Naar de politie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
ik heb in elk geval geen verzoek gekregen om iets vrij te geven.
Dus tenzij Ajax of CWP een infiltrant van de politie is kunnen ze jou ip adres niet via hier hebben LOL.

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
Barefan zei:
ik heb in elk geval geen verzoek gekregen om iets vrij te geven.
Dus tenzij Ajax of CWP een infiltrant van de politie is kunnen ze jou ip adres niet via hier hebben LOL.
Nee, geen infiltrant hier. :D

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Voor de nodige €€€ strijk ik over mijn stalen hart...

A

Anonymous

Guest
Het blijft allemaal raar.

Nu ja, ik kan niet veel meer doen Dan afwachten en hope for the best.

Ik dank wel recht in mijn schoenen te staan, ik hoop alleen dat dat voodoo de is. Echt geruststellend is het allemaal niet...

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Een spijtoptant is in het algemeen iemand die een keuze heeft gemaakt en daar later op terug wil komen omdat hij er spijt van heeft.

Nou kan je zeggen, voor de €€€ heb ik zelden spijt :lol: :lol:

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
CWP zei:
Hoe meer ik de reacties lees hoe meer ik het een broodje aap verhaal vind worden, kan mij niet voorstellen dat het OM in Belgie anders te werk zou gaan dan in NL.
...

Dan ben ik toch niet de enige.
Wat een soap.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Balthasar zei:
CWP zei:
Hoe meer ik de reacties lees hoe meer ik het een broodje aap verhaal vind worden, kan mij niet voorstellen dat het OM in Belgie anders te werk zou gaan dan in NL.
...

Dan ben ik toch niet de enige.
Wat een soap.

Dat gevoel krijg ik dus ook ! Of er is meer aan de hand dat degene niet verteld , en
Het lijkt mij ook niet slim om dit op forums allemaal te vertellen zeker niet als je
Op politie bezoek/rechter moet ! Lijkt me sterk dat je niet snel een advokaat kan
Regelen of waren ze te duur ?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Als verdachte heb je recht op een "gratis "'advokaat. Ook in Belgie werkt dat zo vlgns mij.

Dus " ik kon niet op tijd een advokaat vinden " gaat niet op, aan het begin van het verhoor wordt je op je rechten gewezen, en desnoods krijg je een advokaat die toevallig piket dienst heeft.

A

Anonymous

Guest
Voor er hier nog meer zinloos gespeculeerd wordt.

Ik had in volle paniek naar de politie gebeld en gevraagd of ik eerder mocht komen, dat was voor hen geen probleem. Ik heb welliswaar voor naar het verhoor te gaan telefonisch contact gehad met een advocaat, die zei gewoon naar het verhoor te gaan, en hem een kopie van het verslag te bezorgen. Op deze manier zou ik tenminste weten waar het op sloeg. Als ik wou kon ik hem eerst nog zien, maar dan moest ik de afspraak alsnog verzetten, hij zag daar het nut niet direct van in.

Ik excuseer me voor de overemotionele reacties. Ik ben gewoon sinds die dag een beetje mijn noorden kwijt.

Voor het overige is het allemaal zoals ik gezegd heb, ik heb geen idee over wie het zou gaan. Ik denk er niet mee te hebben afgesproken, maar ja... Afgaande op wat ik las op andere fora zou dat niet altijd van belang zijn, een vermoeden kan al voldoende zijn vaak.

Ik heb niet als een halve zot over gans het internet Posts liggen plaatsen, ik heb enkel hier en 1 ander forum een vraag gesteld. Hier met de vraag of er iemand al ervaring mee had, en op een juridisch forum over wat ik allemaal kan verwachten. Zonder bruikbare antwoorden te ontvangen jammer genoeg. Daar heb ik moeten wachten tot een consult bij mijn advocaat.

Het bezoek van de politie aan mijn huis vrijdag was extra bevreemdend daar ik geen idee heb waar ik dat bezoek aan te danken had. Waarschijnlijk de forumbeheerder van het juridisch forum, of de politie ligt nu al mijn internetverkeer af te luisteren.

We zullen wel zien... Maar 1 ding is wel een feit; het is geen soap

AlexJones

Toogplakker
12 apr 2015
197
5
Wil je graag geloven, maar je wilt dus zeggen dat je niet eens weet over welk meisje het gaat?? Lijkt me uitermate onwaarschijnlijk dat ze niet eens vertellen met wie je zgn minderjarige sex hebt gehad. Hoe kun je je daar tegen verdedigen??

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Je bent hier dagelijks en komt nu met zo'n verhaal aanzetten als er kritiek geleverd gaat worden?.. Daar heb je wel wat daagjes voor nodig gehad.

Waarschijnlijk de forumbeheerder van het juridisch forum, of de politie ligt nu al mijn internetverkeer af te luisteren.

Yeah right, en ze hebben je naar huis gestuurd na een "intake" gesprek.

Ik heb welliswaar voor naar het verhoor te gaan telefonisch contact gehad met een advocaat, die zei gewoon naar het verhoor te gaan, en hem een kopie van het verslag te bezorgen. Op deze manier zou ik tenminste weten waar het op sloeg. Als ik wou kon ik hem eerst nog zien, maar dan moest ik de afspraak alsnog verzetten, hij zag daar het nut niet direct van in.

Geef mij het nummer van je advokaat, die wordt zo door de deken tot de orde geroepen. Wat een onzin zeg.

Elke advokaat weet dat een zeden verdachte zelf even binnen loopt en even gaat horen hoe het loopt en welke zaak het is, en of je even de kopietjes kom brengen...

Je maakt het "verhaal " steeds geloofwaardiger.
Ik denk dat we dit topic moeten verhuuzen naar verhalen rubriek

A

Anonymous

Guest
AlexJones zei:
Wil je graag geloven, maar je wilt dus zeggen dat je niet eens weet over welk meisje het gaat?? Lijkt me uitermate onwaarschijnlijk dat ze niet eens vertellen met wie je zgn minderjarige sex hebt gehad. Hoe kun je je daar tegen verdedigen??
Ik heb geen naam gekregen, enkel snel een foto gezien, dus nee... Ik weet niet over wie het gaat

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
CWP zei:
Je maakt het "verhaal " steeds geloofwaardiger.
Ik denk dat we dit topic moeten verhuuzen naar verhalen rubriek

Pure spam , ongeloofwaardig naar hij meer schrijft , simpel weg onderwerp verwijderen (beerput is te goed) en gebruiker (tijdelijk) blokkeren .

A

Anonymous

Guest
Slaat echt nergens op wat ik heb hier gelezen. En advocaat die niet meegaat naar een verhoor en een kopie achteraf wil hebben!? But of course.
Politie kwam langs om te vragen hoe het met je gaat een wat ze voor jou zou kunnen betekenen!? Dacht het niet hoor!
Was je laptop /PC meegenomen voor onderzoek om uit te zoeken wat je allemaal op internet ben aan het doen in verband met minderjarige meisjes? Nee dus.
Echter niet slim om een draad te starten en alle stapjes noemen wat politie ben aan het doen want dat zou echt tegen je kunnen werken. En dat weet je zelf ook. Als het allemaal waar was geweest.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ik zet hem bij deze op slot. En een kopie gemaakt.
De topicstarter is zijn historie her en der aan het opruimen. Maar begrijpt denk ik niet wat "gelogd" betekend.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven