Mogelijkheid intern doneren of niet

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
Zoals alle levensgenieters en liefhebbers die hier hun ervaringen en tips delen , zou ik mischien een handig topic willen aansnijden .
want ik vind dat bij de dames die NZC tot de mogelijkheid aanbieden toch nog 2 categorieén bestaan .
dit zijn enerzijds de dames die hun nzc mogelijkheid aanbieden ...maar pas ter plaatse wel vermelden Niet intern te doneren ..
en als tweede de dames die de NZC dienstverlening ook koppelen aan de girfriend experiance beleving , en dus geen probleem hebben met het intern doneren ..
iedereen onder ons die dus al een tijdje de gemeenschappelijke hobby uitvoert , zal wel gemerkt hebben dat er dus in NZC 2 verschillen zijn , die soms een kleine teleurstelling kunnen teweeg brengen .

uit Mijn ervaring is het vaak bij de veelbelovende aziatische , of buitenlandse DVP's het geval : dat ze op het moment dat je aan de actie wil beginnen .. je zeggen "" niet intern te doneren "" zodat je voorkeur plots gekelderd wordt met wat je had gehoopt ..
Ik veronderstel dat net zoals ik de bezoekers voor NZC keuze, liever dan ook wel liever hun nakomelingen achter willen laten in de kinderkamer , en niet ergens op een verloren plaats deponeren ..
en dus hun beste beleving vinden bij de DVP's die "intiem zonder condoom" dan ook begrijpen zoals het verondersteld wordt .

Zou het Daarom mischien niet interesant zijn , om bij het delen van ervaringen of bespreken van een DVP deze nog eens als extra bij te vermelden tot welke categorie deze behoren ?

alle positieve of negatieve ervaringen en aanbevelingen die ik lees van deze dames gaat dan wel over hoe het ondervonden is , en voor hoeveel de schade was ... maar regelmatig wordt er niet bij vermeld of er een probleem was in de dame haar ogen met het intern doneren .

dus het zou handig zijn als wij dit ook met elkaar zouden delen . om toch weer iets kwaliteitsvol toe te kunnen voegen aan dit Forum .

Voormalig lid 14769

Toogplakker
25 nov 2019
156
56
Volgens mij staat er hier op het forum meestal wel bij geschreven of intern doneren mogelijk is. Maar soms moet je een eind terug bladeren.

Misschien moet er een plugin komen op dit forum waarin je in de eerste post kan vermelden wat de mogelijkheden waren beetje zoals op girlsreview. Maar wat blijkt, is dat de ervaringen nog veel kunnen verschillen dus er zijn geen garanties...

Zou eigenlijk nog liever willen dat websites zoals Kinky etc het er gewoon bij vermeld. Misschien moeten we ze eens massaal gaan mailen met dat verzoek :LOL: Dus als er op de ad staat dat het mogelijk is, zijn ze misschien sneller geneigd zich er aan te houden.

Beste is om het gewoon te vragen nog voor het bezoek natuurlijk... en zorgen dat je een duidelijke ja krijgt want als ze enkel antwoord "ok" "ok" hele tijd kan het best zijn dat eenmaal daar het niet kan omdat ze het lekker vaag heeft gehouden.

Ik heb ook gewoon kutjes volgespoten terwijl ze vlak voor het neuken zei dat het niet kon... maar dat deed ik eerder omdat ze vooraf aan de telefoon zei dat het wel kon.

Maar goed punt, want het is altijd moeilijk om er achter te komen en te regelen bij een dame.

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Heb dit al meerdere keren meegemaakt ,dat je in het kutje zit en dan zeggen ze:niet intern komen.
Dan doe ik of ik het niet gehoord of verstaan heb.
En dan probeer ik toch intern te lossen.:p
Vooral bij Chineesjes valt dit veelvuldig voor.

Baley187

Ervaringsdeskundige
23 jun 2021
455
222
Communication is Key

If the date is better than I expected then chance if she says I need to pull out, I will

If agree on creampie and try to rush me and say no cum inside, ill just fill her up and I cum so much, when I pull out, she'll think I pulled out on time

Too many say yes creampie allowed and then in person not :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

No plastic = no pulling out, it's simple I ain't paying for raw, I'm paying for my creampie :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

Creampie until I Die ;)😈🤑

Baley :cool::cool::cool:

