Misschien een goed idee

bert kuiper

Toogplakker
25 apr 2015
51
0
Ik zie lees toch nog steeds. Dat er heel veel heren zijn hier op het forum. Die een probleem hebben met de prijzen die sommige heren (Zo als ik en wat anderen heren) betalen voor een dame. Om haar zonder condoom te kunnen neuken. Het lijkt mij een goed idee om twee aparte topics te maken. Een voor de heren die het wel kunnen en willen betalen. En een voor de heren met een minder maandelijks inkomen. Dan zijn WIJ de heren die het wel kunnen betalen eens van dat gezeik af. Dan kunnen de MINDER BEDEELDEN :( in hun eigen topic hun recenties schrijven. En WIJ de heren met een RIANTER INKOMEN :) lekker in ons eigen topic recenties schrijven.

A

Anonymous

Guest
Maak dan ook een topic voor de leden die het wel kunnen betalen, maar het er niet voor over hebben :lol:

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Hahahaha inderdaad... Goede grap om de dag mee te beginnen.

Laten we het nog verder opsplitsen in:
- mannen die een korte, middel en lange penis hebben
- mannen die 1,2 of meer keer kunnen klaarkomen in een uur
- mannen die wel of niet graag een reeds volgespoten kutje neuken/leeglikken
- mannen die wel of niet graag een vuist in hun achterste hebben
- mannen die wel of niet glijmiddel genaamd zijn.
- mannen die een witte gele of bruine huidskleur hebben (bruin natuurlijk helemaal onderaan op het forum)...

Pfffffff
:roll:

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Hij is leuk, maarre waarom bruin helemaal onderaan..... ik ben een blanke hoor maar ben wel nieuwsgierig ;) :)

A

Anonymous

Guest
Mannen die wel of niet Glijmiddel genaamd zijn:

Ik heb al een eigen topic ;)

Glijmiddel

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Glijmiddel zei:
Mannen die wel of niet Glijmiddel genaamd zijn:

Ik heb al een eigen topic ;)

Glijmiddel

Of vrouwen die alleen met Glijmiddel neuken.

Woordgrapje !! :lol:

Marius12

Toogplakker
9 sep 2015
125
76
Veel betalen voor bare doe ik niet..150 euro vind ik al veel. En kwaliteit kan ik ook voor minder krijgen. Al mijn bare avonturen zet ik niet op dit forum. Omdat veel van mijn contacten dat niet zullen waarderen. Soms deel ik weleens iets via pm maar daar ben ik voorzichtig mee. Ik heb ook bare ervaringen zonder dit van te voren te hebben gevraagd. Het zijn altijd de dames die bepalen wat ze met wie doen en daar moet je respect voor hebben.dat er op dit forum lieden zitten die we er eigenlijk niet bij willen hebben moeten we ook maar voor lief nemen, filter de berichten en ga niet overal op reageren of vragen stellen.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
JeroenNL zei:
Hahahaha inderdaad... Goede grap om de dag mee te beginnen.

Laten we het nog verder opsplitsen in:
- mannen die een korte, middel en lange penis hebben
- mannen die 1,2 of meer keer kunnen klaarkomen in een uur
- mannen die wel of niet graag een reeds volgespoten kutje neuken/leeglikken
- mannen die wel of niet graag een vuist in hun achterste hebben
- mannen die wel of niet glijmiddel genaamd zijn.
- mannen die een witte gele of bruine huidskleur hebben (bruin natuurlijk helemaal onderaan op het forum)...

Pfffffff
:roll:

Denk dat het allemaal weinig zin heeft, 1726 leden, waarvan er 1250 nog nooit een post hebben gezet.

100 met 1 post

Er blijven ca 50 leden over die actief zijn hier....

Verder blijkt dat Peeweeherman en ondergetekende geen fuck te doen hebben in hun leven :lol: :lol: :lol:

Johnny

Toogplakker
27 mrt 2015
91
9
blijf gewoon lekker je recensies schrijven en lees de recensies van anderen.
De rest wat erbij komt is niet zo belangrijk en als het van enige waarde dan is er een aparte thread voor ergens op dit forum. Ik lees zeker niet alles van elke thread. Bij sommige threads zijn 2 recensies en de thread bestaat uit 5 pagina's ofzo.

wat betreft de prijs, dat ligt aan iedereen individueel wat je er voor over hebt en hoe breed je het hebt.
Dat sommige problemen hebben met de (hogere) prijzen die heren neerleggen voor dvp's kan ik wel enigzins begrijpen. Het zou kunnen dat de dvp dat ook aan anderen gaat vragen, waarbij ze misschien in het verleden dat niet deed.

