Moslima

Kenshirosan

Toogplakker
18 okt 2018
47
3
@Lekkerlikkendelassie,

Mocht deze geile moslima nog klanten zoeken. Stuur een PB naar mij. Ben wel benieuwd er naar.

Mark08

Toogplakker
16 aug 2020
31
6
Klinkt goed. Ik zou ook graag een klantje van haar worden. Stuur mij maar een berichtje

31 aug 2016
1.194
112
Zo als ik in het eerste bericht heb vermeld zodra er een advertentie is zal ik de link plaatsen .

Na een hele tijd van stilte . kreeg ik afgelopen week een appje van haar om af te spreken op het station .

Ze vertelde dat een ander klantje van haar was overleden .
Dat in haar nabije omgeving verschillende besmette personen waren .
Daardoor heeft ze schrik .
Ook het noodgedwongen huismoeder val haar zwaar.

Daardoor dat ze het daten op een laag pitje zet tot na de corona of als ze een job heeft .

Ik had haar al uit mijn gedacht gezet . Tot ze gisteren appte of ik zaterdag iets te doen ?
Nu wel .

31 aug 2016
1.194
112
Paar weken terug weer eens met die Marokkaanse afgesproken op zaterdag .
Aangezien ze van het openbaar vervoer afhankelijk is spraken we af in haar city in een winkelcentrum . Daar eerst een koffie gedaan te hebben en paar winkels bezocht kwamen we bij een sexshop die een flinke hoeveelheid lingerie had wij naar binnen en zij paar setjes passen .
Er waren meerdere mannen daar in die winkel toen ze uit de kleedkamer kwam in een setje wat niets verhulde .
Ze paradeerde een rondje onder de goedkeuring van een geil publiek .
Terwijl zij in de kleedkamer bezig was werd mij verteld dat ze een sexbios hadden waar gespeeld kon worden .
Na het afrekenen gingen we verder langs de winkels.
Maar buiten bekende ze dat ze erg geil was geworden door al die geile venters .
Dat haar eigen slip zeiknat was geworden en de nieuwe lingerie ook vochtig was geworden .
Mee geef ze haar zeiknatte string .
We zijn toen heel snel in mijn auto naar mijn huis gereden waar we de sterren van de hemel neukten in haar hoerige lingerie en hoofddoek aan .

Ze vertelde dat ze weet van die sexbios maar dat niet aandurfde .
Tijdens de rit naar haar huis hebben we goed gesprek gehad over haar sexhonger en de mogelijkheden om die te stillen .

In deze tijden waar we beperkingen worden op gelegd is het een sinicure om bepaalde dingen te willen ontplooien.

Er zit weer een vervolg in het vooruitzicht .

31 aug 2016
1.194
112
Paar weken terug weer eens met die Marokkaanse afgesproken op zaterdag .
Aangezien ze van het openbaar vervoer afhankelijk is spraken we af in haar city in een winkelcentrum . Daar eerst een koffie gedaan te hebben en paar winkels bezocht kwamen we bij een sexshop die een flinke hoeveelheid lingerie had wij naar binnen en zij paar setjes passen .
Er waren meerdere mannen daar in die winkel toen ze uit de kleedkamer kwam in een setje wat niets verhulde .
Ze paradeerde een rondje onder de goedkeuring van een geil publiek .
Terwijl zij in de kleedkamer bezig was werd mij verteld dat ze een sexbios hadden waar gespeeld kon worden .
Na het afrekenen gingen we verder langs de winkels.
Maar buiten bekende ze dat ze erg geil was geworden door al die geile venters .
Dat haar eigen slip zeiknat was geworden en de nieuwe lingerie ook vochtig was geworden .
Mee geef ze haar zeiknatte string .
We zijn toen heel snel in mijn auto naar mijn huis gereden waar we de sterren van de hemel neukten in haar hoerige lingerie en hoofddoek aan .

Ze vertelde dat ze weet van die sexbios maar dat niet aandurfde .
Tijdens de rit naar haar huis hebben we goed gesprek gehad over haar sexhonger en de mogelijkheden om die te stillen .

In deze tijden waar we beperkingen worden op gelegd is het een sinicure om bepaalde dingen te willen ontplooien.

Er zit weer een vervolg in het vooruitzicht .

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
Lassie,

Klinkt erg goed dit, jeetje geluksvogel!

Ik zie ze al staan met haar natte kut, hoofddoek op en haar lingerie doorweekt.

Lekker man

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Heerlijk verhaal Lassie. Heb er een stijve lul van gekregen.
Zou graag kennis maken met haar. Kan ontvangen dus geen probleem.

Mark08

Toogplakker
16 aug 2020
31
6
Heerlijke verhalen.
Ik kan helaas niet ontvangen. Zou graag met iemand een trio met haar doen. Mocht iemand haar kennen en haar een trio willen geven. Pm mij dan

31 aug 2016
1.194
112
Ja zeker
Ik zal ze wanneer ik tijd vrij heb opschrijven
Drukke tijden op mijn werk .

De ontmoeting zal ik opschrijven in de verhalen rubriek .

Kenshirosan

Toogplakker
18 okt 2018
47
3
@lekkerlikkenlassie, mocht je meer weten wanneer deze geile moslima meer klanten wilt werven, en of wanneer je weet dat graag haar klanten/vriendenkring wilt uitbreiden pm me dan.

DriverT

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
513
324
nice 1 zei:
En welke zijn deze voorwaarden dan wel om haar te mogen inspuiten😉

Si vous avez un test VIH MST et IST récent, il est possible que nous faisions un rapport nature à votre demande.

johan34

Toogplakker
27 mrt 2015
163
10
Neen, maar omdat vraagsteller "mag evt met condoom zijn" schreef, dacht ik de link even te melden.

Terug
Naar boven