups- en downs, letterlijk en figuurlijk. Mijn eigen dame voelt toch altijd nog het lekkerst. Zoals vorige week, toen letterlijk haar sappen via mijn balzak op de lakens kwamen. Aan het einde van de daad, ze wil dan paar keer achterelkaar klaarkomen, pakt ze haar Satisfier en maakt zich klaar terwijl ik haar neuk. Meestal komt ze dan 3 a 4 keer klaar met dat ding. Kan het dan zo timen dat ik samen met haar klaarkom. Terwijl ik haar volspuit, knijpt ze door haar hoogtepunt me helemaal leeg. Wat ook heerlijk is, is bij het wakker worden tegen haar aanliggen. Soms geen voorspel, maar mn harde paal zonder dat ze er erg in heeft naar binnen duwen.Gaat dan met moeite naar binnen. Eerst paar halen gaan dan even stroef omdat ze nog niet opgewonden was en er nog geen benul van heeft dat ze genomen gaat worden. Daarna voel je het bij iedere stoot natter worden. Voel dan vaak met mn vingers langs mn lul en ballen terwijl ik haar penetreer. De kleverige nattigheid slik ik dan van mn vingers. S ochtends duurt het dan vaak niet lang voordat ik haar vol heb.

A

Anonymous

Guest
Mooi geschreven Borus!
Ik ben zelf ook dol op beffen en lekkere sappige kutjes die ik helemaal wil leegzuigen.

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
borus zei:
Puur natuur, zonder zo'n klodder glijmiddel die, net als een condoom, het gevoel wegneemt.
Kan ik beamen. Ik heb ooit een Taiwanese gehad die glijmiddel gebruikte met de viscositeit van motorolie. Dat gaf je meer het gevoel dat je in een fleshlight (sic) zat dan in een echte vagina.
De natste dames zijn vaak de minst professionele waarbij emotie en gevoel ook een rol spelen, of de professionals die van hun werk houden.

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
I need a Like bottom cause I so love how Borus said everything :cool: :cool: :cool:

Natural lube, priceless and best lube there is

Last I was eating out a chick and she squirted all over my beards and I mouth and I licked and gulped down every drip

jarhead

Toogplakker
24 dec 2019
68
43
Het is inderdaad een wezenlijk verschil, de ene dame of de andere.
Sinds herfst vorig jaar heb ik me een beetje op de suikerdate gestort omdat het bij de normale DVP niet echt meer kon vinden.
Ik date graag wat langer en bij de "pro" dames is er toch 99% van de tijd een tijdslimiet en de prijzen stijgen harder als mijn salaris.

Zo heb ik in november contact gekregen met een meid van (nu) 21 jaar.
Bij suikerdaten is het vaak wel van belang dat je wel een beetje een band opbouwt.
Onze klik was vanaf het begin eigenlijk heel goed.
Na eerst 2 keer een rondje wandelen om elkaar beter te leren kennen heb ik een hotelkamer geboekt.
Vanaf het eerste moment was het een en al hartstocht en man man man wat was ze zeiknat.
Haar string was doorweekt.
En de smaak, ze proefde zo ontzettend zoet. Het was werkelijk een van de lekkerste kutjes die ik heb gehad.
Het mooiste was nog dat ze er achter kwam dat ze kan squirten, daar schaamde ze zich zelfs voor. Wat was dat een leuke bonus!
2 fantastische dates gehad, uren in de hotelkamer en onder de douche met elkaar tekeer gaan.

Helaas heeft ze tijdens haar vakantie een paar weken terug iemand ontmoet waar mogelijk een relatie uit komt.
Hoe erg ik haar het geluk gun, hoop ik voor mezelf dat het niks wordt (de egoïst :roll: ).

Terug
Naar boven