Maar als iemand een bepaald bedrag wil neerleggen voor een dvp moet diegene dat gewoon lekker doen.

p.s. eigenlijk dit alleen opgeschreven omdat ik van de eerste pagina van meeste berichten ben verdwenen :p

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
bert kuiper zei:
Ik zie lees toch nog steeds. Dat er heel veel heren zijn hier op het forum. Die een probleem hebben met de prijzen die sommige heren (Zo als ik en wat anderen heren) betalen voor een dame. Om haar zonder condoom te kunnen neuken. Het lijkt mij een goed idee om twee aparte topics te maken. Een voor de heren die het wel kunnen en willen betalen. En een voor de heren met een minder maandelijks inkomen. Dan zijn WIJ de heren die het wel kunnen betalen eens van dat gezeik af. Dan kunnen de MINDER BEDEELDEN :( in hun eigen topic hun recenties schrijven. En WIJ de heren met een RIANTER INKOMEN :) lekker in ons eigen topic recenties schrijven.

Aldus de man die al wel 35 berichten heeft geplaatst vanaf april waarvan een deel slechts recensies.
Daarvan ook enkele discutabele recensies waar al eerder melding van is gedaan.
Kortom: man, maak je niet druk als leden aangeven dat ze prijs te hoog vinden.
Uiteindelijk mag je hier schrijven wat je wilt en een mening hoeft niet die van jou te zijn en andersom.
Dus neem maar op de koop toe dat men dit zal blijven schrijven en sla het desnoods over als het je stoort, simpel toch.
Je kan overal wel een apart topic voor willen, maar je kan ook je eigen nzc site voor welgestelden en dik betalenden beginnen, een idee?

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
CWP zei:
Denk dat het allemaal weinig zin heeft, 1726 leden, waarvan er 1250 nog nooit een post hebben gezet.

100 met 1 post

Je zou die 1250 een eigen forum kunnen geven, een forum genaamd "ik ben lid van een hobbyclub, die ik niet beoefen, maar er graag over leest"

p.s. Misschien een gat in de markt een NZC vakblad.

A

Anonymous

Guest
naked zei:
CWP zei:

100 met 1 post

Je zou die 1250 een eigen forum kunnen geven, een forum genaamd "ik ben lid van een hobbyclub, die ik niet beoefen, maar er graag over leest"

p.s. Misschien een gat in de markt een NZC vakblad.

of een leesclubje in de bieb

A

Anonymous

Guest
Wat zouden jullie er van vinden om een poll te plaatsen waar ieder lid aanduid in welke leeftijdscategorie hij zit ? Ik bedoel een onderverdeling als 18-30, 30-40, 40-50, +50. Dat geeft een idee van de samenstelling van wie qua leeftijdsgroep echt met nzc bezig is.

Ik gooi het maar in de groep, we zullen zien ...

berblackneuker

Snuffelaar
3 okt 2015
9
0
Misschien beter 2 topics maken over "marktverpesters" en "in de markt neukers" Als het bareverhaal alleen geldgebonden moet zijn kan je er naar mijn mening beter mee stoppen! Er "teveel" voor betalen is naar mijn mening een officieel brevet van "onvermogen" !!!

naked

Ervaringsdeskundige
5 jun 2015
409
88
berblackneuker zei:
Misschien beter 2 topics maken over "marktverpesters" en "in de markt neukers" Als het bareverhaal alleen geldgebonden moet zijn kan je er naar mijn mening beter mee stoppen! Er "teveel" voor betalen is naar mijn mening een officieel brevet van "onvermogen" !!!

Helaas zijn er mensen die teveel betalen, aan de andere kant denkt men exclusiviteit te "huren" door meer te betalen

Het bare verhaal is nu eenmaal geld gebonden, het is een extra service waarvoor je betaald.
Over de hoogte daarvan kan je discussiëren.

In Azië luidt het gezegde "No Money No Honey"
Dit betekent dat de dames dit niet voor hun lol doen, maar puur voor het geld.

Wil je gratis bare, dan zal je een dame moeten versieren die jou leuk vind en met je naar bed wil.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
berblackneuker zei:

Als je die kop en figuur van GM heb gezien op de foto's dan kan je met het laatste wel eens gelijk hebben :lol: :lol: :lol:

Terug
Naar boven