Natasha - Haarlem (vh Heemstede)

johanalmelo

Toogplakker
25 jun 2015
135
8
Nep advertentie. Lokt je naar een adres in Heemstede, rotonde, geeft zelfs etage op. En dan komt een bericht dat je het bedrag eerst per tikky moet betalen. Beerput dus.

Richard49wit

Ervaringsdeskundige
11 mei 2019
314
82
Klopt
Er is een bende actief
Nu gaan ze verder.
Ben je op het adres dan vragen ze om te betalen via tikkie en dan krijg je het huisnummer.

Als je erin trapt begint de ellende.
Er kan in het appje fishing zitten en je bank is leeg

johanalmelo

Toogplakker
25 jun 2015
135
8
Op sexjobs zijn de laatste tijd 10-tallen van dit soort advertenties actief met ontmoetingsplaatsen door het hele land. Zijn natuurlijk allemaal nepadressen, via google uitgezocht. Ze lokken je met mooie berichtjes naar het adres toe en hopen dat als je daar nu eenmaal bent, wel zult betalen.
Nooit intrappen dus.
Ik heb al diverse malen vanuit thuis als tijdverdrijf deze afspraken gemaakt door het land en steeds kwam, op het eind bij "aangekomen" te zijn op het adres, de vraag om vooruitbetaling.
Als ze dan merken dat ik ook nep ben, worden ze soms link en boos en beginnen te sc
helden en dreigen. Boeiend.

A

Anonymous

Guest
Johan Almelo

Geweldig dat je die nepafspraken met hen hebt gemaakt. Super. Als ik eens wat tijd over heb ga ik het ook even proberen. Lachen om die etters het leven zuur te maken.

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Ik denk dat deze advertentie er ook bij hoort:
Met Tikkie betalen..

Als je het nummer appt in de advertentie wordt je door een ander nummer weer terug geappt. Vraagt om een foto en wil betaald worden met een tikkie. Toen ik vroeg als ik de dame mocht Bellen werd mij gezegd dat ik anoniem door haar wordt gebeld. Dit duurde even.. wazig verhaal
Ik heb ook een foto van de dame maar weet niet als ik deze mag plaatsen. Mss is de foto van iemand die er niets mee te maken heeft. ( ik kreeg een automatische verdwijn foto die ik snel kon fotograferen. ) de foto lijkt op de blonde dame die hier boven zichtbaar is. Mag ik m plaatsen moderator?

MartinG

Ervaringsdeskundige
21 feb 2022
648
650
Er zijn genoeg mensen die er nog intrappen. Helaas voor ze maar dat is t risico van de hobby. Ze spelen het spelletje slim gelukkig wordt hier veel gedeeld in de beerput.

Terug
Naar boven