Moni - Den Haag

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Goedemorgen beste wandelaars

Op sexjobs staat een advertentie van een bekende Ladyboy en als ik me goed herinner komt ze uit Maleisië of Singapore. Zoals de advertentie aangeeft is het een fundate, bied je haar geld aan is dat een belediging. Contact maken is het beste telefonisch, meestal loopt dit stroef omdat ze onze taal niet beheerst. Deze dame is op leeftijd, zag er toen goed uit en de dates waren sensueel en duurde meestal lang. Met poppers veranderd ze in een geile slet en eenmaal haar neukgrot volgespoten wil ze meer. Ze neemt ook pauzes zo kan ik me herinneren dat ze reversed cowboy thee dronk. Tongen vind ze ook lekker, maar schrik niet van haar gebit. Ze woont vlakbij Albert Heijn XL, ondanks dat is de parkeergelegenheid matig. Het is huis is sober, in het begin deden we op het matras in de gang, later in de woonkamer. Waarom ik het nu pas post komt omdat ik haar nr en advertentie kwijt was. Ze staat op sexjobs, vroeger 6 jaar geleden in rubriek gratis sex/vrouwen, nu in mannen/shemales:
https://www.sexjobs.nl/mannen/de-geiste-rijpende-shemale_7507012
Tijdens dates was ze altijd Bottom en voor leeftijd heeft ze een mooi slank lijf. Na 6 jaar kan dat anders zijn en om eerlijk te zijn krijg ik weer last van een kwispelende cumgun om haar neukgrot te vullen onder genot van poppers.

Mocht ze bekend zijn, post gerust je ervaring en voor de trans liefhebbers die een senior slet weet te waarderen, doe voordeel, ontvangst na 21:00 en na 24:00 gratis parkeren en dan kost het helemaal niets.

Groetjes Cumgiver

Bijlagen

• SmartSelect_20210111-070120_Samsung Internet.jpg
    SmartSelect_20210111-070120_Samsung Internet.jpg
    625,5 KB · Weergaven: 2.701
  • SmartSelect_20210111-073106_Samsung Internet.jpg
    SmartSelect_20210111-073106_Samsung Internet.jpg
    652,6 KB · Weergaven: 2.692

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Haha ik zat er al tijden over te denken om er een topic over te maken, thanks CG!
Ik kom al jaren bij haar, ze begon daar in de kelder destijds, was haast niet te doen. Nu heerlijk om groot matras in de huiskamer en ze neukt zelf ook!
Nadeel ze rookt als een ketter, als he zelf gestopt bent is dat smerig. Ze wil niet stoppen, omdat ze denkt dat haar stem dan verandert, al komt er niet veel meer uit dan ahaaaa ahaaa hoeveel jij weeg en gloot piemel?
Kortom, loop niet haar deur plat en hou het netjes. De gehele flat denkt dat ze echt een vrouw is en werkt in Aziatische keuken, nu afhaal....

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Lachen Ricardo, dat uhu uhu tijdens een telefoongesprek is heel herkenbaar.
Ze is het idd gesteld op privacy. Van roken ken ik me ook wel herinneren, maar goed ik rook ook.
Ik zit te denken om die geile Tilf te bezoeken en ik wist niet dat ze verstild is. Ik wil het wel een keer proberen.
Spoot ze je vol trouwens en hoe lang geleden was je bij haar geweest?

Cg

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Afgelopen jaar nog geweest en kreeg zie ik net vrijdagavond nog een sms om te neuken. Ja ik kijk de neukphone niet zo vaak na😞maar ik pak der liever overdag, alleen dan slaapt ze zegt ze, vind ik geen probleem hihi🤔 Volspuiten is nooit een probleem geweest, zeurt idd veel over theedrinken, daar kom ik niet voor. Ze spuit jou ook vol😉

pieter

Toogplakker
6 apr 2015
62
13
Op de een of andere manier heeft ze mijn telnr gekregen van iemand. Niet erg overigens hoor :D :D
Maar ik kreeg spontaan appje van haar of ik kon bellen. Geen idee wie ik aan de lijk ging krijgen, maar het was dus Moni.
Even gekletst, en binnenkort ga ik naar haar toe.
Ik ben heel benieuwd.

Als ik geweest ben, laat ik dat natuurlijk weten hier.
Maar kan iemand mij vertellen wat ik een beetje kan verwachten? Is ze actief of moet juist ik het initiatief nemen? Heeft ze een mooie pik? En haar borsten?

Ik hoop dat iemand mij wat kan vertellen.

