Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nee, geen infiltrant hier.Barefan zei:ik heb in elk geval geen verzoek gekregen om iets vrij te geven.
Dus tenzij Ajax of CWP een infiltrant van de politie is kunnen ze jou ip adres niet via hier hebben LOL.
CWP zei:Hoe meer ik de reacties lees hoe meer ik het een broodje aap verhaal vind worden, kan mij niet voorstellen dat het OM in Belgie anders te werk zou gaan dan in NL.
...
Balthasar zei:CWP zei:Hoe meer ik de reacties lees hoe meer ik het een broodje aap verhaal vind worden, kan mij niet voorstellen dat het OM in Belgie anders te werk zou gaan dan in NL.
...
Dan ben ik toch niet de enige.
Wat een soap.
Waarschijnlijk de forumbeheerder van het juridisch forum, of de politie ligt nu al mijn internetverkeer af te luisteren.
Ik heb welliswaar voor naar het verhoor te gaan telefonisch contact gehad met een advocaat, die zei gewoon naar het verhoor te gaan, en hem een kopie van het verslag te bezorgen. Op deze manier zou ik tenminste weten waar het op sloeg. Als ik wou kon ik hem eerst nog zien, maar dan moest ik de afspraak alsnog verzetten, hij zag daar het nut niet direct van in.
Ik heb geen naam gekregen, enkel snel een foto gezien, dus nee... Ik weet niet over wie het gaatAlexJones zei:Wil je graag geloven, maar je wilt dus zeggen dat je niet eens weet over welk meisje het gaat?? Lijkt me uitermate onwaarschijnlijk dat ze niet eens vertellen met wie je zgn minderjarige sex hebt gehad. Hoe kun je je daar tegen verdedigen??
CWP zei:Je maakt het "verhaal " steeds geloofwaardiger.
Ik denk dat we dit topic moeten verhuuzen naar verhalen rubriek