Moroccan

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Good Afternoon All

Moroccans

My first Moroccan I paid 100 half hour and used to do quickies for 50, I would go to her fill her up, and after go to Amsterdam chill by a coffee shop, and on my way back home filled her up again.

Now I see plenty of chicks claiming to be from morocco but born in Holland and say she Moroccan and all ask jackpot :cry: :(

Since I paid standard for my first time, I refuse to spend more and worse for a chick that wasn't born in Morocco but looks like 1 :lol: :lol:

I even ask for an id card if I don't believe them :lol: :lol: :lol:

My second Moroccan was about 2 weeks ago and the first time I saw the profile, I said I have to hit that, don't care where she was from and if I use plastic

When she asked me where I'm from and told her and I asked her and she said morocco, I was pleased sadly cost me 100 half hour and 50 extra for BJ without

Suddenly she screams, cum inside me which was so hot and sad part knowing had on a rubber

My third Moroccan, I knew her younger sister, and times we would smoke together and she introduced me to her older sister but she lives in Belgium and comes to NL at times and stays with her father.

Now I thought she was Turkish until she said no im Moroccan and as all Muslims are, they try to encourage you to become a Muslim also
She said I should try Ramadan and I laughed and said I only eat 1 meal every 24 hours and since that she seemed to be liking me more

Brings me all kinda goodies from Morocco but her parents are so strict that ain't even funny

Yesterday im at work and she calls me tipsy and ask if I can come over by her knowing her parents were so strict, I said why don't you come to me and she said if I do, you have to bring me back home and I agreed

Came over, started drinking, and did a few bumps of coke

I wasn't expecting anything to happen until she said , i have 1 demand from you not request and i said shoot and she said, before i go home you have to fuck me :eek: :eek: :eek: :shock: :shock: :shock:

So I said if that's what you want, that's what you shall get

She came by me around 16;00 and at midnight a friend came to drop off something and i asked him if he could drop her home for me, i had a few errands to do before I go further

Now she started blowing me and all I could do is watch her speechless after pulls her pants down and slide her string to the side and said fuck me

Doggy style and I said where do you want me to cum and she said over my ass, so I did and after she just pulled up her pants and im watching all my cum, go all over :lol: :lol: :lol: :lol:

She watches me and said I want round 2, I said fine, usually, I fuck as long as the chick wants and I only cum once after I cum party over

For some reason party wasn't over, its like my body knew how long I searching for a real Moroccan instead a fake and kept going

She wanted me to sleep over by her so I went cause she said I gotta fuck her on her dad's bed :shock: :eek: :twisted:

I said fine but I have to work at 8 am and when was by her, sleeping wasn't part of it

She said I'll make you happy and in return just keep your eyes open

Told me the last time she had a black guy was in 2008 :eek: :eek: :eek:

Party started at 16;00 and ended at 05;30

I'm running on not even 3 hours of sleep

Downside she talks way too much for my liking free or not cant have a chick killing my high talking :lol: :lol: :lol: :lol:

Baley :cool: :cool: :cool:

nighthawkb

Toogplakker
10 jul 2015
50
25
Nou wat een fantastisch verhaal?

Ik snap sowieso niet wat je hier doet met je warrige Engelse posts op een Nederlandtalig forum?!?!?

m1ichel

Toogplakker
5 aug 2016
136
76
Inderdaad, je kan het wel allemaal volgen en lezen en blijft posten in qasi interessant engels. Heb het al vaker gemeld ook tegen baley.. dus nederlands .. en anders zou ik baley (en al die andere) willen vragen lekker op zoek te gaan naar een engels forum. Lekker meiden uit de uk bespreken.

Quote verwijderd.

m1ichel

Toogplakker
5 aug 2016
136
76
Is dat intolerantie naar baley, of intolerantie van baley op een Nederlands forum. Ik denk het laatste.
Vandaar dat ik hem (meermaals) aansprak zij quasi interessante engels ergens anders te etaleren.
Ik spuug erop, dat je op een NL forum niet eens het respect hebt om gewoon NL te communiceren. Hij leest en begrijpt het forum namelijk ook in het NL.
Doei baley

Quote verwijderd.

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.692
1.101
het blijft kolenschuppen Engels inderdaad.
Zou misschien beter zijn in het Nederlands te communiceren...

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Goede Avond nou mijn vraag is, als je een hoer app of bel en die spreek geen Nederlands en je moet Engels spreken, wat doe je dan ? Zeg je haar ook ze is verplicht Nederlands te spreken vanwege we zijn in Nederland ? :lol: :lol: :lol: :lol:

Minder zeuren en meer neuken en deel paar reviews anders heeft geen nut, alleen maar lullen en zeuren door ik neuk meer dan jij kan

Nou de bedoeling van deze site is tog reviews delen en ja duidelijk bij al de regels kan je zien dat al dat zeuren en onnodig spam niet mag, alleen reviews en leden te helpen

Enigste die altijd iets te zeggen hebben , zijn die meer lullen dan reviews delen en denken dat ik ga huilen of boos worden

Nou voel je beter met je sexloze leven, dat je beter Nederlands dan mij kan spreken en ik neuk gewoon bijna elke dag :lol: :lol: :lol:

Ik wordt vrolijk van iedereen die me haat en ik laat me pik het werk doen, al die meiden jullie willen neuken, neuk ik gewoon door jij wil en lukt niet