Xx pieter

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Hoi Pieter,

Moni heeft een lekker hard 'pikkie' rond de 14cm die je maar wat graag volspuit anaal of in je mond. Andersom ook geen probleem, ze slikt gewillig. Als je niet beter weet denk je dat het een oudere vrouw is. De eerste keer jaren terug pikte ze me op van straat in der nachtpon, ik kon de deur naar de kelders niet vinden. Tegenwoordig mag je naar boven gelukkig, grote kamer is een verademing tov de mini kelder. Ze geilt alleen wel op schaamhaar en beharing, iets wat ik meestal eraf haal, zij heeft ook een mooie pluim om haar pik. Het is jammer dat ze zo laat pas ontvangt, ook ik heb een leven ernaast. Als het overdag kon zat ik er wekelijks!

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Pieter,

Nog even over initiatief en borsten, je mag best wel dominant zijn bij haar en haar borsten zijn heerlijke hard cupje B, ik kon mijn bericht niet editten vandaar.

pieter

Toogplakker
6 apr 2015
62
13
Hoi Richardo,

Dank voor je info. Mooie aanvulling. Ik begreep van haar aan de foon dat ze eigenlijk bottem is, maar van jou begrijp ik dat ze zelf ook neukt. Ik hoop stiekem op het laatste. Ik hou er zelf ook erg van om geneukt te worden namelijk.
Maar ik ga het zien.
Misschien vind ze het ook wel eens leuk om met een paar van ons tegelijkertijd te daten. Bv een gangbang of een bisex orgie.
Ik had vanavond al willen gaan, maar er kwam al iemand anders helaas.

Maar als ik geweest ben plaats ik hier een berichtje
Xx pieter

Cummie2

Toogplakker
12 nov 2021
32
3
Na het lezen hier en haar advertentie op sj de verleiding genomen om haar een app te sturen en ze reageerde vrij snel. Met de vraag hoe groot pik? En ze vroeg een foto. Ik zeg ok even maken. Waar bij ze terug schreef niet trekken meschien afspraak vanavond. Dus hard gemaakt en gestuurd het was naar haar zin.. Ik ga vanavond naar haar toe om 22uur ik hoop dat het leuk en gezellig word met haar.

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
En…..? Hoe was het daar? Ik was er verdorie deze 2 dagen om de hoek bezig in de Piet Heinstr, maar ja niet in de avond natuurlijk. Ik ben benieuwd..

Cummie2

Toogplakker
12 nov 2021
32
3
Nou ik stond klaar om te gaan en vroeg het adres maar ze had me app geblokt en nam niet op. Feest ging dus niet door. Denk dat ze me niet goed genoeg vond
. Wel jammer

Cummie2

Toogplakker
12 nov 2021
32
3
:evil: nou het feest ging niet door. Ik stond op her punt om te vertrekken vroeg via de app het adres maar was geblokt en ze nam ook niet op. Reden waarom ik heb geen idee. Dus opzowk naar een ander lekkertje maar

A

Anonymous

Guest
Afspraak voor deze week gemaakt. Kreeg gelijk aan de telefoon het adres door (met humor: 'bij supermarkt. Woon niet in supermarkt hoor uhu uhu').

Hou jullie op de hoogte over hoe de thee was…

A

Anonymous

Guest
Tja… hoe zal ik het bezoek eens omschrijven?
De thee was okay. Kreeg wel vreemde blikken omdat ik thee pozonder suiker drink. Tijdens de babbel vooraf is ze soms moeilijk te volgen. Ik moest bijna op Jip en Janneke niveau praten, maar goed, dat hoort er blijkbaar bij.

Heerlijk zacht lichaam, je zou haar geen 60 geven. Geen erectie merkbaar, harde tietjes. Best wel ruw spelen, maar prima pijpen. De zaadjes gingen na de cim keurig netjes in een klaarliggende tissue. Tijdens alles blijft ze maar 'geil geil' roepen, in combinatie met uhu uhu.

Na de actie ging ze gelijk roken en thee drinken. Voor mij geen tweede ronde, dit was na een lange werkdag en de vermoeiende communicatie geen optie.

Herhalingsgevaar: voor mij niet echt aanwezig.

Ricardo74

Ervaringsdeskundige
18 dec 2015
303
239
Apart, dat roken vind ik jammer inderdaad wat een lucht. Maar bij mij altijd een stijve gehad en neukt ook prima incl spuiten.

A

Anonymous

Guest
Wellicht had ze haar avond niet of was er van haar kant ook niet echt een klik.

lekkerlos

Toogplakker
8 aug 2020
44
3
Ik heb haar een paar keer gebeld, zij vroeg naar lengte/gewicht/afkomst/maat ect, en ik moest terug bellen savonds .. eerlijk gezegd wist nooit precies wat,hoe en wat.. dus heb nooit meer gebeld ...

Terug
Naar boven