Moslima

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
lekkerlikkenlassie zei:
zij zelf heeft niet de symptomen waardoor ze niet kan testen maar voor de zekerheid blijf ze weer 10 dagen in quarantaine.

Je verhaal wordt steeds mooier maar je fantasie wordt langzamerhand ook steeds groter .....
maar goed het leest lekker weg in deze tijden .

A

Anonymous

Guest
Ja hij valt echt wel door de mand.
Je kan sinds 1 december gewoon zonder klachten ook getest worden door de GGD en ook daarvoor werd het vaak gedaan. Gewoon beetje faken. Heeft alleen geen zin om dat direct te doen maar na 4 of 5 dagen wel.
Maar leuk hoor die verhalen.

A

Anonymous

Guest
Dat lange verhaal, haha. En leest niet lekker weg. Een kort verslag leest beter en als je het al hebt verzonnen is de kans minder groot dat je vastloopt in je eigen verhaallijn 🤣🤣🤣

javaanlover

Toogplakker
13 apr 2017
214
59
Een moslima die zichzelf laat neuken terwijl haar man het weet. Nog nooit zoiets geks gehoord. Denk eerder dat die man hem steekt met een mes.

31 aug 2016
1.194
112
@gefikst
Dit is wat ze mij heeft verteld dat haar huisarts het niet nodig vind om te testen zonder symptomen .

En ik zelf hou mij dus in het geheel niet bezig met die corona kolder !
Dus hoe of wat om die leugen in stand te houden trek ik mijn geen flikker van af .

Maar dat mag ieder voor zich zelf beslissen .

A

Anonymous

Guest
Ga maar lekker door met je verhaal
Ik vind het echt amusant

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
lekkerlikkenlassie zei:
Dit is wat ze mij heeft verteld dat haar huisarts het niet nodig vind om te testen zonder symptomen .

En ik zelf hou mij dus in het geheel niet bezig met die corona kolder !

Maar dat mag ieder voor zich zelf beslissen .

Ach ach en jij gelooft nu werkelijk wat je hierboven schrijft .... degene die ik tot nu toe deze opmerkingen heb zie schrijven/vertellen
zijn allemaal aan de beurt geweest en hebben niet al te prettige herinneringen hieraan en zijn nu een stuk milder in hun reakties .

Gelukkig dat het winter is en er zo nu en dan kans is op gladheid , dan kan je je zak met zout beter op de weg uitstrooien dan hier .

hamdovfom

Toogplakker
14 aug 2021
58
4
Jammer dat iedereen hoer zo kritisch is. Ik heb een soortgelijk verhaal van een moslima die ik neukte ook terwijl ze gewoon getrouwd was. Geneukt terwijl man erbij was , trio mee gedaan terwijl de kids sliepen 3 meter verderop in de slaapkamer.

Ik geloof de topic starter wel.

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
lekkerlikkenlassie zei:
Moslima's die in het westen zijn op gegroeid .

misschien moet je je maar een bekeren . zoals al eerder vermeldt je fantasie is nog steeds erg hoog en je
blijft er in geloven van wat je geschreven hebt .

fonske30

Toogplakker
29 mrt 2018
84
91
Het gebeurt wel vaker dat koppels bang zijn elkaar te verliezen, en gewoon bij elkaar willen blijven zelfs als de één of de andere veel tekort komt in het liefdesleven en het missen van genot dat dit teweegbrengt. Een vrouw is een vrouw, of ze nu zwart, bruin blank, Christen of moslim is, iedereen heeft nood aan genot, en als ze het thuis niet vinden is er wel een manier dat ze het ergens anders gaan zoeken.
Waarom gaan de mannen dan bij de DVP's ?

Zo heb ik ook al vele toestanden gekend, zelfs op mijn negentiende had ik gereageerd op een seksadvertentie in een sexblad (ik spreek nu over het jaar 1979 en toen waren er nog geen datingsites en alles gebeurde via het briefwisselingsadres van dit sexblad waar je een 2de enveloppe nodig had (gefrankeerd om te kunnen doorzenden).
Ik kwam terecht bij een koppel, 10 jaar ouder dan ik waar de man zeer snel maar dan zeer snel 8 à 10 stoten klaarkwam, zelfs met condoom.
temeer had hij ook een zeer korte penis, wel redelijk dik maar kort. hij kon ook makkelijk 3 keer klaarkomen op een half uur tijd. Dit is niet aan mij besteedt.

Natuurlijk had de dame in kwestie ook zeer veel zin in een lekkere lange vrijpartij, ik heb ze zeker 20 minuten liggen tongen en vingeren tot het een echte waterval was beneden.
Toen heb ik haar in missio genomen met condoom (mocht niet anders) en haar lange tijd geneukt maar ik kon niet komen.

zo 3 keer afgesproken telkens op een zaterdag avond, en nadien vroeg ze mij om in de week te komen als de kindjes op school waren.
toen kon ik haar zonder condoom nemen maar moest voor het zingen de kerk uit.

Haar man is het op den duur ook te weten gekomen , en werd wel een beetje jaloers maar liet het toch toe.
Nadien is ze wel nog begonnen met andere mannen ook en heb ik afgehaakt, met alle gevolgen vandien want ze beschuldigde mij dat ze zwanger was van mij, en ze zou klacht neerleggen tegen mij omdat ik zou plannen gehad hebben om haar man te vermoorden, maar het was gelukkig meer rook dan vuur.

Enkele jaren later er nog eens bij geweest, maar het werd niks. ze was veel vermagerd en had een andere minnaar die daar ook juist toekwam, situatie was compleet onbegrijpelijk geworden.

nadien nog enkele soortgelijke dames tegengekomen waar het in het gezin null komma null was op gebied van seks. Effe gaan depanneren deed ik graag, alhoewel ik nooit geen nobelprijs ervoor gekregen heb...
zo zie je maar dat veel mogelijk is, iedereen leeft niet op dezelfde manier en beleeft soms dingen die voor anderen onwezenlijk lijken.
Zelfs wat ik in kameroen allemaal al meegemaakt heb, sommigen zeggen ook dat dit verzonnen is, maar als je het met zeker takt aanpakt, bereik je veel.
sommigen zijn vastgepint op DVP en zien de andere mogelijkheden niet.

A

Anonymous

Guest
geloof zeker dat er vrouwen zijn die gewoon ook alles neuken wat los en vast zitten, je moet ze alleen nog vinden

A

Anonymous

Guest
En als je ze vindt, loop je de kans iemand te vinden met een zware bipolaire of borderline stoornis waar je naderhand behoorlijke problemen mee kan krijgen.

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
haha, ja daar hebben we een paar jaar geleden collectief van mogen meegenieten hier op het forum :lol:

Terug
Naar boven