Miss - Beekbergen

jimmyyyyy

Toogplakker
24 apr 2023
52
40
Wie is er wel eens bij miss lady geweest ga morgen heen had vorige keer de pijpdate nu voor bare wat is jullie ervaring ze is 26 jaar

jimmyyyyy

Toogplakker
24 apr 2023
52
40
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Klopt een echte aanrader in de laaste jaar nog niet zo goed klaargepijpt dat ik morgen voor een bare ronde ga

Laatst bewerkt door een moderator:

kvz

Toogplakker
1 sep 2020
31
22
@jimmyyyyy Reageert ze op de berichten via Sexjobs? Ik kan me niet voorstellen dat je haar telefoonnummer uit het niets hebt getoverd namelijk. :p

bbdeg

Ervaringsdeskundige
24 feb 2017
433
169
Nou ik ben benieuwd, de foto's zijn erg veelbelovend. Ik volg dit even

Phoenix

Toogplakker
23 sep 2019
52
23
Weet iemand hoe je met deze dame in contact komt? Want ze reageert niet op mail lijkt het. Stuur maar een pm. Bvd

kvz

Toogplakker
1 sep 2020
31
22
Idem dito; haar advertentie is ook gestagneerd dus ik neem aan dat ze op dit moment ook haar mails niet doorneemt.. Toch zou ik wel eens met haar willen spelen.
Mocht iemand meer weten dan ontvang ik zeer graag een pb'tje :)

barney

Toogplakker
11 dec 2019
117
82
Je moet haar gewoon mailen en als je geluk hebt stuurt ze je een sms. Zo ben ik met haar in contact gekomen. En hoewel ze duur was destijds (180 voor een half uur) was ze het dubbel en dwars waard. Ze is ontzettend knap en doet heel goed mee. Vraag haar alleen niet naar anaal of push niet dingen die ze niet wilt want dan kan ze wel boos worden.

Nog een tip: als je haar mailt geef dan uitleg over wat je met haar wilt doen. Ze is zelf een genieter en houdt ervan als je haar volspuit. Dus een goed verhaal kan het verschil maken tussen wel of niet welkom zijn. Geld heeft ze genoeg en is niet de hoofdreden van haar sekswerk.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven