Naomi - Emmen

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
sexjobs-geile-dame-wil-jou-verwennen--6590714841a85_orig_thumb.jpg

28 jaar??? :oops:

Alles kan, maar ik heb mijn oprechte twijfels :unsure:

Laatst bewerkt door een moderator:

johndolan838

Toogplakker
2 mei 2023
210
80
Nog niemand die al afspraak heeft kunnen maken? Ik probeerde vanmiddag afspraak te maken en wil bevestigd hebben dat ik een bare date wilt wordt uitgemaakt voor meneer van de belastingdienst. Het lijkt mij niet meer dan normaal toch om het soort afspraak te bevestigen?

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
@johndolan838 : Nou en of! Ik stuur meestal een contract op dat ze moeten ondertekenen, foto van maken en terugsturen naar me 🤪

Dan heb je het zwart op wit. Neem aan van mij 'heel belangrijk'.

Zonder gekheid joh(ndolan838), geen idee hoe de communicatie ging, maar als ik dame van plezier was en een duidelijke afspraak met je heb, zeker per app net ervoor , en je vraagt vervolgens nog eens om een bevestiging, dan ik ook misschien denken 🧐

2sweet

Toogplakker
6 apr 2015
55
41
Ik ben er ook eens geweest. Al lang geleden, maart van dit jaar. Het is een leuke/aardige en eenvoudige dame. Sex lekker evenals het pijpen....dit deed ze echt goed.. ze is niet super knap maar ook niet lelijk. De dame is wel vrij groot en goede houvast. Voor een keertje een best leuke date. Jammer dat het wat ver weg is.
Ik denk wel dat ze af en toe iets inneemt om helemaal van de wereld te zijn. Ze gaf ook zoiets aan in het gesprek. Bij mij was ze helder. Wel wat dieren in huis (katten)

Dennis1993

Snuffelaar
31 aug 2025
13
10
Vorig jaar, juni 2025 een date gehad met haar. Ze is vrij lang, haar huis is wat vies. Verder een heerlijke date, ze heeft heerlijke tieten en ze kan lekker pijpen. Na een poosje haar lekker volgespoten. Ze is absoluut geen klokkijkster! Tot nu toe maar 1 date gehad.

Dennis1993

Snuffelaar
31 aug 2025
13
10
Vandaag weer afgesproken met Naomi in Coevorden. Lekker geneukt weer. Ze is wel wat voller geworden. Ze pijpt lekker met haar tongpiercing. Haar uiteindelijk lekker volgespoten.

Dennis1993

Snuffelaar
31 aug 2025
13
10
140 euro voor een half uurtje zonder. Ze is geen klokkijkster en haar tieten zijn heerlijk. Heerlijk om haar te neuken!

Terug
Naar boven