Nancy - Halen

henri66

Snuffelaar
28 feb 2017
8
0
Onlangs bezoekje gebracht. Niet echt discrete ligging, maar warme ontvangst. Praat graag , soms lang. Enig initiatief helpt, ze is medewerkend dan. :) Haar lichaam heeft al wat doorstaan, maar leent zich gewillig tot veel. Ben zelf geen fan van siliconen. Al bij al leuke tijd, misschien was dame in erg goede mood. Ik stop nog e's in Halen. :D

guyke1970

Toogplakker
30 mei 2016
30
1
Amateur prostitutie in Belgie en Nederland - Afspraakjes.com{53DC35E5-27C6-44D3-B05D-C1E9CB77F1DF}tab

ziet er ouder uit dan ze zegt , stevige borsten , lekker kutje , 60 € half uur + 30 € neuken zonder condoom , praat veel , geneukt en haar vol gespoten , loopt niet direct weg om proper te maken , even nagepraat en ze heeft zo haar slip aan getrokken met mijn sperma in haar kut , ontvangt thuis

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
guyke1970 zei:

Voortaan de zoek functie even gebruiken en Halen ligt in Belgisch Limburg, niet in de provincie Antwerpen...
Post wederom samengevoegd.

Jean Vissers

Toogplakker
13 apr 2015
30
4
Vanmorgen bezoekje gebracht. Vond het een beetje te groezelig en de dame stopt inderdaad niet met praten. Toch is ze zeer geil en doet ze wat ze beloofd ook al moest ik aandringen. Heb zeer snel haar kontje volgespoten. Herhalingsgevaar zero.

Rikbare

Snuffelaar
27 apr 2016
20
3
Nancy praat graag en kickt ook op geilere praat, dus wie wat handig is kan deze praatvaar omzetten naar een geile hoerige kwebbel.
Gebit inderdaad een "kerkhof" maar ze kust wel zacht en geil en niks geurtje of vieze smaak. Ik vond het lekker opwindend. Ze pijpt ook zeer goed en diep. Voor mij was zij een van de betere pijpsters.
Omwille van heupoperatie kan ze amper op je zitten. Echt eentje om dus doggy of op de rug af te werken. Ideaal voor mij. Op de rug, benen zeer wijd en dekken zoals je met een goed teefje hoort te doen.
Zeer sympathieke dame die niet iedereen zal bekoren. Maar kwalitatieve dekbeurt. Herhalingdgevaar voor een half uurtje stevig zaaddumpen.

Zelfst

Snuffelaar
29 dec 2018
18
5
Al een paar keer geweest zeker geen topper maar kan er net door. Moeilijk om een afspraak vast te krijgen als het lukt moet je de waterval doorbreken om de afgesproken actie te krijgen. Eens op haar rug mag je kutje neuken en vullen. Voor 100e wel 40min binnen maar daarvan is maar 10min echt actie. Er zijn betere adresjes maar als de nood hoog is en ze is bereikbaar kan het nog eens gebeuren.

Voormalig lid 11959

Snuffelaar
1 feb 2019
20
1
heeft er nog iemand kunnen afspreken met nancy? er stond vandaag weer een advertentie op afspraakjes maar ik krijg ze nooit te pakken voor een afspraak.al sms gestuurd enz maar nooit reactie gehad :roll:

Terug
Naar boven