Natasha - Oisterwijk

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Ja echt? Ik ben opgegroeid in Hoog Catharijne. En heb in mijn leven een hoop shit gezien, dus kom mij niet vertellen wat wel of niet onzin is. Als het iemand is die een spuit in der arm duwt, kan je dat gelijk al zien. Al zijn een hoop mannen op dit forum best bijziend. Omdat ze bv het verschil tussen een echte kut en een namaak kut niet kunnen bv

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Het zou verder kunnen zijn dat ze iets gebruikt maar geen heroïne. Dan zou er ook bv een pijp erbij liggen en zou ze niet aanspreekbaar zijn. Maar goed welke dvp gebruikt nu bijna niet ?

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
@piet,
Een pijpje betekend het gebruik van crack. Crack is in maagzout en water gekookte cocaine. Heroine wordt meestal geinjecteerd, maar als men heroine rookt gebeurt dat middels het opzuigen van de dampen die vrijkomen als de heroine op aluminum folie wordt verhit.
Dus zie je een (metalen) pijpje dan is er spraken van crack gebruik. Zie je een bankpasje en een glazen plaatsje, spiegel of ander stevig glad voorwerp, dan is er spraken van cocaine gebruik en zie je door hitte verkleurd aluminium folie dan is er sprake van heroine gebruik middels opzuigen via de neus, zie je een spuit dan weet je zeker genoeg.
Peronen die heroine gebruiken voelen doorgaans geen pijn meer.

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
Zzou ik toch zeker niet bijbetalen ... ok prijzen maakt ze zelf , en zou het zelfs misschien waard kunnen zijn als haar kut met diamanten is versierd en afgewerkt van mijn part . , maar voor enkel die 100 euro extra , kun je ten miste bij een prive gang bang van ons voor 3 uur lang een zaadgeil sletje komen vullen of het nou via de voordeur , of de achterdeur is ....

indomen

Toogplakker
3 jul 2020
129
51
gatverdamme wat een smerig wijf om te zien. ongelooflijk dat jullie hier overheen gaan. Kans op ziektes zeer groot als je deze dame zo ziet.

Terug
Naar boven