Mona - Nunspeet

Kosom

Toogplakker
22 jan 2023
47
65
Ik ben er geweest. Dame is beetje chaotisch met plannen want ze doet het zelf en daardoor kunnen er nog wel eens dingen door elkaar lopen bij haar als ze tegelijkertijd ook aan het daten is, heb daarom half uurtje moeten wachten bij aankomst maar dat is geen ramp. Bij binnenkomst zie je dat het gaat om een echte nederlandse milf, een beetje een geile buurvrouw type. Nzc is wel vrij prijzig dus een uurtje all-in is 250eu. Normaal ben ik niet bereid zulke bedragen te betalen voor dvps maar ik was in een geile bui en was heel benieuwd naar haar.

Het uurtje was wel echt heerlijk en heb echt een goeie date gehad. Ze masseert je lekker en nadat ze een beetje b2b over je heen is gegleden mag jij ook lekker je lul in haar laten glijden. Lekker strak kutje en lekkere tieten die weliswaar fake zijn. Ik heb echt genoten en ik wil graag terug, het is namelijk ook een hele spontane dame waar je een leuk praatje mee kan houden. Het enige wat mij tegenhoudt is de hoge prijs, want hoe goed ze ook is, ik vind 250eu eigenlijk altijd te duur.

NickMolen

Toogplakker
24 okt 2016
59
21
Ben een tijdje geleden bij Mona geweest voor een massage om dan te eindigen met sex. Het was een beetje zakelijk, maar wel lekker. Het is wel echt een knappe vrouw, goed in vorm en een heerlijk kutje om vol te spuiten. Ik denk dat ze dit al vrij lang doet waardoor het een beetje op de auto piloot gaat.

Terug
Naar boven