Mooiste NZC kutje van de Benelux

Pinoccio

Toogplakker
24 mei 2022
58
90
Beste vrienden, ik heb vandaag een van mijn allergeilste dates ever gehad. Een schitterend mooie atletische blonde Hollandse meid van ongeveer 30 jaar lekker uitgebreid op onze lievelingsmanier kunnen neuken.

Maar wat ik het mooiste van alles vond, was haar mooi gevormde kutje. Een perfecte uitvoering van het zgn Ms Tulip model. Het is net een ontluikende tulpenbloem, de buitenste schaamlippen die netjes symmetrisch de binnenste afdekken. Alsof je de bloem blad voor blad moet openen om bij de honing te komen.

In combinatie met haar atletische lijf en blonde Hollandse kop (met een goed stel hersens erin) was het een perfect plaatje. Ik denk een van de mooiste en oprecht leukste dvp's die er in Nederland te boeken zijn.

Maar in dit topic wil ik het juist specifiek over de schoonheid van haar vagina hebben. Ik noemde het het lekkerste 'slagroomtaartje' ter wereld….waar ik net van binnen kennis mee had gemaakt.

Ik ben benieuwd wie van jullie ook een bovengemiddeld mooie vagina is tegengekomen bij een NZC-dame van plezier en hoe je dat beleefd hebt, of hoe je daar achteraf aan terugdenkt.

Ondertussen geniet ik nog even na van mijn mooie geluksmomentje van vandaag 😎

Laatst bewerkt:
30 aug 2025
215
233
Tsja, wat is de mooiste?
Smaken verschillen toch?
De ene houdt van mooie kleine lipjes, de ander van grote en de andere
weer van olifantenoren.
Dus wat de mooiste is daar kom je nooit uit, teveel soorten en smaken.
Ja, smaken ook veel verschil: van lekker nectar-achtig tot zout!
Of erger: vislucht alhoewel sommigen het niet ranzig genoeg kan zijn.

Peter500

Ervaringsdeskundige
25 sep 2022
280
333
Beste vrienden, ik heb vandaag een van mijn allergeilste dates ever gehad. Een schitterend mooie atletische blonde Hollandse meid van ongeveer 30 jaar lekker uitgebreid op onze lievelingsmanier kunnen neuken.

Maar wat ik het mooiste van alles vond, was haar mooi gevormde kutje. Een perfecte uitvoering van het zgn Ms Tulip model. Het is net een ontluikende tulpenbloem, de buitenste schaamlippen die netjes symmetrisch de binnenste afdekken. Alsof je de bloem blad voor blad moet openen om bij de honing te komen.

In combinatie met haar atletische lijf en blonde Hollandse kop (met een goed stel hersens erin) was het een perfect plaatje. Ik denk een van de mooiste en oprecht leukste dvp's die er in Nederland te boeken zijn.

Maar in dit topic wil ik het juist specifiek over de schoonheid van haar vagina hebben. Ik noemde het het lekkerste 'slagroomtaartje' ter wereld….waar ik net van binnen kennis mee had gemaakt.

Ik ben benieuwd wie van jullie ook een bovengemiddeld mooie vagina is tegengekomen bij een NZC-dame van plezier en hoe je dat beleefd hebt, of hoe je daar achteraf aan terugdenkt.

Ondertussen geniet ik nog even na van mijn mooie geluksmomentje van vandaag 😎
Zou wel leuk zijn als je ook een linkje plaatst naar de dame in kwestie zodat de rest van ons ook deze perfecte poes kunnen aanschouwen
Amen 😊

Pinoccio

Toogplakker
24 mei 2022
58
90
Omdat deze schone blondine ook al elders in de 'regionale rubrieken' op dit forum wordt besproken (@bishop ze bestaat echt), en het in haar advertentie niet op foto in beeld is, wilde ik het in dit topic alleen over haar prachtige vulva hebben……om jullie meningen en mooie ervaringen enkel op dit onderwerp terug te horen….zodat we hier kunnen beschrijven wat de criteria voor het mooiste NZC-kutje van de Benelux zijn.

ik merk dat het voor sommigen al werkt als een rooie lap op een hitsige stier. Heerlijk….want dat is precies hoe ik zelf over mijn eigen ervaring van vandaag terugdenk 😎!

Laatst bewerkt:

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
Omdat deze schone blondine ook al elders in de 'regionale rubrieken' op dit forum wordt besproken (@bishop ze bestaat echt), en het in haar advertentie niet op foto in beeld is, wilde ik het in dit topic alleen over haar prachtige vulva hebben……om jullie meningen en mooie ervaringen enkel op dit onderwerp terug te horen….zodat we hier kunnen beschrijven wat de criteria voor het mooiste NZC-kutje van de Benelux zijn.

ik merk dat het voor sommigen al werkt als een rooie lap op een hitsige stier. Heerlijk….want dat is precies hoe ik zelf over mijn eigen ervaring van vandaag terugdenk 😎!
Wat is dit nu voor onzin:
1 je begint zelf een topic met de vraag mooiste nzc kutje. Je beschrijft iets van je date en je gaat haar naam niet noemen
2 Dit is een review site en alleen luchtfietserij met opmerkingen ze bestaat echt want ze staat hier al op de site heeft niemand wat aan. Wat een kleutergedrag

Frans300

Ervaringsdeskundige
15 jan 2025
446
189
Wat is dit nu voor onzin:
1 je begint zelf een topic met de vraag mooiste nzc kutje. Je beschrijft iets van je date en je gaat haar naam niet noemen
2 Dit is een review site en alleen luchtfietserij met opmerkingen ze bestaat echt want ze staat hier al op de site heeft niemand wat aan. Wat een kleutergedrag
Jup
Zet er gewoon link bij, wel of geen foto komt dan vanzelf wel een keer

waailap

Toogplakker
28 okt 2021
214
210
index.php

Pinoccio

Toogplakker
24 mei 2022
58
90
In plaats van alleen maar vragen naar haar link, zonder verdere bijdrage aan het onderwerp van deze rubriek, zou ik willen vragen of deze mensen niet in staat zijn een beschrijving te geven van waaraan het mooiste kutje van de Benelux volgens hen te herkennen is? Sommigen begrijpen het gelukkig wel en hebben al een mooie bijdrage aan de discussie geleverd.

Mijn doel om dit onderwerp te starten is niet om links naar dames te delen, maar om de esthetische schoonheid van 'de mooiste vulva' te bespreken. Alleen daarom en niks anders gaat het mij in deze rubriek. Anders hoefde ik geen nieuwe rubriek te starten en had ik wel een bijdrage gepost in de rubriek van de dame in kwestie.

Het juist niet noemen van haar link…maakt sommigen misschien wanhopig nieuwsgierig….dat vind ik het beste bewijs dat juist zonder het delen van een link deze rubriek meer tot de verbeelding spreekt.

Oh ja…..misschien stuur ik degenen die wel in staat zijn een verrijkende bijdrage aan de discussie te leveren binnenkort wel een PM met daarin een linkje 😎.

Laatst bewerkt:
30 aug 2025
215
233
Het kutje van Angelina die op dit forum staat is voor mij één van
de mooiste en lekkerste kutjes die ik heb ervaren.
Mooie grote lipjes en waanzinnig lekker als je er blanco ingaat.
Blijft een favoriet voor mij.

Terug
Naar boven