Niet omdat het moet maar omdat het kan en van dit krijg ik pas een kick :lol: :p :twisted: :roll:

Fijne Avond verder iedereen

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
@bailey

Bailey ik vind je een goeie ventmaar geen een Marokkaanse laat zich Bare neuken voor €50 geen een

Dus of het bedrag klopt niet, of je zuigt het uit je duim ik heb veel Marokkaanse dames Bare gepaald en €50 out of the question

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Now hard to find and was a long time ago just like, first Japanese I paid 100 half hour all in, and now it's 150 or more :lol: :lol: :lol: :lol:

Nou de Eerste was hier komen wonen toen ze 3 jaar was, dus die was meer NL opgevoed

She worked a few days doing the week only and til a certain time and use to receive in Amsterdam Sloterdijk area

Is niet voor niks dat ik kick op echte rijpe vrouwen inplaats van die jonge meiden die laat je jackpot betalen voor uittelijk inplaats van service :p :p

14 Years + and only smashed 3 Moroccans and the last 2 were in this month so saying impossible nope, just takes time

The second one was a diamond and im sure I'll get exactly what I want without paying jackpot, I'll just invest to impress and no way in hell I'm sharing her profile here or in pm

I don't mind sharing, just I won't jeopardize by posting here and lose out so, I always share a few who don't advertise without here if was a one-time test

I'm quicker to go there hone land rather than paying 200 for half hour here or 300 or more for an hour

If a chick comes for a month and the first week you visit her 3x a half hour for 300 and the second week again, no doubt that plastic will not appear

Ironic just last night after a came back a Moroccan couple seeing chocolate, messaged me, so we shall see where that leads after they come from vacation

m1ichel

Toogplakker
5 aug 2016
136
76
Edit moderatorteam: quote verwijderd!

Is alweer gauw verleerd he baley.. quasi engels maar weer van stal gehaald.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.807
1.483
Edit moderatorteam: quote verwijderd!

I don't need the profile from the lady but never the ever you fuck a Moroccan lady for €50 bareback never, don't give me the fairytales you wanna impress and whatever not possible as simple as that.

Richard

Ervaringsdeskundige
14 mei 2015
296
137
Hmmm nou, anders heb ik één van mijn eerste bare ervaringen gehad met een destijds nog piepjonge marrokaanse meid gehad, waarbij het zelfs slechts €30 extra was.. en het standaard uur tarief was toen €120...
ok ok eerlijk is eerlijk, dit is nu nu van het afgelopen jaar. Maar het is ook weer niet een halve eeuw geleden ofzo, zo oud ben ik niet haha.. voor je beeldvorming dit was umm... ongeveer 5 jaar terug denk ik, weet het niet precies meer sorry. Volgens mij ging ze onder de naam Raisa, was heel petite meisje die ik voor het eerst ontmoet heb toen ze ik meen 23 (beweerde) te zijn. Ze ontving heel sporadisch, eerst in Den Haag, toen even afwisselend den haag en (ik dacht) roosendaal, ook wel eens in Breda.. ik weet dat ze in die tijd wat populairder werd en op gegeven moment zat haar standaard tarief op €200 weet ik nog (toen ben ik ook nooit meer geweest overigens, werd mij te veel). Ze was wel iemand met redelijk wat eisen/wensen waardoor het voor mij geen blijvertje was.. maar point of the story here, soms zijn ze er dus wel :lol:

Voormalig lid 14701

Ervaringsdeskundige
19 nov 2019
639
301
Heel wat nationaliteiten geneukt. Marokaanse dames? Denk 2. Vroeger eentje in Love And Joy (Leeuwarden) Dat was allemaal met condoom. En de bekende/beruchte Bella van House of Dreams. Die beweert ook (half?) Marokaans te zijn. Die ging wel bare. Maar waarom de " ophef" over een Markoaanse dame ? Wat is er zo speciaal aan? Geiler/lekkerder dan andere dames? Of misschien vanwege strenge (gelovige) achtergrond ?

Over de strenge gelovige achtergrond heb ik vroeger een wat minder leuke ervaring gehad. Een Afrikaanse dame in het Hofje, biechtte een keer op dat ze was besneden vanwege het islamitische geloof. Weet niet meer hoe /waarom het ter sprake kwam. Wat me bijbleef is dat ze het heel normaal vond en nu op een "andere manier" klaar kwam. Vond het eigenlijk maar een triest verhaal en vroeg me ook af hoe ze met die strenge achtergrond ooit in dit wereldje terecht was gekomen (vrees vrouwenhandel)

En wat betreft Bailey: Ik weet niet wat zijn moeders taal is. Ik stoor me niet aan zijn berichten in het Engels. Natuurlijk kan hij translate proberen. Kans is wel dat verhalen dan beroerd uit de vertaalmachine van Google komen. Bailey heeft voldoende bijgedragen aan dit forum. Lees liever zijn bijdrages dan mensen die altijd naar de bekende weg vragen (adressen, telefoonnr etc)
En wat nu als Bailey een keer een gouden tip heeft, in het Engels. Storen we ons dan nog steeds aan het feit dat hij dat in het Engels doet? Don't think so. Minder zeuren, meer neuken en meer ervaringen plaatsen. Ik ga vanmiddag weer aan de wandel. In het noorden van Nederland weinig bare te vinden maar we blijven het proberen. Wie weet kom ik een Marokaanse tegen.

Terug
Naar boven