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
Dan doe ik of ik het niet gehoord of verstaan heb.
En dan probeer ik toch intern te lossen.:p
Vooral bij Chineesjes valt dit veelvuldig voor.
Dat is nu exact wat ik bedoel . je gaat er naar toe met de verwachting om de poes haar pap te geven , maar ter plaatse moet je dan gaan beheersen en komedie te spelen zodat ze niet op tijd zal merken dat het etenstijd is voor de poes ... met het risico van haar gezeur achteraf , dat ze toch is volgeblaft . en dat het bij je volgende afspraak met haar helemaal op niets meer zal uitdraaien . dus eigenlijk heeft dan niemand een punt gescoord en zijn er enkel 2 verliezers .
het is inderdaad meer voorkomend bij asia,s of latina's , maar ik denk dat dit wel in evenwicht is met andere dvp's die er geen probleem van maken .. het is gewoon kwestie van de juiste leuke naar je zin te vinden .. dus kan het best een meerwaarde zijn als men op voorhand weet dat je je gewenste service krijgt

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Ik zie toch meestal al wel in de meeste recensies staan of interne donatie al dan niet mogelijk is, zelf vermeld ik het steeds zodat collega's tenminste weten of ze in kut of kont kunnen lozen.

Toch ook al wat laattijdige vragen gehad van meiden om niet in hun klaar te komen terwijl ik al fijn aan het stoten ben, meestal heb ik dit dan gewoon opgevolgd. Ter plekke ruzie gaan maken is een killer voor de sex drive en ik wacht dan letterlijk tot de laatste micro seconde om mijn penis eruit te halen. En soms is het een micro seconde te laat… oeps 🤭💦

nightcrawler

Toogplakker
21 mei 2015
77
13
Meestal mag ik na 2 a 3 keer komen intern doneren.
Maar ja, ik krijg ook dikwijls te horen... "Jij bent ten minste fris gewassen als je hier komt"

En als ik dan wat doorvraag... man man man.
er lopen verdorie veel venten rond met 0,0 respect hoor.

mannen die moeten gaan kakken, en een niet alleen een vuile, maar ook nog eens een stinkende wc achterlaten.
ga dan verdomme kakken op café he zeg.
En het strafste van al... zich nadien verfrissen vinden ze niet nodig. :rolleyes:
En jij verwacht dan dat die meid je vol overgave pijpt, met daar vlak onder ne stinkenden hol. :sick:

Mannen die gewoonweg stinken als ze binnen komen, en nog niet eens de moeite doen om ter plaatse een douche te pakken.
Nee, zo halvelings aan de lavabo snel wat water over hunne lul smijten, maar nog geen eens onder hun oksels wassen...
das toch ni nodig... Ik kom toch alleen maar om te neuken. o_O

Maar jezelf dan wel afvragen waarom je bijna bij geen enkele vrouw intern moogt doneren... sukkels toch... :ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:

katwesel

Ervaringsdeskundige
16 jul 2015
690
295
Over het algemeen si het bij dvp's geen probleem om intern te doneren bij nzc , mocht het niet mogen dan kan het zo zijn dat je na een aantal keer dit bij dezelfde dvp ineens wel mag doen . Geven de dvp's het van te voren aan dan moet je dit ook accepteren om niet in ze klaar te komen en komen ze ermee ten tijden dat je al bezig bent dan nog heb je dit te accepteren als je er niet van te voren omgevraagd hebt . Doen jullie dit niet dan loop je kans dat je het voor vele andere bezoekers verpest en voor jezelf ook . Ook de dvp is een gewone dame die hard moet werken om aan haar centen te komen . Het lijkt een simpel beroep maar de dames maken vele uren en hebben heel vaak nog in hun thuisland familie die ook bekostigd moeten worden van deze verdiensten . Ook moeten de dvp's altijd een zo goed mogelijke dienstverlening tov elke klant geven dus ja dan mag je dit ook van de klant verwachten dat hij zich aan de wensen van de dame houdt . Kom je alleen voor de snelle (goedkope wip) dan verwacht niet te veel . Neem je de tijd voor de dvp dan zal je merken dat ze niet alleen maar haar benen wijd gooit en maar ook een voorspel en erbij doet en je verschillende standjes mag afwerken . In sommige landen waar de dvp's vandaan komen is het ook normaal dat als je snel klaarkomt dat de pret dan over is , en dat een 2de keer klaarkomen er niet in zit ....... maar dit laatste zie je toch wel minder of meer bij de "goedkopere" dvp's . Veelal zal het toch vaak je eigen intuitie zijn en je eigen gedrag van wat je er voor terug krijgt bij een dvp . Bevalt het je niet dan ga je er niet meer naar terug . Heb je het gevoel hier kan meer dan ga je investeren en merk je vanzelf of
je meer service krijgt .

lieverleffe

Ervaringsdeskundige
7 mei 2015
857
525
En dan kan de dame ook zelf beslissen of dat ze bij de ene klant meer toelaat dan bij de andere.

