Nadine, Arnhem/Almere

willemdewipper

Toogplakker
16 aug 2015
55
1
Op Kinky adverteert Nadine. Volgens haar advertentie verleent zij medewerking aan onze hobby. Ik vermoed dat zij deel uitmaakt van de bare-onderneming die afwisselend opereert vanuit de filialen Arnhem en Almere, en die meerdere medewerksters in de aanbieding heeft. Hierover is al een topic in Flevoland.

http://www.kinky.nl/sex-afspraken/vrouwen/554875-Amersfoort-Venlo-Eindhoven-Utrecht/default.aspx

Een telefonische poging om een afspraak te maken strandde in communicatieproblemen. De planner (pimp, chauffeur) sprak onvoldoende Engels of Duits om een duidelijke afspraak mee te kunnen maken.

De foto's op Kinky zien er naar mijn mening geweldig uit. Heeft een van de forumleden wel een afspraak met haar kunnen maken? En was dat inderdaad met de dame op de foto's, of met een tien jaar oudere en twintig kilo zwaardere collega?

Nadine ad.JPG

Bijlagen

• Nadine pic.JPG
    Nadine pic.JPG
    35,8 KB · Weergaven: 511

willemdewipper

Toogplakker
16 aug 2015
55
1
Ok heren, dan geef ik het antwoord zelf maar:

Oplichters, fake, flauwekul, lokadvertentie, nep.

De fotos in haar advertentie zijn hetzelfde gebleven. Maar Nadine heet nu Larisa. Is in een paar weken vijf jaar ouder geworden en heeft neuken zonder condoom uit haar menu geschrapt.

Bijlagen

• Nadine ad2.JPG
    Nadine ad2.JPG
    100,1 KB · Weergaven: 316

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ben je er geweest dan ? Of op basis van een ad die veranderd ?

Namen veranderen ze dagelijks, maar als je niet daar geweest ben, dan hoeft het nog geen fake te zijn omdat ze de advertenties aanpassen.

Terug
Naar boven