Monika - Den Haag

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Bij kinky hebben ze zeker stront in hun ogen.

En gaat de topicstarter er nog heen?

A

Anonymous

Guest
Ik ben er niet meer heen gegaan. Intern doneren was ineens niet meer mogelijk. Dus dan geef ik er mijn geld niet voor uit

Skyforce

Snuffelaar
30 jun 2019
9
5
Had dit topic waarschijnlijk gemist, anders had ik wel geweten dat het niks zou worden :(

Dame die je verwelkomt begon al zo te kijken als ze examen moest afleggen en totaal geen zin heeft.
Ik vroeg toen ik binnen kwam is Monika hier of...

Ze gaf gelijk aan dat ze dat zelf is en niet haar foto's zijn. DUH.

Toen wilde ze eigenlijk al dat ik weg moest en vroeg toch wat ik wilde.
Ik zei aarzelend een uurtje, maar tegelijkertijd dacht ik wat doe ik nou hier deze meid is het niet eens waard om in gesprek te blijven.

Ze had plamuur op haar gezicht wat nog steeds niet haar acne te bedekken viel en het leek wel of ze zwanger was geweest want haar buik stak er zo uit dat mijn hersenen iets begon te starten.

Namelijk mijn benen en weggegaan.

Dit soort mensen moeten we keer afleren dat foto's van internet gejat niet deugd.

Misschien moeten we een keer samen tegelijk afspraak met haar maken en gewoon niet op komen dagen ofzo.
Dit is mijn mening iig hopelijk dat dit de rest ook tijd en moeite scheelt met haar.

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Deze dame is schijnbaar weer door de ballotagecommissie van kinky gekomen. Kan je zien wat voor een prut op kinky adverteerd.

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Zitten nu in Amsterdam met andere foto's.
Het Kinky forum is weg, en daarmee ook de kans om te kunnen aangeven dat foto's nep zijn, gejat, bij andere adjes voorkomt......en zo voort. Voor Kinky komt dat alleen maar goed uit want ze kunnen alles goedkeuren, nep of niet.
Enige voordeel is dat een bepaalde moderator van die forum (jullie weten wie) daar niet meer zijn gang kan gaan.

Terug
Naar boven