Nana - Tessenderlo

Voormalig lid 45251

Snuffelaar
28 jun 2024
17
16
Edit moderatorteam: titel aangepast én topic verplaatst naar correcte rubriek.

Adverteert voor bare.al iemand geweest? Twijfel om haar deze middag te bezoeken of Andrea genk...

Laatst bewerkt door een moderator:

Voormalig lid 45251

Snuffelaar
28 jun 2024
17
16
Na samen met nog andere forumganger appart op whatsapp met haar gechat te hebben besloten af te spreken. Dik bedrogen!! ER was 100 afgesproken 15 min zonder hoesje, maar zeer onvriendelijk persoon.eenmaal betaald moest het met condoom! OK dan toch maar geprobeerd...man man...je mag niet op haar liggen...niet kussen ni pijpen...of er moest bijbetaald worden, en telkens met haar handen met vervelende lange nagels mijn pik halfweg uit haar poes te houden met de woorden you finish now! Standjes was ook een gezucht...20maal glijmiddel zodat ik geen kant of wal meer raakte...na 10 min hield ik het voor bekeken ze had met haar nagels mijn pik bekrast. Ik haalde het condoom af en smeet het in haar richting en zei ok finish! Toen vroeg ze of ik me wilde masturberen, ik zei dat kan ik thuis ook. I will give you bad review! You d'ont like sex! Ze gaf me 20 euro terug maar ben woedend vertrokken met nog steeds volle ballen en een beschadigde pik...bij deze gewaarschuwd wie er naar toe wil.

Voormalig lid 45251

Snuffelaar
28 jun 2024
17
16
Hier screenshot

Bijlagen

• Screenshot_20240724_121413_Chrome.jpg
    Screenshot_20240724_121413_Chrome.jpg
    275,9 KB · Weergaven: 123
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug