Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
69lover zei:Inmiddels ook eens op bezoek geweest bij deze Lisa, in Alkmaar, Achterdam, zoals Befaap al doorgaf.
Was erg nieuwsgierig naar haar. Lisa is Roemeense, vertelt ze...Ik moet zeggen, qua uiterlijk komt dat heel plausibel over. Al zou ik ook een beetje Hongaarse gelaatstrekken in haar gezicht zien, iets in de ogen. De plaats waar ze zegt vandaan te komen ligt echter niet in het Hongaarse deel van Roemenië. Enige associatie met Polen had ik eigenlijk niet, maar dat is ongetwijfeld anders als de haarkleur lichter is, nu dus echt donker.
Ik kon natuurlijk testen of ze echt Roemeens sprak, maar ach, wat maakt het uit?
Lisa is een aardige, lieve dame. Leuk vriendelijk uitnodigend gezicht. Praat gezellig en rustig, informeert vriendelijk naar je achtergronden (niet op een vrijpostig manier hoor), vertelt desgevraagd over zichzelf. Normaal van figuur, lieve fijne tietjes, maatje B, waarmee ze je lichaam en lul streelt en teaset tijdens het voorspel. Mijn pakket was knuffelen, zij lekker over me heen met haar bovenlichaam, zoentjes op mijn borst, buik, pikje, teasen met haar borsten zoalsw gezegd, daarna vrij goed pzc, wat mij goed in stelling bracht, iets wat niet iedere dame lukt zonder mijn eigen hulp. Beffen, -dat niet superlang- (rimmen bij haar hield ze niet van). Vervolgens in doggy haar kontje een aardig en aangenaam tijdje geneukt, idem in haar poesje (na een tussentijdse cleaning van mijn lid door haar). Haar poesje was best vrij strak, voelde eigenlijk weinig verschil met kontje (wat ik wel even gecheckt had). Niettemin uiteindelijk op mijn verzoek weer anaal doggy en gefinished.
Hoewel het een goed bezoek was, had ik na afloop niet meteen een klikgevoel van 'dit wordt een nieuwe vaste dame'. Daarvoor kwam ze iets te geroutineerd over, het ging iets te vlug -hoewel ze nergens tot spoed maande. Ik ben inmiddels ook iets meer inspraak gewend, vragen naar mijn wensen tussendoor. Maar het kan best zijn dat ik dat gewoon zelf had moeten vragen, de ene klant wil graag dat de dame zelf het voortouw neemt en houdt, de ander wil graag wat overleg, en weer een ander wil bij wijze van spreken een gedienstige slavin. Ik zit een beetje in het midden... Bij een eerste keer is het voor de dame ook even aftasten... En mijn verzoek om terug te gaan naar anaal werd direct en probleemloos ingewilligd. Ik ga in elk geval nog wel eens terug naar Lisa, zeker nu het aantal nzc dames zo klein is geworden in Alkmaar.
Deze week nog niet gezien.. :?Harus01 zei:Net op zoek geweest. Geen Mona... Helaas. Dagje vrij misschien. Weet iemand of ze er de afgelopen week wel was? Dan probeer ik het donderdag of vrijdag zekër weer.