MissM - Amsterdam

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
:?: Actief sinds: 04 Aug 2016 :?: Dus let op.

http://www.sexjobs.nl/dames-van-ple...om/geil-zaadsletje-wilt-gevuld-worden_5618609
Geil zaadsletje wilt gevuld worden!

Hey lekkere bink!

Leuk dat je mijn advertentie hebt aangeklikt. Nu wil je vast en zeker meer weten of niet soms geilerd? Nou oké dan lekkerding. Ik ben Miss ben een 21 jarige jonge studente die nu lekker vakantie heeft en zich lekker wilt laten gaan. Daarom kan ik jou ontvangen in mijn privé apartementje of kom ik naar jou toe hihi! Ik ben 1M68 lang 59 KG 85DD cup glad kaal geschoren kutje en een lekker bol kontje hihi. Heb blauwe ogen en lang blond haar.

Nou dat hebben we gehad haha. Wat doe ik allemaal? Nou ik vind dit echt leuk en spannend om te doen en dus ben ik echt voor veel in, Neuken zonder condoom/Pijpen zonder condoom/Plassex/Anaal
Spanking/Zoenen/Massages/ al bij al dus echt heel veel, ook voor fetishes kun jij bij mij terecht, geil jij bijvoorbeeld op voetjes en heb jij daar een wens over? Laat het dan horen. Geil jij erop om gedomineerd te worden? Laat het dan horen. Geil jij op een onderdanig geil jong sletje? Laat het dan horen.

Ik ben hier om jouw wensen te vervullen ( En mijne stiekem ook een beetje hihi ). Vertel mij jouw wensen en we zullen zien of we eruit komen schatje. Ik wacht nu al op jou dikke pik en je ballen vol met zaad, want daar ben ik namelijk echt gek op! Hmm.

De kosten zijn 120 euro per uur all inclusive dus geen bijkomende kosten.

Ik ontvang jouw in mijn privé appartementje geheel discreet en genoeg parkeer mogelijkheden nabij!

Geile lik over je ballen, Miss M!

Backup.

Schermafbeelding 2016-08-04 om 17.31.32.png

Terug
Naar boven