Naomi - (vh Amy Fox, Jill ) - Utrecht

31 aug 2016
1.194
112
ik weet dat jill best wel eens hier is om te lezen !
in de tijd dat ik in belgie veel bare gbs bezoekte en er overschreef wist jill alles te herinneren tijdens hun gbs

A

Anonymous

Guest
Ja en dat is haar goed recht. Zolang er heren zijn die hun fantasie kunnen vervolmaken is dat prima toch, vooral doen.

Er zijn echter ook heren die het nog iets verder willen laten gaan, want eigenlijk is er niks geiler dan wanneer je de vrouw des huizes mee naar boven neemt en dan tegen de heer des huizes zegt "ik ga haar even te grazen nemen, drink jij maar een bakje koffie en rook er een sigaretje bij, we komen er zo aan" :lol: Goed als ze dat niet durven moeten ze het ook niet doen, nogal wiedes. Veel plezier in elk geval! :D

A

Anonymous

Guest
Iemand nog wel is wat gehoord van hun? Archief lijkt meer op z'n plaats ondertussen

frer37

Snuffelaar
8 jul 2019
6
2
Haar bekende telefoonnummer heeft nu een Whatsapp profielfoto van een baby…
Dus of zelf een kindje gekregen of nummer niet meer actief en opnieuw vergeven…

A

Anonymous

Guest
Iemand nog wel eens iets vernomen van Naomi?
Lijkt helaas over met de pret. :roll:
Heb zelf al meer dan 2 jaar niks van ze voorbij zien komen ondanks meerdere dates.

Phoenix

Toogplakker
23 sep 2019
52
23
Ja het is al een hele tijd stil rond Naomi. Jammer hoor. 'Geduld wordt beloond' was altijd haar reactie, maar daar lijkt inmiddels geen sprake meer van... Archief nu wel op zijn plaats.

A

Anonymous

Guest
Inderdaad.. de drugs verhalen hier zullen ook niet bijgedragen hebben🙈

31 aug 2016
1.194
112
@ josti
Daar deden ze niet geheimzinnig over .
Daarbij als het dat hun zouden weerhouden van een gangbang waren we 10 gangbangs geleden al klaar .
Het duurt al een poosje dat ze radiostilte houden .

Des te groter wordt het verlangen naar 1geil feestje van hun .

Als ik er lucht van krijg dat ze wat gaan doen dan ben ik van de partij waar ik me op dat moment dan ook bevindt

A

Anonymous

Guest
Leeftijd en tatoeages komen inderdaad helaas niet overeen.

Groet

31 aug 2016
1.194
112
Leeftijd en het formaat of de omvang van de tieten zeg me dat het Jill niet is

Of ze is in 2 jaar 20 jaar ouder geworden en nieuwe tieten genomen.

Melba

Snuffelaar
30 sep 2016
14
0
Had er afgelopen weekend op de chat was in Amsterdam geweest maar is helaas niet tot een date gekomen! Ze zij wel weer vaker te willen gaan daten

Terug
Naar boven