Natalie20 Heerhugowaard

doornroosje

Toogplakker
7 apr 2015
198
43
Hallo mensen,

heeft iemand al ervaring met Natalie uit Heerhugowaard ?
Foto's zijn goed. Lijkt n dame met weinig grenzen maar
voor ik in de auto stap ben ik benieuwd of jullie wat weten.
Ik moet er namelijk 2 uur voor rijden :)

groet

Doornroosje

zen120

Toogplakker
16 apr 2015
248
5
OH WAT MOOI HE

U BENT VERBONDEN MET DE VOICE MAIL VAN....
U BENT VERBONDEN MET DE VOICE MAIL VAN...
U BENT VERBONDEN MET DE VOICE MAIL VAN....
U BENT VERBONDEN MET DE VOICE MAIL VAN...

doornroosje

Toogplakker
7 apr 2015
198
43
Klopt, nu op voicemail. Maar er staat ook dat een nieuw nr. volgt.
Iemand in t verleden al geweest ?

doornroosje

Toogplakker
7 apr 2015
198
43
Is nu verplaatst naar utrecht. met ander nummer. Gaat wel over maar nog niet kunnen bereiken

zen120

Toogplakker
16 apr 2015
248
5
Afspraakje gemaakt. Eerst de ene straat dan weer bellen andere straat etc. Muizestemmetje aan de telefoon met een wat arrogante/hautain intonatie.

Nou ja, toch maar op gewaagd. Uiteindelijk bij de voordeur beland maar het duurde even vooraleer madam de deur geopend had. Verhip, daar stond ze ineens en ja hoor in een avondbroek/pyama...

Pak en beet 1,60m, bruin haar en een sjagrijnige face

Toen maar als spelbreker gevraagd naar de extra;s om de hele zaak af te blazen. Daar was madam kennelijk niet van gediend omdat ik dat ook aan de telefoon had kunnen vragen. Tja, je moet soms een backup systeem hebben.

Daarop gelijk weggegaan. Echt zonde van je geld als je het doet. Totaal geen GFE cq warm gehalt maar echt een snertkop die alleen geld ruikt. Ze is ook zeer duur als je het vergelijkt met andere aanbod.

Maar goed iedereen moet er het zijne van denken natuurlijk...

doornroosje

Toogplakker
7 apr 2015
198
43
He zen120 heeft ze ook een bedrag genoemd voor NZC ? en was dat met of zonder intern klaar komen ?

doornroosje

Toogplakker
7 apr 2015
198
43
Ik heb haar zelf vanavond aan de telefoon gehad maar het kwam niet echt realistisch over.
Prijs die ze noemde was 200 euro/20 minuten oftewel 600 euro/uur.
Uiteraard alleen bij frisse schone mannen maar intern klaarkomen is niet mogelijk....

hahaha

zen120

Toogplakker
16 apr 2015
248
5
doornroosje zei:
Ik heb haar zelf vanavond aan de telefoon gehad maar het kwam niet echt realistisch over.
Prijs die ze noemde was 200 euro/20 minuten oftewel 600 euro/uur.
Uiteraard alleen bij frisse schone mannen maar intern klaarkomen is niet mogelijk....

hahaha

Hahaha,

Grappenmaker deze meid. Mijn advies: GGZ aanmelden!.

Terug
Naar boven