Missanoniem - Kampen

tim

Ervaringsdeskundige
16 jun 2015
613
430
Heb haar (is een nederlandse) gebeld en gevraagd wat het kost voor half uurtje (volgens haar advertentie onder nzc) en
alles zonder (pzc/nzc) is 150 half uurtje. Wilde de link weer opzoeken maar was plotseling verwijderd na mijn telefoontje.
Had daarvoor al een screenshot gemaakt. Even naar missanoniem gezocht en vond het dan in "algemeen" waar dan de prijslijst keurig opgeschreven stond behalve voor half uur zonder maar dat weten julle nu dat dit 150 kost.
Voor iemand die daar in de buurt woont en niks anders vind. Voor mij de prijs veels te hoog.
missanoniemKampen.JPG

http://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/algemeen/met-en-zonder_5696223
missanoniemKampen1.JPG

firefox777

Toogplakker
22 mei 2015
62
1
Zal ik het spits dan maar afbijten. Ik heb vanmiddag een half uurtje met haar afgesproken. Ze ontvangt in hartje Kampen en bij binnenkomst kan je meteen al zien dat ze nog student is. De kleding en kamerinrichting geven dat al meteen weg.
Ze ziet eruit als op de foto's en je kan ook al meteen horen dat ze niet uit de buurt komt. Ze is een Nederlandse dame uit Den Haag die al een paar jaartjes daar woont. Ze ziet er heerlijk strak uit met kleine tietjes en een strak kutje, Precies zoals ik gehoopt had.
Pijpen doet ze verdienstelijk. Ik moest haar wel even afremmen anders had ik al meteen haar mondje volgespoten en mijn kruit verspilt.
Nadat mijn gereedschap op oorlogssterkte was heb ik haar in het kutje genomen en ik moet zeggen heb koste me ff wat tijd maar als je eenmaal binnen bent ....... . Ze doet niet aan fake gekreun en geniet er zichtbaar van. Na een tijdje heb ik haar poesje heerlijk volgespoten waarbij het half uurtje al bijna om was, jammer!.
Al met al een heerlijke ervaring die zoals al eerder gezegd wel aan de hoge kant ligt, maar ik denk dat ik nog wel een keertje terug kom.
Het is geen GFE maar ze doet wel wat ze beloofd en is erg relaxt als je bij haar bent.
Een heerlijke meid die als je haar met respect behandeld een heerlijke date bezorgt.

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
167
doet ze nog bare? Ze adverteert alleen nog met pijpdates. Lijkt me een hele lekkere strakke meid om vol te spuiten

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Inderdaad alleen nog maar advertenties van haar met betrekking tot pijpdates. Ben er circa een maand geleden bij haar geweest voor een pijpdate, dus duidelijk niet voor een bare date. Ze pijpte me en ondertussen stimuleert ze met haar handen je balzak en lul. Het lekkerste vind ik zelf als ik staande gepijpt wordt, dus dat was hier ook het geval. Op den duur stond ik te trillen van genot en heb mijn volle, witte room in haar mondje geschoten. Een aardige dame, ze heeft overigens wel zeer kleine borsten maar dat is voor mij bijzaak.

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
167
Wel jammer want als ik die fotos zie lijkt het me heerlijk om haar kutje vol te spuiten! Is ze net zo lekker als de fotos?

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
167
Ja, ben ook erg benieuwd! Wil je me haar mailadres sturen please?

Frits1974

Toogplakker
3 jun 2018
133
50
**********@live.nl, ze stond vorige week of twee weken terug nog op Sj. Nu niet meer zag ik.

Edit CWP

Doe dat lekker via PB aub, geen prive gegevens posten als die niet door de dvp zelf op internet gezet zijn. !

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
167
Weet iemand hoe ik haar kan bereiken (via pb)? Ik kan haar niet vinden en wil graag weer eens met haar afspreken. Alvast dank!

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
167
Ik heb vandaag contact per app gehad. Ze doet helaas alleen trio. Jammer, dat hoeft van mij niet

Terug
Naar boven