Mtisson

Mtisson

Snuffelaar
1 sep 2021
3
0
Hallo, ik ben mtisson 49j (single) uit Hasselt en ben al tijdje lid.

Al veel verslagjes gelezen. Vooral uiteraard bare, want daar draait en is deze forum voor. Zonder is leuker dan met condoom. Maar een goede bare paydate vinden, dat is super moeilijk. Je leest ook veel tegenstrijdige verklaringen. Vind je dan een topic die niet strijdig is, is het te ver rijden, zoals Oostende, dat heb ik er niet voor over.

Verder mijn ervaring:
Altijd problemen met dames die bare doen. Als zover is beginnen de discussies en bla bla. Laat staan de prijzen. Vooral de Romeense dames. Hoe mooi ze mogen zijn, onmiddelijk klik ik terug weg naar overzicht.

Vandaar ik daardoor de tegenovergestelde weg ga nemen, ik doe tijdelijk paydates enkel met condoom en naar dames die bare niet doen. Verslag zal je dan vinden in rubriek andere bij de juiste provincie. Hopelijk vind ik dan toch nog eens een match en juiste topic om bare te gaan wagen. Zo kan ik wie weet, sommigen ook een plezier doen met een verslagje van: enkel met condoom. Zo besteed ik alsnog een heel minimale nuttige tijd in deze forum.

( vandaag om 20u mijn paydate gedaan, maar eerst voorstellen en dan verslagjes posten )

Groetjes,
Mtisson

Terug
Naar boven