Mona - (Bare GB) 23-10-'19 (vh 10-10, 05-09-'19) Wetteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

willem

Ervaringsdeskundige
4 jan 2016
293
46
Ik kom zojuist terug van de gangbang van mona. Ik kwam om 20:31 binnen en er waren al een man of 12 in de kamer. Mona even bekeken die al volop geneukt werd en ze zag er goed uit dus ik betaald. ik ging even pissen en opeens hoor ik een berg gepraat. Toen ik terug kwam van het toilet waren mannen aan het discussiëren met de organisator. Ik vroeg wat er aan de hand was en het geval was dat mona aan het bloeden was dus er waren mannen die zich terug aan hadden gekleed en hun geld terug wouden. De organisator ging hiermee niet akkoord. Beetje nare sfeer. Ik zei ik heb alleen gepist en zie ook af van de gangbang en ik kreeg direct mijn geld terug en ben huiswaarts gegaan. Ik hoorde dat de discussie voort werd gezet. Buiten rondom het hotel stonden toch zeker nog wel een man of 10 a 15 te wachten om naar binnen te gaan. Toch hoop ik dat ze binnenkort nog een gangbang organiseert want ze zag er wel erg goed uit. De foto's zijn dan ook van haar en de leeftijd kan wel kloppen. Of misschien zag ze er jonger uit door dat ze twee lullen in haar mond had :lol: :lol:

Overigens is het een nieuwe dame en dit was haar eerste georganiseerde bare gangbang werd mij daar verteld.

Jiepiejaahee

Snuffelaar
14 okt 2016
3
0
Ik zal beginnen met de gevleugelde woorden "WAT EEN FIASCO" Hmmm... kan jij wel goed tellen? Een man of 9 a 10 binnen ja, ze heeft amper met 2 mannen geneukt. EN 0 mannen buiten (dat waren dezelfde als binnen, maar die ontevreden buiten op hun geld stonden te wachten) Ok, er was wel (wat) actie in den beginne... tongzoenen kon is een plus, maar ze was niet proper, daar zijn velen op afgeknapt...de organisator deed echt wel moeilijk, weet niet wie jij was (Edit CWP Geen aannames die je niet waar kan maken).. Maar bij mijn weten kreeg NIEMAND zijn geld terug! Er zijn er zelfs vertrokken. Wat een miserie... Enkel wanneer we dreigden met politie en anderen hun contacten raadpleegden werd ons geld terugbetaald. Die organisator heeft er echt geen sikkepit verstand van. "Schoenmaker blijf bij je leest"! Stop ermee en laat organisatie aan anderen over! 1maal maar NOOIT MEER!

pussylover

Toogplakker
10 apr 2017
153
34
Zware tegenvaller ,en een lul van een organisator , als goed dat hij ons terug betaald heeft

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
Gezien de voorgaande recensies laat ik deze maar voorbijgaan.

4fun

4fun

Legende
26 mrt 2015
1.396
340
As donderdag wederom een gangbang met Mona. Is er nog iemand geweest afgelopen donderdag?

4fun

xavierke

Toogplakker
20 dec 2017
147
47
Vandaag naar de gangbang geweest en ik vond het wel een toppertje!

Ik was mooi op tijd. Graag ben ik er van in het begin van de gangbang bij, want dan is de actie altijd het hardst.
Toen ik binnenkwam zat de dame al paraat in een leuke outfit en uitdagende pose. Ze had er duidelijk zin in... en ik ook!

Toch wel leuk om niet altijd een dag verlof te moeten nemen. Na een lange werkdag eens alle stress wegneuken is best wel fijn.

De actie begon tamelijk snel... wat kussen en pijpen... maar snel zette ze zich in doggy om ons toegang te geven tot haar heerlijke kutje!
Ik kwam pas als 2de aan de beurt, maar was wel de eerste om het startschot te geven. Heerlijke poes!

In totaal waren we met een 10 man... en iedereen zat vlotjes lading na lading in haar kutje te schieten.
De aanwezige heren hadden duidelijk opgespaard, want de creampies waren heel royaal.
Er was totaal geen cleanup, dus heerlijk om op te likken of om zelf in verder te neuken.

De dame was echt onvermoeibaar. Heeft geen enkele pauze genomen. Ze bleef maar doordoen!
Ze was duidelijk tevreden met alle aandacht.

Als ze nog eens komt doe ik zeker terug mee. Echt een prachtige verschijning: mooi lichaam, knap gezichtje! Heel fijn om eens vlaams te neuken.
Alleen jammer dat we haar borsten niet gezien hebben. Waren blijkbaar gevoelig, dus haar topje bleef aan.

4 keer kunnen klaarkomen, dus ik heb mijn geld er wel uit gehaald!

vaga69

Ervaringsdeskundige
30 apr 2015
282
147
Net terug van bezoek aan Chadim. Tegen 20h30 aangebeld en door eigenaar naar kamer 3 doorverwezen. Mona (donker lang haar/blauwe ogen) zat klaar op bed met sexy body en netkousen, rode hakjes aan en ziet er slanker uit dan foto's doen vermoeden. Mona zelf heeft bijna de ganse duur van gangbang, zowel een piet in de mond als in de kut gehad. Ze nam slechts één heel kleine nodige plaspauze, ze zuigt echt heel stevig en laat haar hoofd sturen met de hand (van ballen likken/zuigen tot terug naar mond om lading op te vangen/slikken). Ze ontvangt ook kletsen op de poep en mag stevig afgeneukt worden. Enkel tongzoenen is aan de redelijk flauwe kant. Houding van dame is dus wel zeer correct wat prestaties betreft. Las van eerdere bezoeker dat vorige gb haar body aan bleef. Dit was nu ook het geval, maar nu kon men zonder verzet haar tieten even tevoorschijn tonen. Deze leken bijgewerkt met zichtbaar spoor van aan tepel recht naar onderen. Misschien is dit de reden waarom body aan blijft? Op foto's bij publiciteit lijken de borsten nog wel natuurlijk en schat dame eerder rond de 30 ipv 24. Foto's zouden wel van dezelfde dame kunnen van enige tijd geleden kunnen zijn, maar heb toch twijfels. Ook kutje is niet echt strak als omschreven in advertentie en zou kunnen verwachten van 24 jarige. Verwacht dus eerder jonge MILF die er wel zin heeft en geen studentje met lekker strak kutje.

Kjell17

Snuffelaar
12 aug 2019
3
0
Mona is inderdaad gans de tijd bezig met mondje
en kutje . Maar spijtig dat ze haar borsten steeds verstopte, kwa prijs kwaliteit al beter gehad maar zeker ni slecht .

vaga69

Ervaringsdeskundige
30 apr 2015
282
147
Ja, is echt bizar hé. Laat haar kut ieder week wel flink volspuiten door groepje geilaards, maar haar tieten mogen precies nog steeds niet gezien worden. :roll:

thomasmaltus

Toogplakker
24 okt 2019
222
82
zijn het silicium tieten? Toen ik ze aan het strelen was, leken ze te stevig om echt te zijn, maar konden ze geen littekens zien van een operatie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven