Nanny 20 jaar balen

Ruud1965

Snuffelaar
4 jun 2015
11
0
Iemand al ingeschreven in deze gangbang.
he ik hou een seksfeestje neuken zonder condoom je mag mij neuken in alle standjes zonder condoom je mag zoveel klaarkomen in mijn kutje tot het over loopt je mag ook in mijn kontje neuken en spuiten over mijn hele lichaam spuiten en klaarkomen in mijn mondje als je wil komen het feestje begin om 19u30 kom je naar het feestje schrijf je snel in plaatsen zijn beperkt max 15 manen wees snel en schrijf je in met foto en de locatie komt bij de inschrijving .wees snel

Ruud1965

Snuffelaar
4 jun 2015
11
0
Afspraakjes kijken,maandag met condoom. Dinsdag zonder. Ik heb me ook al ingeschreven. Appartement staat te huur in balen dus ik weet wat te verwachten!

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
http://www.afspraakjes.be/index.asp?pagina=search&searchstring=nanny&idCategory=2&idSubCategory=44
D84FFBB2-42B2-44BB-9F96-ABB838454B3A.jpg

Mooie meid. :lol:

A

Anonymous

Guest
op zijn minst een onvolledige advertentie !!!

welke datum wil deze mooie rooie afgevuld worden ??

Ruud1965

Snuffelaar
4 jun 2015
11
0
Gisteren deze mail gekregen.
" gangbang gaat niet door van wegen de dames oplichters zijn Groetjes"

Tja.keuze genoeg deze week zou ik zeggen . :cool:

A

Anonymous

Guest
Er lopen nogal wat goudzoekers rond heb ik het idee.

Het kan aan mij liggen maar volgens mij als ik hier goed lees is de gang bang scène een groep mannen van Max 50 dezelfde kerels.

Duitsland buiten beschouwing gelaten, puur Nederland , België dan is het toch logisch dat er met dit aanbodt aan gangbangs zoveel gecanceld worden op het moment.

Glijmiddel

Glijmiddel

Terug
Naar boven