Naomi (utrecht) 22 jaar 100% NL

RG52RR

Toogplakker
17 nov 2019
169
13
Collega's medestrijders :)

Het is soms wel eens handig om gewoon op een advertentie te reageren ook als je denkt dat het niets is en ook als je geen afspraak wilt maken. Dit om elkaar te helpen het kaf van het koren te scheiden

Ik had gereageerd op een ad van ene Naomi 22 jaar uit Utrecht, ze schreef dat ze niet zo moeilijk deed en dat er best veel mogelijk was ( ik moet het uit mijn hoofd doen want na mijn appje en het daaropopvolgende verzoek om een voorschot te betalen is de ad direct offline gegaan).

Maar ik heb wel wat opgeschreven het telefoonnummer en dat plaats ik gewoon hier al zal dat misschien ook wel weer wijzigen.06-33399299.

Telefoonnummers van oplichters mogen gewoon vrij worden gepubliceerd dus dat kan al geen probleem zijn.

De persoon die antwoordde gaf aan dat ze op Overvecht zat (bel rinkel nummer 1, daar zitten volgens mij toch vooral buitenlandse dames en geen zogenaamd nette hollandse jonge dames).

Toen kwam het er werd een voorschot gevraagd, ik aangegeven dat ik daar niet aan deed, en als antwoord dat het dan jammer was voor mij. bulshit natuurlijk, want betaal je dan ben je nog niet welkom.

De ad is er dus is dus alweer offline mogelijk dat er anderen hebben geklaagd. Maar vind het wel belangrijk het hier te melden, dus onthou voorals nog het nummer.

Grtz,
R.

Terug
Naar boven