My Experience / Sadness

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Now as many already can see i'm very open compare to many here .
First of all we are all here for 1 purpose and that's to share our experience Dating various Girls that Fuck with no rubber .
It saddens me seeing instead of people here sharing experiences seems most just here to talk Shit and read and play Grammar Police :lol: :lol: :lol:
I wasn't born in Holland and yet if someone writes something and its writing incorrect , I yet know what there talking about or trying to say . I call it Common Sense , Instead saying you don't understand :lol: :lol: :lol: :lol:
I'm 32 Years Old , Who knows me in Real Life says I'm a Sex Addict :lol: :lol: :lol: .
I lost my Virginity at the age of 6
Before i turned 18 i already had more experience with women Older than Me and over 18 Women :D :D :D :D :lol: :lol:
I'm a simple Guy i don't go to parties etc . I just Work and Fuck :lol: :lol: :lol: I'm a Workaholic , I take Vacation Once a Year from Work for my Birthday Only :lol: :lol: :lol: :lol: and most time my Work makes gives me Free cause i always have over hours and either i take or Loose and either way Doesn't bother Me . I'm Happy Once I'm Working doesn't matter what I;m Doing :D :D
My experience with Paid Dates
Women who don't put prices in there Ads , I believe they do this and most time various callers , everybody gets a different price . Why ? It's the Hustle , see who says OK, without a problem and that way some over pay and never notice or know :lol: :lol: :lol: :lol:
I Never Pay for Hour , Always Quickly or Half Hour for first Date , cause I've paid for Dates and was like the Fuck . Fuck this I;m Out , Call it a Gift for girl and i learned . I Never Have Regrets i Only Learn ;) ;) ;) .
Now to my Seeing here the Biggest Problem is Communication . If you don't know how to have a normal conversation or communicate with someone of course you won't be Happy with Your Outcome . Now the Biggest and most Important this is Hygiene . Hygiene is Priority . If the woman doesn't find your Hygiene to her Standards or you Don't know how to Communicate , You shouldn't be Mad at her but Yourself . Women will Always Be Women there Stubborn and Hard to Understand :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: . What she does with you not means she will do with everyone ;) , but
I could and never would post all my Dates it would look Unbelievable :lol: :lol: :lol: i have Enough Daily Girls and i only post few new girls , if i was Happy i'm sure the other would be more so call it a lil support for the girl . Others seeing and reading about others experience with that girl its helpful Nobody wants spend there hard earned money on a Date and feel disappointed or not satisfied and that's why we are all Here People .
We are not here to talk Shit and Play Grammar Police
Share your experience , Is All We Ask don't have be everything just , Would You Go Again Or Not ? Would You Recommend or Not ?
Money Talks Bull Shit Walks :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
ik lijd aan Autisme/ADHD/slapeloosheid en daarom ben ik hoe ik ben om een ​​lang verhaal kort te maken :D :D :D

Paultje59

Ervaringsdeskundige
13 aug 2016
678
146
Waarschijnlijk vanwege de Grammar Police.
Hij schrijft vaak genoeg in het Nederlands, waar wel eens een foutje wordt gemaakt, masr het is ook moeilijk als het niet je moedertaal is.
Voor veel Nederlanders is het al moeilijk genoeg om foutloos Nederlands te schrijven.

Joopie 2

Toogplakker
23 feb 2019
155
25
Ik snap wat je zegt Baley. Ik waardeer je openheid, enthousiasme en de moeite die je steekt in het schrijven van een Nederlandse reactie. Daar kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen.

Ik zie ook wel dat Nederlands niet je moedertaal is. Toch moet ik zeggen dat jouw Nederlandse reacties niet te volgen zijn. Door kromme spelling kunnen de meeste wel doorheen lezen. Het grootste pijnpunt is dat je geen interpunctie gebruikt (punten en komma's). In deze reactie doe je het al beter, maar alsjeblieft gebruik ze. Ze zijn gratis!

Je zegt zelf dat we hier zijn om onze ervaringen te delen, en niet om de "Grammar Police" uit te hangen. Een reactie die niemand kan en wil lezen is het zelfde als helemaal niks delen.

Je zegt ook dat als je niet weet hoe je moet communiceren, je niet boos moet zijn op haar maar op jezelf. Wat ik uit je reactie opmaak is dat jij dit precies tegen ons doet. Jij baalt dat wij zeuren over je grammatica en daar zeg je nu wat van. Prima. Heb je al eens een keer naar jezelf gekeken en afgevraagd waarom wij dat zeggen?

Mocht ik je reactie verkeerd hebben begrepen, sorry.

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Joopie 2 zei:
Ik snap wat je zegt Baley. Ik waardeer je openheid, enthousiasme en de moeite die je steekt in het schrijven van een Nederlandse reactie. Daar kunnen veel mensen een voorbeeld aan nemen.

Ik zie ook wel dat Nederlands niet je moedertaal is. Toch moet ik zeggen dat jouw Nederlandse reacties niet te volgen zijn. Door kromme spelling kunnen de meeste wel doorheen lezen. Het grootste pijnpunt is dat je geen interpunctie gebruikt (punten en komma's). In deze reactie doe je het al beter, maar alsjeblieft gebruik ze. Ze zijn gratis!

Je zegt zelf dat we hier zijn om onze ervaringen te delen, en niet om de "Grammar Police" uit te hangen. Een reactie die niemand kan en wil lezen is het zelfde als helemaal niks delen.

Je zegt ook dat als je niet weet hoe je moet communiceren, je niet boos moet zijn op haar maar op jezelf. Wat ik uit je reactie opmaak is dat jij dit precies tegen ons doet. Jij baalt dat wij zeuren over je grammatica en daar zeg je nu wat van. Prima. Heb je al eens een keer naar jezelf gekeken en afgevraagd waarom wij dat zeggen?

Mocht ik je reactie verkeerd hebben begrepen, sorry.

Snap hem helemaal :D :D :D :D . In het echte leven schrijf ik nooiet , alleen praten zelf via apps schrijf ik niet alleen voicenotes .
Maar ja ik snap het helemaal meeste hier spreken maar een Taal en dats jullie moedertaal . Ik spreek bijna 7 talen waar ik mezelf heb geleerd niet via school niks via boek of schrijven , communiceren in andere Talen kan gewoon qua praten niet schrijven .
Vind alleen aan een kant wel lachen als iemand van hier niet begrijp wat ik zeg
Im Educated Street Wise and Book Wise luckily :D :D :D

Joopie 2

Toogplakker
23 feb 2019
155
25
Alleen maar knap dat je 7 talen spreekt. Vooral omdat je het zelf hebt aangeleerd. Hats off.

Jij kunt het misschien wel grappig vinden als andere mensen je niet begrijpen, maar voor hen kan het juist frustrerend zijn. Uiteindelijk geven ze de moet op en laten ze je vallen, want jullie lopen dan tegen een communicatie barrière aan. Vaak resulteert dit in allerlei andere maatschappelijke problemen.

Terug
Naar boven