Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Lekker op de fotootjes, dat wel. Maar Chinees, dat is altijd al een risico met die advertenties. Ze geeft al '41 jaar' op, en ze liegen altijd over hun leeftijd. Goed mogelijk dat je de bomma van dat meisje op de foto's eens moogt pakken.
Als 't echt die van de foto's is, horen we t graag van iemand die er geweest is. Dan zullen er veel kandidaten zijn.
Ben er geweest in november. Was de dame op de foto en was zeer vriendelijk. Deed alles zonder en intern doneren was toegestaan. Zoenen wel echt het absolute minimum maar gaf wel een goede massage. Was een goede ervaring.
Eerder heeft deze dame de ontvangstlocaties Bertem en Tremelo gehad.
Op basis van z'n bevindingen van forumlid @BigBoy1997 ben ik deze maand naar Hechtel-Eksel afgereisd. https://www.redlights.be/profiel/moonmoon-8/
Dit gaf mij wél een reden om vóóraf extra info aan haar te vragen over dat zoenen. Tongzoenen was geen probleem, zo werd mij bevestigd.
Eenmaal op locatie aangekomen – ik was er wat eerder – moest ik uiteindelijk 45 min. wachten voordat ik naar binnen kon.
Ik werd begroet door een zeer vriendelijke dame van de foto (!) en haar leeftijd zou ook wel kunnen kloppen.
Vooraf even haar poes gevoeld en gevraagd wat zij onder tongzoenen verstaat. In tegenstelling tot de vermelding in haar profiel is haar poes geschoren en het tongzoenen was in eerste instantie het uitsteken van haar tong en meer niet. Bij de controle van het telefoonnummer werd ik meteen gemaand om op te hangen; ik had dus met een planner de hele afspraak doorgenomen. Zoals ik eerder heb meegemaakt waren de gemaakte afspraken ook in dit geval niet met haar goed doorgesproken, hetgeen ik merkte toen ze het bedrag aan mij vroeg (€ 250,- voor 2 uur). Met de toevoeging mijnerzijds dat het zonder condoom gaat gebeuren, was het voor haar oké. Ik heb het maar gauw betaald en het verschil wat ik met haar planner had afgesproken beschouwd als een tegemoetkoming in de benzinekosten .
Voorafgaande aan de gezamenlijke douchegang liet ze al merken gauw te willen neuken; met gebalde vuisten langs haar heupen liet ze merken er wel zin in te hebben.
Na de opfrisbeurt terug op bed wilde ze meteen gaan masseren, maar hier had ik niet meteen zin in. Eerst maar eens wat zoenen, hetgeen niet alleen bij bovengenoemd forumlid, maar ook bij mij moeizaam verliep.
Ook het vingeren was niet van harte; er kwam een condoom aan te pas die ze om m'n twee vingers schoof. Al vrij snel werd ook dit haar teveel en werd het rubber om één vinger teruggeplaatst. De combinatie van vingeren en (tong)zoenen werd al met al geen succes; totaal geen reactie van haar kant.
We zijn verder gegaan met haar op d'r knietjes tussen m'n benen met het pijpwerk om er bij mij enige beweging in te krijgen. Dit bleef beperkt – ook na enige aanwijzing van mijn kant – tot het puntje, ééntonig, waarbij ik zelden zó weinig gevoel heb ondervonden bij een dvp.
Toen ik haar in positie 69 wilde hebben werd dit niet meteen 'begrepen', hoewel de dame sommige gebruikelijke zaken wel degelijk in het Engels verstaat. Ze liet merken dat dit niet van harte ging, maar toch is ze op die manier verder gegaan met pijpen en ik moet zeggen, een echte tegenwerking heb ik niet gemerkt; lekker fris kutje. Wél is zij in die positie geen volhouder en na een tijdje liet ze merken dat ze pijn in d'n nek en mond begon te krijgen. En weer begon ze voor te stellen te willen masseren. Ik heb haar dit even laten doen: dit was in één woord een ramp. Het kwam niet verder dan een paar kneepjes in m'n boven- en dijbenen.
Ondertussen kon ze haar telefoon ook niet ongemoeid laten; iets waar ik tijdens een date de schurft aan heb.
Uiteindelijk heb ik haar op d'r rug gelegd om met het door haar vanaf het begin zo gewilde neukwerk te beginnen. Ze pakte een tube met glijmiddel om het zaakje wat soepeler naar binnen te laten glijden. Dit gaf wél een warm gevoel aan m'n snikkel. Op een enthousiaste medewerking kon ik tijdens de wip niet rekenen en als ik haar wilde zoenen draaide ze haar hoofd weg .
Als de dame tijdens het pompwerk me nog liet weten dat er nog 5 minuten over waren, dan heb ik het voor gezien gelaten. Een situatie als hier op dit forum beschreven sluit hierbij mooi aan.
Ja, ik weet het, er zijn leden op dit forum die vanuit een slappe uitgangspositie een dame wel binnen 4 minuten haar voering van binnen weten te sauzen, maar daarvoor ga ik niet naar een dvp.
Al met al kan ik zeggen dat forumlid @ BigBoy1997 een veel betere (massage)tijd bij deze dame heeft gehad .
groet Trippeltrappel
Tja de Chineesjes, ik laat ze altijd links liggen, bespaart me tijd en slechte ervaringen. Niet dat de Slavische hoertjes altijd een succes zijn, verre van, maar ik zie zo goed als nooit positieve ervaringen met de Chinese meiden… En dan had Trippel nog tenminste de echte dame van de ad foto en geen geriatrische oma die nog net niet gemummificeerd is.
Moon zit nu in Hechtel-Eksel de foto's zijn van haar en ze ziet er goed uit.
Pijpen was wat minder, maar neuken deed ze super. Dat van de gebalde vuisten klopt helemaal.