Na het spuiten : terugtrekken of doorneuken ?

jvanvelden

Toogplakker
14 jul 2015
62
37
Niks kun je eraan doen... ieder persoon verschillend.... zelf kan ik dat lang volhouden, vraag me niet waarom. Heb een keer ruim een uur a anderhalf echt volgehouden en zaten we samen echt heerlijk te sexen met 3x klaarkomen.

Voormalig lid 43761

Snuffelaar
16 apr 2024
20
19
Idd (proberen) door te gaan. Als je kunt kijken is t bij sommige vrouwen zo nat dat de slierten sap/ er lekker uitkomen........mooie samensmelting van.

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
306
692
Zo lang mogelijk erin blijven en lekker geil doorsoppen tot mijn pik daar echt te slap voor is geworden. Dan eruit halen en kijken hoe de restjes sperma eruit druipen, of vinger erin en haar laten proeven (hangt ervan af of de dame dat geil vindt). En nog veel geiler is het om haar meteen daarna lekker diep te gaan beffen en vervolgens een flink partijtje te gaan tongzoenen

Spuiter16

Toogplakker
26 aug 2025
88
53
Als ik klaargekomen ben is het voor mij eigenlijk direct over.
De zin is dan bijna direct weg en krijg ik weer een slappe.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.796
717
Bij mij hetzelfde,Spuiter16.
Als ik ben klaargekomen is mijn zin direct weg.
Vind dit wel jammer,maar het is nu zo.

Brycey

Snuffelaar
18 jan 2025
6
5
Twee keertjes zachte druppels spuiten en daarbij lekker voelen hoe het zaad de paal langzaam maar zeker naar boven komt.

Zodra de leiding dan onder elektrische zaadspanning zit alles in drie tot 5 power stoten keihard erin schieten tot dat de eikel heel wat gevoelig wordt.

In het lekker kutje blijven en haar aanwijzen om hem met haar vagina zachtjes maar zeker weer hard te smakken om hem dan zo hard mogelijk weer verder door te neuken tot dat de volgende fontein netjes aanvraagt om omhoog te gaan.

Kan ze dan nog met haar bekkenbodem de vagina strakker maken en haar grip verhogen… omg

Tjonge jonge kreeg al weer paaltje, hehe!

Terug
Naar boven