Mol prive pink

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
110
Dit is een enorm geile dame van 45 uit mol, ze is volslank, maar enorm geil
Ze zit vaak op chatbabe onder de naam pink
Ze vraagt 100 euro per uur en dit is echt niet teveel voor de topservice die ze bied
Pijpt enorm lekker, en slikte mijn eerste lading lekker in, mijn tweede lading heb ik in haar lekkere zaadkutje gespoten mmm
Als jullie interesse hebben, heb haar Skype, vraag er gerust naar
Groetjes davy

willb

Snuffelaar
9 apr 2015
11
1
Heb wel interesse in haar, woon niet al te ver van Mol.
Is ze ook voor wat extremere praktijken te porren, denk je?
Graag Skype adres!

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Vorige week ook bij deze dame geweest, nette afspraak, net appartement, maar volslank is een groot woord.
Zeg maar dik en vet, ze beweerde wel 50 kg te zijn afgevallen maar ik vraag me af hoe zwaar ze dan voorheen was 160 of zo iets.

Geil en het is ze wel, en ze gaat door tot je een tweede keer komt. Hierdoor wel 90 minuten bij haar geweest.

Haar lichaam stoot me echt af, haar kut zit ergens verstopt tussen vet en vlees.

Maar geil is ze wel, hierdoor kwam ik uiteindelijk toch klaar.

Condooms liggen op het nachtkastje maar er werd zelfs niet over gesproken, laat staan gebruikt.
Het is wel een meid die het je naar uw zin wil maken, en niet de tijd wil vol kletsen, puur seks dus.
Moest ze zo dik niet zijn, ik zou ze zeer vaak bezoeken, maar ik val op slankere vrouwen.
Geen latten, er mag een buikje aanzitten, maar dit vond ik er wel over.

Voor mannen die van dikke vrouwen houden, wel een geile aanrader

bare-ie

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
317
58
Heeft deze madam ook een profiel op badoo? Hier staat ook een deerne onder de naam Pink in Mol.....

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Daveke31 zei:
Dit is een enorm geile dame van 45 uit mol, ze is volslank, maar enorm geil
Ze zit vaak op chatbabe onder de naam pink
Ze vraagt 100 euro per uur en dit is echt niet teveel voor de topservice die ze bied
Pijpt enorm lekker, en slikte mijn eerste lading lekker in, mijn tweede lading heb ik in haar lekkere zaadkutje gespoten mmm
Als jullie interesse hebben, heb haar Skype, vraag er gerust naar
Groetjes davy

Heb je ook een linkje ??

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
******* is haar skype, voorzichtig aanpakken ik zei dat we maanden geleden op chatbabe waren maar dat ik haar uit het oog was verloren, ze vroeg meteen mijn NICK

Edit CWP skype naam er uit gesloopt

Respect

Toogplakker
21 apr 2015
25
3
Ik heb gisterenmiddag contact gehad met Pink op Skype, ze vertelde mij niet meer te ontvangen ivm een vriend die zij heeft maar niet samen woont en zeker niet in Mol heeft ontvangen. Ik heb haar gezegd dat ik haar via Chatbabe.be heb leren kennen, maar zei gaf aan dat het niet kan omdat zij daar nooit is op geweest en dat het een andere Pink zou moeten zijn. Ik zei dat het niet kan twee dezelfde namen anders moet er een aanvulling achter staan.

Kort en duidelijk, ik moest maar kijken naar de juiste Pink.

Dus geen ontvangst meer.

Mvg.

Respect

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
110
Pink wil met rust gelaten worden, ze vind het niet leuk dat haar Skype hier vermeld staat, gelieve dit te respecteren heren

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Mea culpa mea culpa is mijn fout 1000 maal sorry.
Voortaan nog enkel in privé berichtje aan personen die er mooi om vragen om een contact te krijgen.

Petergust (naar de eerste singel van Toast lang voor de Yves Segers tijd)

Terug
Naar boven