Nathacha - Amsterdam (vh Den Haag)

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Deze dame trof ik donderdag nacht. Contact was gemaakt op de Geleenstraat door te bellen en verder via app. Dat verliep prima.

Date was in Den Haag in de zijstraat van de Weimarstraat. Eenmaal aangekomen deed ze de deur open op slippers en de rest een sexy verschijning. Zat op de 1e verdieping van een herenhuis, dus met trap op genieten wat een mooie kont 😋. Ze verontschuldigde zich dat ze op slippers liep en trok der hakken aan. Qua figuur matcht de foto's gezicht matcht met de foto van de spiegel de andere 2 zijn van toen. Ze is een stuk ouder dan 42. Kortom een geile tilf en ziet er prima uit.

De sex was heerlijk ze is gek op pijpen en rimmen vind ze ook lekker. Tongen deed ze ook veel en dat maakt de date lekker. Ik heb haar in verschillende standjes bare geneukt en op een gegeven moment trakteerde mijn gumgun haar geile neukgrot op zaadsalvo's. De kamagra deed zijn werk goed echter bleef mijn gun gevoelig na de shot. Geheel in contrast met haar advertentie is ze enkel geneukt door mij. Pik in slappe toestand is groot maar haar pijpen had ik geen zin in en daar vroeg ze ook niet om. Had wel graag genomen willen worden maar de date was lekker.

Haar ruimte in Den Haag was ze niet zo blij mee. Op zich schoon maar een chemisch toilet op de kamer das jammer. Nu zit ze in Amsterdam. Ik was 150 euro kwijt en de speel tijd was 50 minuten. Ik kon langer blijven maar het was voor door de week aardig laat. De date was superlekker.

https://www.kinky.nl/shemales/bdsm/den-haag/8634753-nathacha#overview
> bare staat niet in de advertentie via app aangegeven en bij date alles gelijk zonder gedaan

Cumgiver

Bijlagen

• SmartSelect_20230401_160628_Samsung Internet.jpg
    SmartSelect_20230401_160628_Samsung Internet.jpg
    484,7 KB · Weergaven: 184
  • SmartSelect_20230401_160650_Samsung Internet.jpg
    SmartSelect_20230401_160650_Samsung Internet.jpg
    279,6 KB · Weergaven: 193
  • SmartSelect_20230401_160713_Samsung Internet.jpg
    SmartSelect_20230401_160713_Samsung Internet.jpg
    183,6 KB · Weergaven: 187

Anal.ist

Ervaringsdeskundige
21 mrt 2018
425
185
Zoals gewoonlijk, is bare bij shemales, eerder gewoonte, dan uitzondering. Als ik me goed herinner, was de souterrainkamer van OZAB89 (een voor het hoekpand voor de Barndesteeg), vroeger haar vaste kamer.

Er liep een keer een groep lullos, van de overkant vh kanaal voorbij, een van die debielen liep met een grote dildo voor z'n kruis te slingeren, waarop zij haar leuter tevoorschijn trok. Lullos sloegen meteen op de vlucht en ik kwam niet meer bij. 😂😂😂

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Fantastisch @Anal.ist
Stelletje broekschijters waren het.
Ik had het wel geweten hihi

Helaas was haar monstercock tijdens die date en de date laatst niet stijf. Toch wel een wens eerst de trans neuken en volblaffe. Daarna door haar monstercock uitgewoond worden en me zo vol laten blaffen dat haar melk lekker uit mijn aars stroomt

Terug
Naar boven