Naar de politie

Status
Niet open voor verdere reacties.
A

Anonymous

Guest
Ik moet een dezer op verhoor bij de politie. Blijkbaar zou ik een DVP hebben verwend die achteraf minderjarig bleek te zijn. Ik kan het mij niet voorstellen, maar...

Mensen hier met ervaring met dit soort zaken? :-/ :oops:

A

Anonymous

Guest
België.

Ik wens je het zeker niet toe. Ik kan het mij niet voorstellen, ik haak af als het meisje mij te jong lijkt.

Maar goed... geen idee wat me nu boven het hoofd hangt.

jeroom

Toogplakker
26 mrt 2015
208
65
Zeg uitdrukkelijk dat je niet wist hoe oud zij was. In België mogen alleen politiediensten naar een paspoort vragen overigens.

A

Anonymous

Guest
Wel, het zou ergens vorig jaar zijn gebeurd, een DVP die op een aantal sites adverteerde en die na controle minderjarig bleek te zijn.

Ik heb jammer genoeg geen idee wie het is. In alle eerlijkheid, ik heb vorig jaar met 1, max. 2 DVP's afgesproken. De enige die ik me voor de geest kan halen is een mooie donkere dame vann vooraan de 30, waar ik al eerder mee had afgesproken.

De andere.. staat le wazig voor, maar die zag er ook haar leeftijd uit.

Ik spreek doorgaans niet af met meisjes onder de 20.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Misschien heb je haar niet eens in levende lijve gezien, maar is je mobiele nummer ergens opgedoken. ?

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Op welke manier heeft de politie dan contact opgenomen ? Let op dat iemand anders jouw geen loer wil draaien.

A

Anonymous

Guest
Jammer genoeg geen loer, maar een echte ondervraging.

Vrijdag naar een advocaat.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Als je gedagvaard bent kan je advokaat het dossier opvragen bij het OM, kom je vanzelf achter hoe en wat, en als je spreekt over twee bezoeken, er van uit gaande dat je de waarheid spreekt, dan vermoed ik dat je advokaat zo gehakt maakt van deze zaak. Of het moet die warrige date net zijn geweest...

Ps, wederom een bewijs dat ik altijd met een prepay telefoon afspreek, niet dat ik minderjarige zoek, maar je kan zo in wat voor zaak dan ook rollen.

A

Anonymous

Guest
Das het erge... Ik doe dat normaal ook. Maar om de een of andere reden was ik te tam die dag en gebruikte ik mijn gewoon nr.

Ik vraag me momenteel voornamelijk af, wat als het die ene wazige date is geweest? Ik herrinner me dat ik hem niet omhoog kreeg, en zij me niet wou pijpen die dag.

Dus van penetratie was er toen geen sprake. Enkel van half zijn gat aftrekken.

discretesex

Toogplakker
28 apr 2015
31
0
Dat is een spijtige zaak

Ik wens je succes

Als je goeie advocaat hebt dan kun je er hopelijk nog goed mee wegkomen.

Ik hoop dat je ook geen vrouw hebt aan wie je iets moet uitlegggen

A

Anonymous

Guest
Mijn vrouw heb ik alles moeten vertellen uiteraard.

Wel, moedgevend is het allemaal niet... Tenslotte ben ik niet degene die iets verkeerds gedaan heeft, die meid daarentegen...

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
Hmm prepaid phone is ook traceerbaar of je moet en nieuwe gsm en Sim kopen en Cash betalen.
En max maand of 3 gebruiken en nooit in een straal van 5km van thuisof je werkplek aanleggen en dan nog :D

Hou ons zeker verder op de hoogte. Was het een Belgische of Oost Europees?

A

Anonymous

Guest
0o0 zei:
Hmm prepaid phone is ook traceerbaar of je moet en nieuwe gsm en Sim kopen en Cash betalen.
En max maand of 3 gebruiken en nooit in een straal van 5km van thuisof je werkplek aanleggen en dan nog :D

Hou ons zeker verder op de hoogte. Was het een Belgische of Oost Europees?
Geen idee eigenlijk. :-/ Ik denk Belgisch.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven