Nadenkertje...

latexisfake

Toogplakker
10 jul 2017
57
15
lees het artikel eens ,
er staat Sub-Saharaans Afrikaanse heteroseksuele mannen en vrouwen die deze ziekten hebben .
ze brengen niet alleen hun moeder mee maar ook nog de ziektes .

Laatst bewerkt:

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
363
451
Sub-Saharaans Afrikaanse heteroseksuele mannen en vrouwen die deze ziekten hebben .
ze brengen niet alleen hun moeder mee maar ook nog de ziektes .
En hun cultuur natuurlijk!

Want hier op het forum zijn er genoeg 'niet Sub-Saharaans Afrikaanse heteroseksuele mannen', die net als zij denken (1) dat HIV niet bestaat maar verzonnen is, (2) dat een condoom voor mietjes (janetten B) is en voor bangerikken en (3) dat zij onaantastbaar zijn en het ze daarom zelf niet overkomt.

We hebben vaak veel meer gemeen met die ander dan dat we verschillen, ook al willen we het soms niet zien ;)

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Hoorde het vanmorgen ook op het radionieuws in de auto.
Het doet je toch nog steeds effe nadenken. In mijn geval een wake up call aangezien ik in het verleden in directe omgeving iemand heb gehad die er aan tenonder is gegaan (verhaal staat hier nog ergens).
En toch bleef ik "aanwezig" in het bare wereldje...de mens is een raar wezen...
Ik denk dat ik vanaf nu toch nog voorzichtiger zal worden. Was al voorzichtig maar nog niet genoeg

30 aug 2025
215
233
Voorzichtiger doen kan niet als je bare doet.
Wat je ook doet, bare is een risico.
Dat risico wordt niet kleiner bij een schone dame of dame die het
(zogenaamd) weinig doet of alleen met jou (ja ja)
Zelfs een dame die regelmatig test is geen garantie.
Dag na test kan ze besmet geraken.
En net als loterij: soms win je de hoofdprijs nooit, soms twee keer.
Bare is en blijft een risico en dat neem je of niet.
Al dat gepraat over risico verkleinen is gewoon onzin.
Je krijgt het of niet,
Maar dat zal wel weer niet waar zijn volgens velen dus ach.
Ik weet ook dat ik risico loop en toch doe ik ook bare.
Maar ik doe niet of ik minder risico loop, het is gewoon wat het is.

30 aug 2025
215
233
Ja uiteraard haha.
Of een gebedje doen voor je op pad gaat, helpt ook misschien.
Wassen met bleekwater vast ook.
Zo zijn er genoeg leden die er aparte ideeën op na houden om risico kleiner te maken.
Daar was ooit ook eens een draadje over, erg vermakelijk wat voor onzin je daar las.

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
363
451
Voorzichtiger doen kan niet als je bare doet.
Wat je ook doet, bare is een risico.
Dat risico wordt niet kleiner bij een schone dame of dame die het
(zogenaamd) weinig doet of alleen met jou (ja ja)
Zelfs een dame die regelmatig test is geen garantie.
Dag na test kan ze besmet geraken.
En net als loterij: soms win je de hoofdprijs nooit, soms twee keer.
Bare is en blijft een risico en dat neem je of niet.
Al dat gepraat over risico verkleinen is gewoon onzin.
Je krijgt het of niet,
Maar dat zal wel weer niet waar zijn volgens velen dus ach.
Ik weet ook dat ik risico loop en toch doe ik ook bare.
Maar ik doe niet of ik minder risico loop, het is gewoon wat het is.
Stuitend weer hoeveel onzin een mens kan schrijven wat anderen dan weer 'liken'. Omdat het ze welgevallig is.

WAAR: Even heel simpel: Als je bare gaat, is er altijd een risico. PUNT.

Zo moeilijk is het niet, bij ieder bare contact, hoe klein de kans ook, IS er een kans.

ONWAAR: Al dat gepraat over risico verkleinen is gewoon onzin.

