Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Gebruik de correcte manier voor de titel.
Plaats een link naar de advertentie/aankondiging.
Probeer eens een printscreen te plaatsen van de advertentie aub.
Denk dat het fake is, h28 is wat genre carotel, daar loop je niet zomaar binnen en buiten en die kamers zijn niet supergroot. Ook de relatief lage prijs en natuurlijk het voorschot doen me denken aan fake.
Ga er mij toch aan wagen. Nog naar de persoon gestuurd dat indien er 10 of meer mannen boos staan te wachten wel een klacht bij zn belfius bank of bij flikken gaan indienen. Hij stuurde me dat zal doorgaan en bedankte me voor vertrouwen. Zullen zien. Heb ook mn twijfels maar voor 25eur voorschot waag ik me r eens op.
Heb er ook op gereageerd en gevraagd om ter plaatse af te rekenen.
Deze namiddag een mailtje ontvangen dat het afgelast is wegen quarantaine ivm corona....
Ben benieuwd of degene die voorschot betaald hebben het ook terug krijgen
Voorschot netjes terug ontvangen. Naam van de persoon van de desbetreffende rekening is ook duidelijk zichtbaar...
Volgens mij is de man die dit organiseert van goede wille. Een fantasie die hij ten uitvoer wil brengen. Maar waarschijnlijk haakt de vrouw (telkens?) op laatste ogenblik af. En ja , iets organiseren op een plaats waar dit niet gebruikelijk is laat me vermoeden dat persoon weinig ervaring heeft met organiseren van dergelijk. Waarschijnlijk volgende week een nieuwe kans. Hij liet weten mail met uitnodiging te versturen. Bood nogmaals zijn excuses aan voor het niet kunnen laten doorgaan. Ik ga (voor slechts 25Euro inleg) nog eens mijn kans wagen als uitnodiging komt...