Moslima

Leukejongen

Snuffelaar
27 dec 2020
18
0
lekkerlikkenlassie zei:
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/555804-lamya
@ leukejongen als je dan ff verder kijkt dan zal je wel zien dat dit geen serieuze advertentie is
250 euro voor een half uur spekdekken !!
die hoofddoek heeft haar verstand danig aangetast !
die denk dat er een gek rond loopt die deze absurte bedragen wil betalen ..

Haha ja.. niet normaal die bedragen. Denkt waarschijnlijk snel veel geld te kunnen verdienen. Ik zou opzich wel een afspraak met haar willen maken als ze er een redelijke prijs van maakt. Als ik haar heb bezocht plaats ik wel een topic met een recensie.

Advertentie op Kinky is offline. Ze staat nog wel op Redlights met meer foto's:

https://www.redlights.nl/thuisontvangst/dames/marokkaanse-ontvangst-nl-sprekend-lamya.html

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
Hoe weten jullie of iemand 'echt' Moslima is?
Kan me voorstellen dat de 'commerce' hier op ingaat.... :D

Voormalig lid 18206

Snuffelaar
4 okt 2020
9
1
Ik vraag mij af en denk eerlijk gezegd dat het hier niet echt om Moslima dames gaat maar meer om dames met een bepaalde etnische afkomst en looks zoals bijvoorbeeld Arabische, Marokkaanse, Turkse etc. waarvan de meerderheid islamitisch is of een islamitsche achtergrond heeft.

En uiteraard zijn er dames die hierop inspelen.Nederlandse dames die bewust aangeven dat ze Arabisch / Marokkaans zijn omdat ze weten dat er mannen zijn die dan meer willen betalen. En Arabische / Marokkaanse, Turkse etc. dames die meer geld vragen vanwege hun etnische afkomst met de wetenschap dat er mannen zijn die daarvoor meer willen betalen.

Zelf betaal ik een Moslima of Arabische, Marokkaanse, Turkse etc. hetzelfde als een Nederlandse dame. Als een dame niet tevreden is met hetgeen ik financieel bied dan houdt het voor mij gewoon op.

In hoeverre een topic over Moslima dame dan ook echt een meerwaarde heeft is voor mij de vraag. Gaat het hier daadwerkelijk om Moslima dames of dames met een bepaalde etnische afkomst en looks?

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
Ja moslima is een breed begrip, kijk het zal geen bruid van Isis zijn uit het kalifaat, iedere lekkere noord Afrikaanse dame is een moslima want als je een kleding verzoek hebt van naakt op palen van hakken en een hoofddoek om dan ontvangen ze je zo. En dat is voor mij in ieder geval moslima genoeg.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
Link van advertentie verwijderd omdat het niets met het verhaal van het oorspronkelijke bericht van starter te maken heeft en extra reacties gaat uitlokken.
Mvg Moderatorteam

javaanlover

Toogplakker
13 apr 2017
214
59
Mijn ervaring is dat de Marokkaanse dames meer in clubs ontvangen. De advertenties op sexjobs en kinky die aan thuisontvangst doen zijn geen Marokkaans. Op de eerste pagina op sexjobs staan allemaal dames die met marokkaans adverteren, maar die gewoon Roemeens, Braziliaans of wat anders zijn.

Malika Leeuwarden en Bella Amersfoort/Almere die hier beiden door mij zijn beschreven zijn ook geen Arabisch/Marokkaans. Omdat mannen die aantrekkelijk vinden, adverteren ze hiermee.

Ik heb recent trouwens Bella bezocht. Zij heeft wel een echte volle Marokkaanse lichaam met dikke tieten en billen. Maar ze is geen marokkaans, want er staat heel groot een tattoo op van Nederlandse meisjesnaam op haar lichaam.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
Zonder moeite zei:
Link van advertentie verwijderd omdat het niets met het verhaal van het oorspronkelijke bericht van starter te maken heeft en extra reacties gaat uitlokken.
Mvg Moderatorteam

Niet mee eens, kijk ff bij de topicstarter waar het verhaal begint die vraagt naar een moslima die bare neukt

Lekker likken lassie begon met zijn eigen verhaal er tussen door

31 aug 2016
1.194
112
@ zonder moeite
In dit topic is het zeker geen probleem om links te plaatsen.
Alleen omdat de conversatie nu is verplaatst is vanuit het verhalen topic .

Dat er dames zijn die
Marokaans of Arabisch en moslima gebruiken om de aandacht op zich te vestigen is een feit .

Voor een ieder is een moslima een ander begrip de een vind een hoofddoekje al genoeg .
De ander heeft een andere kijk daarop.

In de tijd van IS gingen er ook gewone pure 100% Nederlandse meiden in de leer van Allah .
Technisch gezien zijn dit ook moslima's

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Dit is wel een aantrekkelijke dame met hoofddoek(of is het een capuchon :lol: )

Ze geeft aan een tijger te zijn onder de lakens, dat heeft dan een dubbele betekenis, want welke lakens bedoeld ze precies :lol: :D

Bijlagen

• Schermafdruk 2021-01-07 15.50.44.jpg
    Schermafdruk 2021-01-07 15.50.44.jpg
    284,7 KB · Weergaven: 1.871

Moderator

Moderator
NZC Staff
9 nov 2020
2.319
1.004
Zonder moeite zei:
Niet mee eens, kijk ff bij de topicstarter waar het verhaal begint die vraagt naar een moslima die bare neukt

Lekker likken lassie begon met zijn eigen verhaal er tussen door

Jou link die je geplaatst had stond toen in het Verhalen onderdeel bij het onderwerp Moslima en daar was het niet op zijn plek op dat moment. Bij later nogmaals kijken naar het onderwerp n.a.v. een melding in het systeem zijn een aantal berichten waaronder die van jou naar dit onderwerp verplaatst. Echter was jou link toen al verwijderd. Je mag jou link van de SJ advertentie dus gerust nog een keer plaatsen in dit huidige onderwerp.

Mvg Moderatorteam

GeileJens

Toogplakker
30 aug 2019
133
55
Op H.....ers vele verhalen gelezen van kerels die al jaren naar Marocco gaan. Moet het paradijs op aarde zijn voor mensen met onze hobby. Ik had ook een vlucht geboekt, komt dat k*tcorona er opeens tussen. Ticket gecancelled... Nou, hopelijk is de corona snel voorbij, dan wil ik alsnog proberen te gaan.

31 aug 2016
1.194
112
Klopt geile Jens
Oud collega's van mij die jaren lang op Marokko hebben gereden daar hebben er verschillende hun toenmalige vrouw in geruild voor een vrouw uit Marokko .
Maar je moet het daar wel kennen .
Je zelf eerst even in lezen .
Want waar de toeristen zijn zal je het niet vlug treffen of ze trekken het vel over je oren .

A

Anonymous

Guest
Heeft iemand nog een betrouwbare adresjes van halal dames met hoofddoek die je heerlijk kunt volspuiten?
Uiterlijk maakt niet uit, dik, dun, groot, klein alles is oke!

Alvast bedankt.

Terug
Naar boven