Mv date met changing winds

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Gisteren was een fantastische warme dag. Begon met een succesvol bezoek aan een bedrijf die ik ondersteun. Aan het eind een borrel gehad maar oei ik ben met de auto en kreeg van mijn Haagse sissy die nu in Amsterdam West woont een bericht dat hij samen met zijn vriendin een trio wil. Tja een daar kon ik niet om heen, met de wetenschap hoe zijn vriendin eruit ziet en hoe botergeil ze is. Ik besefte dat de band met deze sissy goed is en gun zat in een falende waterleiding stand.

Onderweg paar keer moeten stoppen en het het waterleiding bedrijf in gang gezet. In Amsterdam West vlakbij zijn huis makkelijk kunnen parkeren en entree gemaakt in een mooi pakhuis en via een col van de 3e categorie naar boven gekomen. Wat ik zag deed me goed. Een mooie woning ruim heerlijk een douche gepakt en mij aan haar voorgesteld l. Ze was nog lekkerder dan wat ik van hem op zijn telefoon zag. Botergeil. Eenmaal opgefrist nog een trap omhoog naar hun zolder slaapkamer. Mooi ruim goed bed en 2 geil spelende sletje. Maar mijn fucking gun had last van de 2 uur durende borreltijd. Gelukkig kwam het ontwaak moment toen hij door haar gepijpt werd en handen over hun geile lichamen gleden. Hem neukte heerlijk bare en dat vond ze geil. Met haar ging het met condoom. Beide kreunde van genot en alleen zij had de tsunami van orgasmes. Het was inderdaad te heet al draaide de airco op volle toeren. Complimenten aan hem wat een lekker geil wijf had hij. We spraken verder af dat we het nog een keer doen. Meerdere keren zei zij en wij mannen keken elkaar lachend aan. Zijn blik fantastisch vol geilheid en geluk. Dus je mag vaker met ons spelen. Al ben ik geen 100% bi, maar zijn heerlijke neukgrot is te lekker en de neuksessies die ik met haar had. Hmmmmmm. Besproken werd ook de seksverkeer met haar. Na een geslaagde soa test mag ik haar ook bare neuken en volspuiten. En dat zet tot me denken.

Lieve leden om eerlijk te zijn is deze periode met de hoge inflatie niet een gunstige periode om regelmatig dvp en tvp te bezoeken. Toch wil ik hier de stekker niet uit trekken en als ik met dit stel vaker mag genieten dan ga ik een stap terug doen met wandelen. Jaren zat een wens diep om een stel te treffen stukken jonger dan ik die weten wat genieten is. Een enkel tvp of dvp bezoek zal ik posten, want ik heb een paar waar ik geen afstand zal doen. Financieel is dit ook handig. Gelukkig had ik vorig een 3 jarig energie contract gesloten dus bij de 2e afrekening krijg ik te maken met Poetins gasterreur. De ruimte voor dvp bezoeken slinkt al behoorlijk en voor mijn eigen relatie zal deze stap beter zijn. Gouden kut (trans) meiden zal ik dus verder mijden. Want met dit stel zal mijn libido voorzien worden van geile bare trio's.

CG

Terug
Naar boven