Ik heb een Zuid-Amerikaanse dame in het Schipperskwartier. Die mag ik enkel de week voor of na Nieuwjaar van een creampie voorzien. Da's haar (gekke) regel voor mij. Ik weet dat ze andere klanten gemakkelijker een creampie toestaat 🙂 Zal er niet van wakker liggen.

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Ik vind dat je als man de keuze vd dame moet respecteren. Haar lichaam haar regels, zo simpel is dat.
Ook als ze tijdens het spel aangeeft om niet in haar klaar te komen moet je als man dit respecteren.
Ik weet dat het spelbederf kan zijn, maar zij beslist over wat er met haar lichaam gebeurt.

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
Ik vind dat je als man de keuze vd dame moet respecteren.
Ik weet dat het spelbederf kan zijn, maar zij beslist over wat er met haar lichaam gebeurt.
daar ben ik het zeker mee eens . maar het gaat hier wel over de dames die het pas aanhalen , Na dat je betaald hebt en je leuter er al zo goed als in zit .. dus "" change the rules while the game is on "" zal minder te maken hebben met respect en voorkeur van de dame . maar de eerder gemaakte afspraak met haar niet nakomen ..
ikzelf toon ook het grootste respect voor de dame , zoals ik al eerder heb beschreven in de rubriek "verhalen" over ""minder is meer " en heb daardoor wel mijn favoriete DVP gevonden .
respect als man tonen geeft zeker wel succes op intern doneren , maar je moet steeds goed opletten dat dit niet uit de hand loopt . en dat je bezoekjes zakelijk genoeg blijven . ook al is mijn ervaring waarschijnlijk wel een uitzondering , maar nooit onmogelijk

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
Als de dame dit netjes op voorhand (lees: VOOR dat we betalen en bij het maken van de afspraak) duidelijk aangeeft dan heb ik daar ook geen probleem mee hoor.

Als ze dit zegt als ik al betaald heb en ik al in haar zit, dan is het gewoon trienen boerenbedrog en nul respect naar ons toe, tja dan gebeurt het terugtrekken soms met wat vertraging… 🫣

Respect moet van beide kanten komen 🥱

Paultje59

Ervaringsdeskundige
13 aug 2016
678
146
@Johan321
Ga jij er dan vanuit dat je intern mag doneren tenzij ze vantevoren zegt dat het niet mag?

jordylove

Ervaringsdeskundige
15 okt 2022
316
424
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd!

ik denk dat iedereen die selecteert op "mogelijkheden " intiem zonder " er wel van uitgaat dat dit ook het intern Doneren inhoud . en als dit door de DVP al op voorhand gemeld wordt van niet intern klaar te komen is er ook niets op aan te merken , en is het nog steeds de keuze of men dan de afspraak wil bevestigen of niet .. maar in de realiteit is het veel vaker , dat ze aan de telefoon op jou specifieke vragen "" ok , ok , of" no problem honey " zeggen tot de moment dat je betaald hebt ..dan is het een mis-comunicatie volgens hun , ...of wat ook gebeurd dat ze je dan koppelen aan "een collega" die ook aanwezig is , maar helemaal niet het type is waar je uiteindelijk voor komt ..

Laatst bewerkt door een moderator:

Paultje59

Ervaringsdeskundige
13 aug 2016
678
146
Ik ben van mening dat je daar niet zondermeer vanuit kan gaan, dus beter kan vragen.

Johan321

Legende
8 sep 2020
1.150
1.050
@Paultje59 ik bedoel uiteraard de gevallen dat ik op voorhand gevraagd heb of interne donatie ok is, en dat dit bevestigd werd in de sms of Whatsapp om dan later plots een njet te krijgen als de actie al begonnen is.

Inderdaad beter om het steeds duidelijk te vragen wat ik ook stelselmatig doe. Daarom is het juist zo irritant als ze een u-bocht maken NADAT ik betaald heb, want dan is het gewoon de klant bedriegen. Niets meer en niets minder.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Het is eigenlijk heel makkelijk. De dames die ik vaker bezoek kan ik allemaal intern doneren, daarom ga ik ook liever wat vaker naar bekende dames waarvan ik weet dat het mag. Wil ik weer eens een nieuwe dame dan vraag ik voordat ik er uberhaupt naartoe rijdt of intern doneren is toegestaan. Krijg ik een nee dan maak ik geen afspraak. Ga ik dan toch lekker weer naar mij bekende dames, waarvan er eentje zelfs eist dat ik haar volspuit, haar bed, haar regels zegt ze dan :cool:

gar

Snuffelaar
1 apr 2015
19
2
Ieder nadeel heb z'n voordeel. Ik bezoek raamdames. Als ze bare afwijst en ik zeg niet cip, kan het soms wel.

Terug
Naar boven