Na het spuiten : terugtrekken of doorneuken ?

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Wat ik ook wel es doe, is vooraan in het kutje spuiten en er uit, dan effe wachten tot het zaad eruit loopt, en dan terug erin (halfslap), lekker mijn zaad erin duwen. Op GB's doe ik dat ook wel eens met het zaad van mijn voorganger maar dan met een stijve en dan kan ik langer doorneuken en er dan bijspuiten :)

LekkerWippen

Toogplakker
16 okt 2020
210
78
Nou, ik neuk gewoon door voor een tweede lading. Als ik de eesrte voel komen, dan heel rustig aan even, dan kom lk wel klaar, spuit de kut vol maar als ik dan halve minuut ontspan en stil in haar kut hou kan ik nog een ronde. Die tweede komt wel veel sneller dan de eerste maar het is heerlijk in je eigen creampie klaar te komen. Ik heb ook nog geen dame meegemaakt die me niet liet gaan. Je zou verwachten dat na 1 keer komen de zaak stopt maar nee, ze gaan allemaal voor de tweede lading. Dus ik neuk inderdaad door na eerste keer klaarkonen.

Voormalig lid 876

Ervaringsdeskundige
6 jun 2015
277
66
Ik blijf erin (kutje, kontje, mondje) of erop (borsten, billen, buik, gezicht) tot ik leeggespoten en voel dat er niks meer volgt. Maar moet je me met rust en niet meer aanraken want goesting is weg. Knuffelen of vrijen heb ik geen zin in. Dit is wel alleen bij pay-dates, daarom stel ik mijn orgasme zo lang mogelijk uit en ideaal tot einde van de betaalde tijd. Een 2'de keer lukt heel soms als ik een lange date heb van 2-3 uur.

Met mijn exen had ik dat nooit, dan kon ik terug ertegen aan omdat het anders is natuurlijk en mogen (moeten) zij mij aanraken en spelen met me.

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
Ik herken me in wat alproz hierboven schreef. En dat is ook waarom ik zo kieskeurig ben als het op betaalde dates gaat. Ik probeer toch zoveel mogelijk naar dat gevoel te zoeken dat je zelfs na het klaarkomen nog contact wilt, maar dat is inderdaad erg moeilijk en uitzonderlijk in deze context.

Jurgen 1975

Toogplakker
8 mrt 2020
95
65
Na de eerste lading in het kutje blijf ik lekker doorneuken zonder stoppen en na een 2 a 3 minuten kan ik opnieuw het kutje bijvullen. Dan er nog even erin blijven en als hij slap is eruit halen en laten schoonlikken dan.

Wandering-stranger

Toogplakker
26 jul 2023
105
28
Hoi !

Ikzelf hou er van in een kutje klaar te komen en dan verder te neuken tot mijn pik helemaal slap is.
Op bare GB's zie ik soms mannen die zich uit een kutje terugtrekken zo snel mogelijk na het spuiten, soms nog met afkloppen van de laatste druppels op het kutje.

Wat doe jij ?
doorpompen en zo diep mogenlijk tot de laaste druppel .

manoss

Toogplakker
2 apr 2016
126
56
Verschillend. Soms blijf ik doorneuken en floept ie eruit is het over. Maar soms komt ie weer op sterkte en ga ik voor een tweede ronde. Ook is dit een beetje afhankelijk van de dame natuurlijk.

Nathan41

Toogplakker
14 jul 2020
52
28
Lekker door neuken, maar wel langzamer.
Geniet er wel van als je zaad een beetje is opgeklopt als slagroom

Jarne

Snuffelaar
19 apr 2020
4
3
Mijn sletje houd ervan om nadat ik in haar kutje ben klaargekomen mijn glimmende, natte zaadpaal even in haar kontje te schuiven zodat ze zichzelf ondertussen kan klaarvingeren terwijl mijn pik in haar kont steekt en ze het zaad over haar vingers uit haar kutje voelt druipen.

marc marc marc

Toogplakker
25 sep 2022
71
119
Op het moment dat ik in haar spuit kijken wij elkaar diep in de ogen. Zo lekker de reactie te zien wanneer zij de warme gloed van mijn sperma begint te voelen. Daarna komt er een moment dat de spanning van samen neuken verdwijnt. Dat is het moment dat ik terug trek

makkebeer

Toogplakker
24 sep 2020
25
26
Gisteren Rita nog volgespoten in doggy, daarna zachtjes doorgeneukt tot ik het zelf wel genoeg vond.
Rita draaide zich om en zoog hem nog effe schoon, voor ze ging douchen.

flyerken

Toogplakker
25 mei 2015
63
25
Spuiten en door neuken soms als het echt een hele knappe strakke is doorgaan en 2de ronde beginnen, saus uitlikken ook leuk.

nzc_Bert

Snuffelaar
10 jun 2020
3
0
Doorneuken is lekker, maar vind het af en toe ook mooi om meteen eruit te gaan zodat ik nog een paar straaltjes over haar heen kan spuiten. Beetje erin, beetje erop. Mooi kunstwerkje schilderen.

koja1658

Toogplakker
4 jul 2015
138
64
Tijdens klaarkomen even doorgaan en dan verslapt het dan laat ik mij rustig op de dame ten ruste liggen tot zei het zat begint te worden dan rollen we om en komt zei bovenop liggen ,dan vloeit sperma er ook nog uit .
Doe ik alleen bij mijn vaste dame.
En nog een vaste dame waar ik privé sauna mee doet en dan na het klaarkomen ga ik met meerdere vingers haar vingeren tot zei gaat squirten en dat diverse keren achter elkaar geweldig klaar aan het komen is en dat vingeren in mijn eigen sperma ,word zo lekker geile natte smeerboel.

Terug
Naar boven