Mortimer

mortimer

Snuffelaar
25 dec 2015
13
5
Al tijden voyeur op het forum, ook niet echt actief geweest in de wandelbranche wegens lange relatie. Profiel eigenlijk aangemaakt net voor aanvang en niet echt schrijfvoer gehad. Wel beetje lezen af en toe, blijft toch kostelijk om soms te lezen.

Zal zelf ook mijn steentje gaan bijdragen de komende tijd. Dames die ik naar mijn nieuwe thuis Limburg(BE) lok of zelf opzoek. Ben zelf niet echt een fan van rubbers, het is toch een hele andere sensatie. Dus ik zoek altijd wel naar de mogelijkheid tot.

Mijn voorkeur gaat uit naar Nederlands sprekende vrouwen, liefst 35- en petite tot normale bouw. Dus zijn er nog mensen met aanraders hoor ik het graag. Al heb ik in een duister verleden ook mijn ervaringen met wat bekenden van hier, Morjana, Sannie, Romaisa en anderen natuurlijk. Dit zijn ervaringen uit het vere verleden die zal ik niet oprakelen, maar ben nieuw maar wel een beetje ervaren. Ook te vinden op hookers.nl btw met een verbastering van deze naam.

hopelijk gaan we een leuke tijd tegemoed. Relaties zijn voor mij voorbij de nabije toekomst. Dus ik ga hem goed uit de broek laten hangen!

Terug
Naar boven