Waarom denk je dat je bij het aangaan van een autoverzekering op moet geven hoeveel kilometer je per jaar rijdt?

Omdat bij meer kilometers rijden het risico op schade daarmee gelijklopend groter wordt.

Airbags, actieve veiligheidssystemen, goede verlichting en niet gladde banden: alles helpt mee het risico te verkleinen.

Kan je dan geen ongeluk krijgen als je maar 1500 KM/jaar rijdt in de veiligste auto die er bestaat?
Natuurlijk kan dat. Maar de kans is significant kleiner, dan bij iemand die 100.000 KM/ jaar rijdt in een halfgare auto.

Als je dus voor een dame gaat die minder klanten doet, dan is de kans al kleiner dat zij geïnfecteerd is en dus dat jij geïnfecteerd wordt door haar.
Wie de wet van de getallen niet begrijpt, moet geen onzin verkopen.

En voor de minder begaafde zielen die het echt allemaal wat duizelt: Als je kans om de oudejaar loterij te winnen 1 op 16 miljoen is als je één lot koopt - een hele kleine kans dus- , hoe groot is dan de kans dat je 'wint als je ze alle 16 miljoen loten zou kopen? Precies: 100 %.

De getallen doen er dus wel degelijk toe als het over kansen gaat!

Wat minder en selectiever bare neuken, bij een dame waarvan je verwacht, hoopt of meent te weten dat ze het met veel minder klanten doet dan die dame die het wel met heel veel meer klanten bare doet en zelf ook niet selectief is, maakt dat er nog steeds een kans is, maar wel een veel kleinere.

@slankenkleinliefhebber : Als je mensen met je onzin wilt beïnvloeden dan moet je dat maar ergens anders doen.

En voor wie de woorden 'kans' en 'geluk' niet snappen: Opa die heel zijn leven rookte als een malle had een heel grote kans op longkanker, maar had het geluk het niet te krijgen. Zijn neef die nooit gerookt had kreeg het wel en had geen geluk. Dat betekent alleen nog niet dat je maar moet gaan roken, omdat de kans toch even groot zou blijven op longkaker. Zelfs bij een kleine kans op iets naars, kan je pech hebben en bij een grote kans op longkanker door veel te roken kan je het geluk hebben dat het je bespaard blijft. Je moet alleen niet de feiten m.b.t. de kansen i.r.t. 'voorzichtiger doen' verdraaien. Dan licht je mensen fout voor.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Link insta video

It's true, ik hou van bare te neuken. Maar grootste deel van deze nieuwe infecties gebeurt door mannen die zich laten neuken door mannen. Als ik hier soms de verhalen lees-en pas op, jullie zijn vrij om te doen wat je wil, ik oordeel niet- maa als jullie na het neuken van een man of ladyboy ook nog eens op onze 100% heteromannen onze meisjes kruipt, dan zitten wij met de gebakken peren.

Vanuir hetero contact is er ook risico, ben ik me van bewust. Maar veeeel minder!

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
@bare-addict
Hou u gereed, jij gaat de volle laag krijgen 😉

Ik ben al een ganse tijd niet meer gaan "wandelen". Ten eerste omdat er niks meer is dat me aanspreekt.
Ten tweede als ik sommige topics hier lees ...je zou toch vies worden om zo'n vrouw nog aan te raken? Als je alles leest wat die doen/laten doen/ondergaan? Daar begin je toch niet meer aan, ik krijg er gewoon afkeer van.
Ten derde, inderdaad die opvallend opkomende hiv besmettingen

30 aug 2025
215
233
Vanuir hetero contact is er ook risico, ben ik me van bewust. Maar veeeel minder!
Absoluut waar, besmettingskans is veel minder.
Maar net als de loterij: je kan niks winnen of toch ineens de hoofdprijs.
Statistiek is mooi maar je hebt er niks aan als het je dan toch overkomt.
En dat gebeurd dus bij sommigen na duizenden keren nooit en bij een pechvogel
al na één keer.

Terug
Naar boven