Morgen mogen wij in Nederland (legaal) weer! Gaan jullie nog wat ondernemen?

warmerdankoud

Toogplakker
24 mei 2019
25
5
Eindelijk, begon hier al een poosje te kriebelen en ik heb het wel een beetje gehad met de photoshop galore op kinky en ga liever naar de ramen of een club/privehuis en zien hoe ze er in het eggie eruitzien.

Ik was bij de vorige opening na de lockdown niet de 1e in de rij om heen te gaan maar ga morgen een gokje wagen in Groningen, dichtbij voor mij en als het tegenvalt het zij zo.

Hebben jullie nog plannen? Contacten gelegd met dames die morgen weer gaan gaan werken, of gewoon een wandeling maken en je ziet het wel?

Ik hoor het graag.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.485
warmerdankoud zei:
Eindelijk, begon hier al een poosje te kriebelen en ik heb het wel een beetje gehad met de photoshop galore op kinky en ga liever naar de ramen of een club/privehuis en zien hoe ze er in het eggie eruitzien.

Ik was bij de vorige opening na de lockdown niet de 1e in de rij om heen te gaan maar ga morgen een gokje wagen in Groningen, dichtbij voor mij en als het tegenvalt het zij zo.

Hebben jullie nog plannen? Contacten gelegd met dames die morgen weer gaan gaan werken, of gewoon een wandeling maken en je ziet het wel?

Ik hoor het graag.

Heb je niet geneukt dan tijdens deze lockdown?

warmerdankoud

Toogplakker
24 mei 2019
25
5
Heb je niet geneukt dan tijdens deze lockdown?

Helaas niet, ik heb 2 vaste dames die met kerst naar huis zouden gaan maar door de lockdown eerder zijn gegaan en blijven ook langer weg, 1tje komt pas eind januari terug die andere weet het nog niet, ze waren benaderd en gewaarschuwd door de politie omdat ze op Kinky stonden tijdens de vorige lockdown en ik denk als gevolg is het Kinky/Sexjobs aanbod in het Noorden behoorlijk magertjes was de laatste weken en om stad en land af te reizen zo hoog was de nood ook nog niet, nog niet.

Dus ja hopelijk morgen.

31 aug 2016
1.194
112
Ik heb mij niets maar ook niets met deze onzin opgehouden en ben .
Deze 22 maanden gewoon mijn leven blijven doen wat ik vooraf ook deed .
Er zijn in die 22 maanden wel wat wisselingen geweest .
Paar vaste contacten sugargirls afscheid van moeten nemen.
Dus wel opzoek naar een aanvulling om te neuken .door eigen advertentie en zelf reageren op adv heb ik aardig door geneukt.
Ander wissel was dat mijn werk mij naar het buitenland bracht waar ik bijna 5 maanden aan een ben geweest.
Heb daar ff aan het zoeken geweest maar ook daar plezier tussen de lakens gevonden .

Tijdens de kerstvakantie mij contacten in België en Nederland alle een witte kerst gegeven .

31 aug 2016
1.194
112
Ik heb mij niets maar ook niets met deze onzin opgehouden en ben .
Deze 22 maanden gewoon mijn leven blijven doen wat ik vooraf ook deed .
Er zijn in die 22 maanden wel wat wisselingen geweest .
Paar vaste contacten sugargirls afscheid van moeten nemen.
Dus wel opzoek naar een aanvulling om te neuken .door eigen advertentie en zelf reageren op adv heb ik aardig door geneukt.
Ander wissel was dat mijn werk mij naar het buitenland bracht waar ik bijna 5 maanden aan een ben geweest.
Heb daar ff aan het zoeken geweest maar ook daar plezier tussen de lakens gevonden .

Tijdens de kerstvakantie mij contacten in België en Nederland alle een witte kerst gegeven .

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.485
Ja inderdaad,

Lockdown, Corona ik heb daar allemaal kwa sex totaal geen last van gehad.

Moet er niet aan denken dat ik 2 jaar niet neuk dat kan toch niet?

Terug
Naar boven